Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina"— Transkript prezentace:

1 OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Kraje Vysočina setkání platformy č. 2 OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina

2 Krajské akční plánování - činnosti
Přehled činností v rámci KAP 1) zapracování výstupů z 1. setkání platformy → doplněna/zpřesněna analytická data v rámci jednotlivých oblastí intervence (viz Rozvojové priority v oblasti vzdělávání) → prioritizace identifikovaných vzdělávacích potřeb (obecných cílů) průběžně je aktualizována základní dokumentace KAP → Analýza potřeb v území (zapracovávány zaslané připomínky) → doplněny Rozvojové priority v oblasti vzdělávání Ad 1) zapracování výstupů z 1. setkání platformy – v dokumentu Rozvojové priority zapracované změny zvýrazněny zelenou barvou Ad 2) aktualizace základní dokumentace KAP- zapracování připomínek k Analýze potřeb v území - v dokumentu Rozvojové priority zapracované změny zvýrazněny modrou barvou

3 Výsledky prioritizace potřeb
V rámci prioritizace byla zohledněna důležitost potřeb → z pohledu Kraje Vysočina - zohledněno jak je téma zpracováno v krajských strategických a koncepčních dokumentech; zda již byla schválena fiše orgány kraje → dle analýzy potřeb škol (význam oblasti intervence pro MŠ, ZŠ a SŠ) - význam identifikovaných vzdělávacích potřeb pro MŠ, ZŠ a SŠ/VOŠ - prioritizováno pouze na úrovni oblasti intervence → z pohledu odborníků z minitýmů (platformy) - zohledněn názor celé platformy - závěrečná diskuse v rámci 1. setkání => VÝSLEDNÁ PRIORITIZACE PRIORITIZACE z pohledu Kraje Vysočina → zohledněno jak je téma zpracováno (protěžováno) v krajských strategických a koncepčních dokumentech (DZKV, PRK Vysočina, RIS3 strategie, RAP, Koncepce EVVO atd.) + zda již byla schválena fiše (koncepce) v RK/ZK; popř. zda je potřeba identifikována pouze v dokumentech na národní úrovni dle analýzy potřeb škol → význam identifikovaných vzdělávacích potřeb pro MŠ, ZŠ a SŠ – prioritizováno pouze na úrovni OI (nejprve prioritizováno dle významu OI pro každý stupeň zvlášť - přiděleny body 1 – nejvyšší priorita, 2 – střední priorita, 3 – nízká priorita a následně ze všechny školy zprůměrováno (každému stupni vzdělávání přiznána stejná váha – význam) => výsledná priorita OI za školy dle míry důležitosti potřeby z pohledu odborníků z minitýmů → zohledněn názor celé platformy (závěrečná diskuse v rámci 1. setkání) Všem třem hlediskům přisouzena stejná váha (z hlediska prioritizace jsou si rovnocenné) → výsledná prioritizace (po převedení do číselných hodnot 1-3 byl vypočten průměr...)

4 Zaměření 2. setkání platformy č. 2
vyhodnocení analytických dat v rámci OI → prodiskutování konkrétních opatření (činností) k dosažení stanovených cílů, příp. doplnění činností stanovení kritérií pro posouzení naplnění vzdělávacích potřeb (dosažení obecných/dílčích cílů v rámci jednotlivých oblastí intervence) měřitelná (možnost kvantifikace příp. kvalitativ. hodnocení - škála) ověřitelná (dostupná zdrojová data) dosažitelná (zakotvená ve vzděl. realitě Kraje Vysočina) určení podmínek nezbytných k zajištění realizace opatření (činností) záznam výstupů diskuse → na flip chart (např. A 4.1 – doplnění/zpřesnění činností, doplnění popisu kritérií v bodě 1) odrážka a); v bodě 2) odrážka d) + doplnění předpokladů realizace) prezentace → představení výstupů členům platformy společná diskuse → prostor pro vyjádření všech členů platformy Ad 1. - zpřesnění příp. doplnění chybějících činností – nutné doplnit celou logickou linku nově identifikované činnosti (včetně kritérií splnění, příp. podmínek realizace) - v rámci diskuse mohou být zpřesněny formulace (již zapracované výstupy z 1. setkání) Ad 2. posoudit již stanovená kritéria z hlediska uvedených pravidel + doplnit nová kritéria (zejm. v případě doplnění nových činností) Ad 4. pokud je doplňováno kritérium musí splňovat charakteristiky uvedené v bodě 2. (měřitelné, ověřitelné a dosažitelné) ´vztahovat se vždy ke konkrétní činnosti – (např doplněná kritéria v bodě 1) odrážka a); v bodě 2) odrážka d) se vztahují k činnosti 1) odrážka a) 2) odrážka d) ....

5 Nabídka 3. setkání platformy č. 2
Program 3. setkání minitýmů v rámci 2. platformy KAP Termín: Schválení stanovených rozvojových priorit v oblasti intervence → odsouhlasení finální verze dokumentu Diskuse k věcnému zaměření projektových záměrů KAP → příprava projektů do výzvy Implementace KAP Domácí příprava → odsouhlasení (připomínkování) finální verze dokumentů (Analýzy potřeb v území a Rozvojových priorit v OI) → připomínky a návrhy k věcnému zaměření projektových záměrů KAP záznam výstupů diskuse → na flip chart prezentace → představení výstupů členům platformy společná diskuse → prostor pro vyjádření všech členů platformy

6 Dotazy, náměty, připomínky… Děkuji za pozornost
Dotazy, náměty, připomínky… Děkuji za pozornost. Krajský úřad Kraje Vysočina OŠMS, Oddělení rozvoje vzdělávání tel


Stáhnout ppt "OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina"

Podobné prezentace


Reklamy Google