Role manažerů kvality na odborech MěÚ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Genderový audit nástroj pro vyhodnocování prosazování genderové rovnosti na úrovni organizace orientován spíše na organizaci jako takovou než na dopady.
Advertisements

P r o s t ě j o v v datech Olomoucký kraj obyvatel
Cílené rozvíjení čtenářské gramotnosti ve výuce na 2. stupni ZŠ
Integrovaný systém kvality v dalším profesním vzdělávání KVALITA V DALŠÍM VZDĚLÁVÁNÍ Liberec,
Zapojení veřejnosti do SEA Integra Consulting Services Jana Svobodová Jana Hrnčířová.
Předsednictví ČR v Radě EU Gita Vašíčková Úřad vlády ČR Odbor koordinace evropských politik.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Hodnocení
Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice
Company LOGO Konference „Modernizace veřejné správy 2007 – 2013“, Plány v oblasti zefektivňování veřejné správy Ministerstvo vnitra ČR.
Konference MUNICIPALITY 2011
SYSTEMIZACE PRACOVNÍCH MÍST
METODY ZVYŠOVÁNÍ KVALITY Městský úřad Šumperk © 2007.
Analýza a popis pracovního místa
Společnost pro trvale udržitelný život – diskusní seminář Praha
Aktivita číslo 5 Návrh a zavedení systému centrální administrace a řízení projektů Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Optimalizace procesů na úřadě ev. č. projektu CZ.1.04/4.1.01/
Zavedení systému opatření na podporu slučitelnosti rodiny a zaměstnání na Magistrátu města Brna 9. Národní konference kvality ve veřejné správě
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
STATUTÁRNÍ MĚSTO CHOMUTOV Ing. Jarmila Mravcová Cesta časem k Úřadu 21. století Národní konference kvality ve veřejné správě Brno 19. – 21. únor 2013.
© NSZM ČR 2006 Budování partnerství, projektové kapacity a posilování strategického řízení v Olomouckém kraji.
Analýza dopadu zákona č. 300/2008 Sb. do území JUDr. Kateřina Černá Ing. Václav Koudele.
CZ / /0390 Posílení role Odborového svazu KOVO při zvyšování adaptability jeho členů Příjemce dotace: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST,a.s. Partner: Odborový.
 CONEO STRUKTURA PREZENTACE 1.Vymezení pojmu analýza tréninkových potřeb, přístup CONEO 1.Úrovně a metody ATP 2.Rozhraní zadavatel -dodavatel, vztahy.
9. Národní konferenci kvality ve veřejné správě, 2013, Brno.
9.Národní konference kvality ve VS Ing. Kamil Rajsigl, vedoucí Organizačního odboru Magistrátu města Brna Kvalita v základních územně samosprávných celcích,
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
1 Modernizace veřejné správy (Praha ) Zkušenosti se zaváděním modelu CAF z pohledu regionálního manažera kvality Osnova prezentace:
Aktivity v rámci projektu „Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje” Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK Strategie.
Místní Agenda 21 Hodnocení místní udržitelnosti v ČR Ing. arch. Marie Petrová Hradec Králové, 18. února 2014.
Konkrétní změny v české verzi CAF 2013 oproti CAF CZ 2009 Pavel Kajml Unie zaměstnavatelských svazů ČR.
Obsah systému péče o zdraví zaměstnanců a jeho praktická aplikace v konkrétním prostředí POKRAČOVÁNÍ Ing. Kristýna Přibylová.
RNDr. Jana Sýkorová SOŠ a SOU technické, Třemošnice, Sportovní 322
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Nikdo není schopen zahrát sám celou symfonii ...
Porada MV s tajemníky úřadů obcí s rozšířenou působností Institut pro veřejnou správu Praha Benešov 12. říjen 2011.
9. Národní konference kvality ve veřejné správě Jak uřídit strategii? Ing. Karel Macků.
Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadě Plzeňského kraje
Výzva č. 42 OP LZZ – Projekt Moravskoslezského kraje Rozvoj kompetencí strategického, procesního a projektového řízení a kvality Výzva č. 42 OP LZZ Zpracoval:
PLÁN ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ KARLOVARSKÉHO KRAJE 2016 – 2025 Vyhodnocení koncepce z hlediska vlivů na životní prostředí a veřejné zdraví Mgr. Alena Kubešová,
Efektivní řízení lidských zdrojů a zavádění moderních metod řízení na Městském úřadu Bruntál CZ.1.04/4.1.01/
Strategie komunitně vedeného místního rozvoje místní akční skupiny Prostějov venkov o.p.s Veřejné projednání Vranovice-Kelčice 4. března 2015.
PROCESNÍ MODELOVÁNÍ AGEND VEŘEJNÉ SPRÁVY Rámcový návrh projektu.
Seminář Svazu měst a obcí České republiky , Praha Úloha architekta při rozvoji města Ing. arch. Marek Janatka, Ph.D.
Sekce fondů Evropské unie (Sekce 8) Hlavní náplň Zajištění činností Řídicího orgánu operačních programů spolufinancovaných z ESF (OP LZZ a OPZ), Zprostředkujících.
Střednědobý plán rozvoje sociálních služeb v Ústeckém kraji na období konference Sociální služby v Ústeckém kraji Krajský úřad Ústeckého kraje.
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
Kvalita pracovních sil v cestovním ruchu. Trošku statistiky  Celkový počet pracovních úvazků v cestovním ruchu: *  Celková návštěvnost ubytovacích.
Podpora kvality ve výzvách Analýza výsledků proběhlých výzev
Národní síť Zdravých měst ČR Univerzita Karlova CIEM, expertní tým
Úvodní setkání k projektu „Efektivní veřejná správa“ 17. 1
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
5 POTŘEBNÝCH SOUČÁSTÍ místní Agendy 21
Ohlédnutí za deseti lety řízení kvality na Městském úřadě Kopřivnice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Minimální standard sociální práce orgánu pomoci v hmotné nouzi
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Nové Výzvy Národního programu životní prostředí Vazba na PZKO
Postavení PS ve struktuře orgánů Rady vlády pro udržitelný rozvoj
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
České Budějovice, červen 2016
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Výbor pro audit ing. Bohuslav Poduška, CIA, CRMA
AUTOEVALUACE CESTA KE KVALITĚ
„Program RE:START a Platforma Uhelné regiony“
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Základní údaje Samostatná městská část od roku 1994 Rozloha 1 353,1 ha
Transkript prezentace:

Role manažerů kvality na odborech MěÚ Projednání úlohy a místa manažerů kvality ve vztahu k implementaci vybraných metod u MěÚ Prostějov Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019

Základní role manažerů kvality Role č.1: Společná analýza problémů a veřejná propagace potřebných změn Role č.2: Posílení interní komunikace Role č.3: Posílení znalosti cílů zaměstnavatele Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019

Motivace manažerů kvality Vymezení postavení v rámci úřadu a odboru Pracovní náplň Finanční ohodnocení Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019

Zdravé město a MA 21 Vybírání a vyhodnocování ukazatelů (indikátorů) v rámci působnosti odboru Spolupráce s referentem pro agendy zdravého města (manažerem projektu) Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019

Benchmarking Práce s výstupy v rámci zapojení úřadu do BI 2005 Rozbor analýz jednotlivých agend Sledování a uplatňování dobrých praxí Navrhování kroků ke zlepšování (inovaci) Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019

CAF „Propagace“ metody na odboru Práce s výstupy z provedeného sebehodnocení Podněty v oblastech zařazených do činností vyžadujících zlepšení Šetření spokojenosti a potřeb občanů/klientů a zaměstnanců Provádění analýz (čekací doba, doba vyřízení záležitostí, mapa návštěvnosti odboru atd…) Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019

Další úkoly Soustřeďování připomínek a podnětů zaměstnanců na odboru Příprava a vyhodnocení porad odboru s TMěÚ Připomínkování připravovaných změn a navrhování úprav organizačního řádu, organizační struktury a dalších vnitřních norem úřadu Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019

Cílem zaměstnavatele je spokojený zaměstnanec, který „produkuje“ spokojeného občana!!! Zaměstnanec, který se cítí platným a vždy informovaným zaměstnancem a který ví, co od něho zaměstnavatel očekává Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019

Předpoklad naplnění cíle zaměstnavatele. Přejít od nahodilé komunikace k pravidelné a plánované komunikaci s určením: Co je nutné komunikovat Jakými prostředky Jak často Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019

NEMUSÍTE DĚLAT NIC, PŘEŽITÍ NENÍ POVINNÉ (E.Deming) Děkuji za pozornost. Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019