Role manažerů kvality na odborech MěÚ Projednání úlohy a místa manažerů kvality ve vztahu k implementaci vybraných metod u MěÚ Prostějov Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019
Základní role manažerů kvality Role č.1: Společná analýza problémů a veřejná propagace potřebných změn Role č.2: Posílení interní komunikace Role č.3: Posílení znalosti cílů zaměstnavatele Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019
Motivace manažerů kvality Vymezení postavení v rámci úřadu a odboru Pracovní náplň Finanční ohodnocení Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019
Zdravé město a MA 21 Vybírání a vyhodnocování ukazatelů (indikátorů) v rámci působnosti odboru Spolupráce s referentem pro agendy zdravého města (manažerem projektu) Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019
Benchmarking Práce s výstupy v rámci zapojení úřadu do BI 2005 Rozbor analýz jednotlivých agend Sledování a uplatňování dobrých praxí Navrhování kroků ke zlepšování (inovaci) Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019
CAF „Propagace“ metody na odboru Práce s výstupy z provedeného sebehodnocení Podněty v oblastech zařazených do činností vyžadujících zlepšení Šetření spokojenosti a potřeb občanů/klientů a zaměstnanců Provádění analýz (čekací doba, doba vyřízení záležitostí, mapa návštěvnosti odboru atd…) Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019
Další úkoly Soustřeďování připomínek a podnětů zaměstnanců na odboru Příprava a vyhodnocení porad odboru s TMěÚ Připomínkování připravovaných změn a navrhování úprav organizačního řádu, organizační struktury a dalších vnitřních norem úřadu Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019
Cílem zaměstnavatele je spokojený zaměstnanec, který „produkuje“ spokojeného občana!!! Zaměstnanec, který se cítí platným a vždy informovaným zaměstnancem a který ví, co od něho zaměstnavatel očekává Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019
Předpoklad naplnění cíle zaměstnavatele. Přejít od nahodilé komunikace k pravidelné a plánované komunikaci s určením: Co je nutné komunikovat Jakými prostředky Jak často Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019
NEMUSÍTE DĚLAT NIC, PŘEŽITÍ NENÍ POVINNÉ (E.Deming) Děkuji za pozornost. Ing. Lubomír Baláš 11.1.2019