Muž s nízkým příjmem přijde do vaší kanceláře a říká, že jeho rodinu právě vyhodili z jejich bytu. Potřebuje najít jiný byt, který by si mohl dovolit.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Role vzdělávání v soudobé společnosti na příkladu České republiky
Advertisements

Vocational Education and Training for Young people ODBORNÉ VZDĚLÁVACÍ KURZY PRO MLADÉ Tento projekt byl realizován za finanční podpory Evropské unie. Za.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1.5 EU peníze školám registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Autor:Mgr. Martina Daňková Zpracováno:15.
V této dopravní soutěži prověříme vaše znalosti, které jste zatím získali a které dodržujete když se pohybujete venku a to nejenom na kole. Vašim úkolem.
Název: Access - vytvoření tabulky Autor: Ing. Antonín Dvořák Datum (období) vytvoření: Předmět: Informační a komunikační technologie - (Obchodní.
Název: Access – formulář v návrhovém zobrazení Autor: Ing. Antonín Dvořák Datum (období) vytvoření: Předmět: Informační a komunikační technologie.
Název: Access - d otaz – výpočet doby z pole s datovým typem Autor: Ing. Antonín Dvořák Datum (období) vytvoření: Předmět: Informační a komunikační.
Název: Access – logická funkce v dotazu Autor: Ing. Antonín Dvořák Datum (období) vytvoření: Předmět: Informační a komunikační technologie.
Název: Access - i mport dat z tabulky zpracované v Excelu Autor: Ing. Antonín Dvořák Datum (období) vytvoření: Předmět: Informační a komunikační.
Interkulturním vzděláváním a prožitkem k toleranci
Úvod do marketingu.
Středisko integrace menšin Opava Husova
Sociální práce s rodinou 3
Klíčová otázka č. 5 Jakou roli by měli hrát různí aktéři (zejm. veřejná správa na všech úrovních, poskytovatelé služeb, volení představitelé, sdělovací.
Patronus 9/06 Madam Pomfrey, prof. McGonagallová, prof. Snape od Veni.
Kdo se má v mužích vyznat? Hodní muži jsou oškliví.
Je závislost na práci Workholismus je choroba typická p ř edevším pro yuppis.
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 AKTUÁLNÍ PROBLÉMY HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI AMP.
Masarykova Univerzita Pedagogická Fakulta.
 Materiál lze použít jako pomocnou vizuální pomůcku při výkladu o výdajích státu.
Čujkovova 31 Ostrava – Jih tel: tel:
-nejmodernější budoucnost
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Finanční gramotnost Hospodaření domácnosti Pořízení automobilu.
MASARYKOVA UNIVERZITA FAKULTA SOCIÁLNÍCH STUDIÍ KATEDRA PSYCHOLOGIE
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Odborný růst a celoživotní učení Další vzdělávání pedagogických pracovníků.
Každodenní chod školy S čím za kým. Struktura školy Vedení školy (ředitel, zástupci ředitele) Sekretářka (hospodářka) školy Vedoucí předmětových sekcí.
Diskuse u kulatého stolu na téma Sociálně prostorová diferenciace obyvatelstva a její vliv na kvalitu života ve městech a obcích České republiky Univerzita.
MOŽNOSTI INTERVENCE – SEKTY
Mírov Mírov.
Námitky Karel Jarušek, Fit Academy
Praxe očima studentů Petr Liška. Podklady ProtokolyBiCheFyInfMaZDG Jaro Podzim Jaro Podzim Jaro.
MASARYKOVO GYMNÁZIUM VSETÍN
Sociální politika KVSOPO Jaro 2006 Katedra veřejné ekonomie Mirka Wildmannová 5. patro, místnost 523 Konzultační hodiny: úterý
Průvodce Čínou 21. století “Children in Meeting #8″, Zhigang Tang, 2000.
Vypracoval: Petr Ponížil 2. ročník OTŽP. Knihy ze kterých jsem čerpal.
Bydlení českých seniorů a nedořešené problémy Ing. Milan T a r a b a předseda Sdružení nájemníků ČR.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Marcela Zahrádková NÁZEV:VY_62_INOVACE_01B_03_Majetek a závazky domácnosti TEMA:Finanční.
Setkání s hejtmanem. Setkání s vedením Středočeského kraje a zástupci Krajského úřadu Dne ve 13,00 hodin v budově KOKOSU proběhne setkání starostů.
ZÁŠKOLÁCTVÍ.  Záškoláctví je jedním ze závažných problémů, které musí školství řešit.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_20_01_náhradní rodinná péče Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Konference projektu NOE Zmocnění a uvolnění vedoucích Seminář 1: Prostředí a výzvy Seminář 2: Tři duchovní hodnoty zdravého vedoucího Seminář 3: Kde získám.
Adopce na dálku. Mnozí z nás často mívají pocit, že pomoc jednoho nic nezmůže. Není tomu tak. Pomoc každého jednotlivce je důležitá.
Prevence. Osnova Jak to u nás vypadá Mé hodnoty Práce s žákem Práce se třídou Celoškolní akce Práce s učiteli Práce s rodiči.
Aktivita je součástí individuálního projektu Služby sociální prevence v Královéhradeckém kraji ( Projekt.
ASERTIVNÍ PRÁVA - MANIPULAČNÍ POVĚRY Ten, kdo se chce asertivně projevit, to má udělat slušně, ale důrazně. Má odolávat manipulacím, zbavit se úzkosti.
Místní demokracie a participace na veřejném životě
BANKA V ROCE 2020 PODLE MÝCH PŘEDSTAV
Autor: Mgr. Eva Kotounová Název: VY_32_INOVACE_2C57Čj6_ Zájmena
Prezentace k výzkumu cílové skupiny Další osoby ohrožené sociálním vyloučením pro přípravu 5. komunitního plánu Autorský tým Centrum praktických a evaluačních.
Czech club in Birmingham
Je určena pro děti, které nemají ve své rodině dobrou péči a výchovu.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Věta se skládá ze slov Název školy
Typ klienta.
Tisková konference Štrasburk dva roky poté
Hrozby a příležitosti pro vzdělávání v pražském prstenci
Tisková konference
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
- CESKY SEVER FLE Chřibská 2017.
metodik služeb Podpory bydlení
Národní zpráva z Mezinárodní studie občanské výchovy
Škola základ občanského života
Předsudky a stereotypy
Nabídka Ph.D. studia na katedře parazitologie PřF JU
Váháte kam po maturitě? Podívejte se na 8 rad, jak si vybrat VŠ!
Váháte kam po maturitě?. Podívejte se na 8 rad, jak si vybrat VŠ!
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Muž s nízkým příjmem přijde do vaší kanceláře a říká, že jeho rodinu právě vyhodili z jejich bytu. Potřebuje najít jiný byt, který by si mohl dovolit. Tvrdí, že všichni nájemníci byli vykázáni z budovy, protože majitel chce dům prodat developerovi, který byty předělá na luxusní apartmány. 1

1) Nájemníci se dohodnou a „zakempují“ před budovou 1) Nájemníci se dohodnou a „zakempují“ před budovou. Negativní publicita přiměje majitele domu, aby nikoho z domu nevyhazoval. 2) Pomůžete muži najít nový byt. 3) Napíšete sloupek do místních novin. Následná negativní publicita přiměje majitele k tomu, že si to rozmyslí. 4) Požádáte místní politiky, aby se do věci zapojili a majitele dotlačili k tomu, aby nájemníky nevyháněl. 2

1) Přesvědčíte všechny nájemníky, aby „zakempovali“ před budovou 1) Přesvědčíte všechny nájemníky, aby „zakempovali“ před budovou. Negativní publicita přiměje majitele domu, aby nikoho z domu nevyhazoval. 2) Pomůžete muži najít nový byt. (Nepřesouvá se moc o těch, kdo ji mají, na ty, kdo ji nemají – moc majitele není nijak zpochybněna/ohrožena.) 3) Napíšete sloupek do místních novin. Následná negativní publicita přiměje majitele k tomu, že si to rozmyslí. (To nedá dotčeným lidem pocit moci, protože jste změnu způsobili vy sami.) 4) Požádáte místní politiky, aby se do věci zapojili a majitele dotlačili k tomu, aby nájemníky nevyháněl. (To nedává nájemníkům pocit moci. Politici mohou být spojenci v komunitních kampaních, ale pokud jsou hlavními hybateli, ostatní lidi to neposílí a nemotivuje. 3

Na školách ve městě je 65 % studentů z národnostních menšin, ale osnovy školy neobsahují žádnou látku, která by se menšinami zabývala. Studenti tvrdí, že je studium nebaví, protože k látce nemají žádný vztah. Na školách často dochází k násilným střetům mezi studenty různých národností, tématem diverzity se tu nikdo nezabývá. Výuka Etnických studií by mohla pomoci vyřešit tyto problémy. 4

1) Skupina studentů zorganizuje odpolední hodiny Etnických studií a najdou pro ně učtele – dobrovolníka. 2) Skupina studentů sežene 1000 podpisů od ostatních studentů pro petici, provede mezi nimi výzkum a výsledky představí náměstkyni pro školství. Ta souhlasí, že začlení Etnická studia do osnov všech škol ve městě. 3) Výchovný poradce z jedné školy si o situaci promluví se starostou města. Starosta díky tomu přesvědčí náměstkyni pro školství, aby začlenila Etnická studia do osnov všech škol ve městě. 4) Skupina studentů sežene 1000 podpisů od ostatních studentů pro petici, provede mezi nimi výzkum a výsledky představí náměstkyni pro školství. Ta souhlasí, že zorganizuje konferenci pro všechny učitele, kde budou seznámeni s tématem a budou jim nabídnuty možnosti a doporučení, jak učit běžné hodiny více inkluzivním a kulturně citlivým způsobem. 5

1) Skupina studentů zorganizuje odpolední hodiny Etnických studií a najdou pro ně učtele – dobrovolníka. (To nezpochybňuje/nepřesouvá moc, protože studenti nepřiměli přímo odbor školství, aby jim naslouchal.) 2) Skupina studentů sežene 1000 podpisů od ostatních studentů pro petici, provede mezi nimi výzkum a výsledky představí náměstkyni pro školství. Ta souhlasí, že začlení Etnická studia do osnov všech škol ve městě. 3) Výchovný poradce z jedné školy si o situaci promluví se starostou města. Starosta díky tomu přesvědčí náměstkyni pro školství, aby začlenila Etnická studia do osnov všech škol ve městě. (To nedává studentům pocit moci, protože se nezůčastnili procesu.) 4) Skupina studentů sežene 1000 podpisů od ostatních studentů pro petici, provede mezi nimi výzkum a výsledky představí náměstkyni pro školství. Ta souhlasí, že zorganizuje konferenci pro všechny učitele, kde budou seznámeni s tématem a budou jim nabídnuty možnosti a doporučení, jak učit běžné hodiny více inkluzivním a kulturně citlivým způsobem. (Není to konkrétní řešení, protože učitelé nejsou povinni způsob výuky měnit a nijak se nemění osnovy). 6