Děti už mockrát dokázaly, že jsou opravdu pracovité

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Advertisements

Hody, hody doprovody TRADICE. Ve kterém ročním období jsou Velikonoce. 2 Léto Zima Podzim Jaro.
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_46_Člověk a společnost.
Shoda přísudku s podmětem OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-L
Přichází jaro Prchalová Zdeňka SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná Určeno pro 7. tř. ZŠS.
ZAL – 5. cvičení Martin Tomášek Pole - opakování Základní datový typ. V poli držíme více elementů (jednoho typu) S elementy v poli můžeme manipulovat.
Jaro na statku FARMÁŘ A JEHO PRÁCE. Čtyři roční období.
Zatoulaná klubíčka prostorové vztahy NA, POD, ZA, PŘED, VPRAVO, VLEVO.
Cífkův statek v Třebízi
Environmentální výchova - voda
Mgr. Jitka Vlková VY_32_INOVACE_07_12_vyjmenovaná slova
SLABIKÁŘ DĚTSKÝCH PRÁV VY_32_INOVACE_01_10
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
V_ _ _ _ _ _ _ _E SVÁTKY JARA
Během kalendářního roku se vystřídají čtyři roční období.
VY_32_INOVACE_01_Český jazyk_8.ročník 16_Pád podstatných jmen
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření listopad 2012
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Název projektu: Moderní škola
Informatorium školy mateřské J. A. Komenský 3.část
Rozbor tematické písně k jarnímu období
Zahrada 4.tř. VY_32_INOVACE_19 Jméno:.
ČEKÁME NA JEŽÍŠKA VÁNOČNÍ PROJEKT
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
VY_32_INOVACE_EV_8A_15M Škola: Základní škola Nové Město nad Metují, Školní 1000, okres Náchod Využívání informačních a komunikačních technologií, etická.
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek Autor:
Předmět: prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Čas 1.část
Ahoj děti, já jsem Medvídek Pú a budu vás provázet dnešním příběhem.
Středověká velká násobilka devíti
Jak lidé ve středověku zvládali pomocí svých prstů násobilku devíti?
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření únor 2013 Ročník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
Základní škola a mateřská škola Bohdalov CZ.1.07/1.4.00/ III/2
Léto v přírodě VY_32_INOVACE_18_03
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_04_VELIKONOCE Mgr. Petra Kukuczková
VY_32_INOVACE_Mat_III_12 Párové souhlásky uprostřed slova
PEXESO.
Jak se stát veselým panáčkem
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJ.1.Bal.17_Báseň Datum: 25.
Matematika pro stavební obory 19. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Děti z Bullerbynu 6 Autor: Mgr. Marcela Vrubelová
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová Název : VY_32_INOVACE_23CJ_4_SLOV2
Ptáci Stěhovaví.
Autor: Mgr. Karolina Pátková
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Jarní květiny VY_32_INOVACE_B12
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.08_Lidské_tělo Datum:
VY_32_ INOVACE_ 06_ ČESKÝ JAZYK 3
Člověk a jeho svět 3. ročník
Estetická výchova Jak rozvíjet estetické vnímání světa u dětí předškolního věku. Propojení hry a umění estetického vnímání, hledání významů uměleckých.
Třetí návštěva „Domečku“
Technika kolem nás Svět, ve kterém žijeme, se skládá z živé a neživé přírody, ale také techniky. Dokázali byste říct příklad živé a neživé přírody? Do.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
AUTOR: Mgr. Eva Nedomová
Diagnostika dítěte předškolního věku
Modelová oblast PR Příhrazské skály
ZVUKY A TÓNY.
PERLY MOUDROSTI.
Transkript prezentace:

Děti už mockrát dokázaly, že jsou opravdu pracovité Děti už mockrát dokázaly, že jsou opravdu pracovité. Ani tentokrát to nebylo jinak. Seznámily se s pranostikami (na svatého Řehoře – špatný sedlák, který neoře nebo čáp a vlaštovky letí přes moře.) I když nejsme sedláci a neořeme pole, chceme vidět, jak poroste obilí, když o něj budeme pečovat.

Děti s paní učitelkou vytvořily papírovou slepičku, která je motivuje při „jarních a velikonočních“ hrách. Před odchodem na zahradu si děti zahrály hry „Vajíčka se koulejí“ a „Vajíčka v hnízdě“ – úkolem bylo vytvářet skupinky dětí podle počtu, který stanovila učitelka a chovat se ohleduplně a jemně ke svým kamarádům. Po dechovém cvičení si vyzkoušely, jaké to je „foukat“ do „vyfouknutých“ vajíček. Ani u setí obilí slepička nechyběla. Na zahradě jsme si zahráli hru Na slepou slepičku – Hledá slepá slepička, hledá svoje zrníčka, nevidí a nevidí, já jí jedno dám. (U dětí jsme rozvíjeli postřeh a hmatové vnímání). Obilí děti „nasely“ do květináče a povídaly si.

Ještě konečné zasypání hlínou, a je to Ještě konečné zasypání hlínou, a je to. Teď už jen budeme čekat alespoň do Velikonoc a nezapomeneme každý den zalévat.