Hodnocení informačního střediska

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
LÉTO NA SEVERU Městské informační centrum Liberec Barbora Celerýnová Hotel Jalta
Advertisements

2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Souřadnicová síť, určování zeměpisné polohy
Mapování potřeb regionů ve vztahu k činnosti středisek výchovné péče a zařízení ústavní a ochranné výchovy POHLEDEM PRACOVNÍKŮ ORGÁNŮ SOCIÁLNĚ PRÁVNÍ OCHRANY.
Soutěž o informační centrum roku. Čtyři roky úspěšné spolupráce První soutěž ve spolupráci s vydavatelství VLTAVA- LABE-PRESS proběhla v roce 2009 Od.
7. setkání zástupců krajů Mgr. Marcela Stratilová pracovník pro EV, oddělení mládeže a sportu, KÚOK.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Knihovny – zdroj informací OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-U
Nástroje a prostředky CCR VM k podpoře cestovního ruchu Ing. Zdeněk Urbanovský Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, o. p. s. Výroční konference cestovního.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Prostředí internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/27 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY NA ŠKOLNÍ ROK 2016/2017.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov Autor: Simona Lehrausová Datum/období: Podzim 2013 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Město Nový Bydžov Masarykovo nám Nový Bydžov tel: Průzkum potřeb občanů.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
1 Komentované prohlídky města Poskytovatel: Horácké muzeum a informační centrum Prohlídka města zahrnuje centrum Nového Města, dva historické sklepy a.
Výsledky dotazníkového průzkumu Průzkum názorů obyvatel v obci Křoví proběhl v září 2008 v rámci shromažďování podkladů pro tvorbu Strategického plánu.
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Vývoj a koncepce nového univerzitního webu Ondřej Kudlík
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Stavební výkresy CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_01
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Portál knihoven
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Webová aplikace MS OLOMOUC.
INTERNET Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Proč je důležité podpořit rozvoj KP ve škole
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
Základní škola, Hradec Králové
Název materiálu: Internetový prohlížeč Google Chrome
Windows – WordPad VY_32_INOVACE_32_649
WORD Číslování stránek
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Městská knihovna Znojmo
Výsledky průzkumu HK ČR k čerpání a využívání OP PIK 2014 – 2020
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Základní společenstva – skály a hory
Maturity 2017/2018 listopad 2017 L. Jíša.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Obec Pstruží pro občany
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Turistická informační centra na Vysočině
Informace k přijímacímu řízení na střední školy
KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB A KONCESIONÁŘSKÉ SÍTĚ
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ29 Excel – funkce Počet období.
Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska - druhé největší sdružení v ČR ( ) členů - založeno 1990 Základní poslání a cíle Sdružení:
Na co myslet při podávání přihlášky do výběrového řízení pro poskytnutí účelové dotace z rozpočtu statutárního města Ostravy.
Kultura a problematika přístupnosti kulturního bohatství ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ Mgr. et MgA. Mariana Koutská katedra speciální pedagogiky, Pedagogická.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Průvodce přijímacím řízením Gymnázium Český Krumlov
Informace pro vycházející žáky a jejich rodiče
Vítáme vás! Název společnosti.
NNO a dobrovolnictví „Pomáháme těm co pomáhají… “ Jiří Tošner
Projekt Karmelka: Školní kiosek
ZLEPŠENÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA EOA
Odbor majetkových účastí a sdruženého nákupu Ing. Slavomír Bretz
Bariéry elektronické komunikace občanů s úřady
Transkript prezentace:

Hodnocení informačního střediska

Základní údaje Název výzkumu Hodnocení informačního střediska Autor Richard Žižka Jazyk dotazníku cs Veřejná adresa dotazníku https://www.survio.com/survey/d/P3V/dotaznik Poslední odpověď 20. 04. 2017 Doba trvání 1148 dnů

Celková úspěšnost vyplnění dotazníku Statistika respondentů 291 28 13 250 9.6% Počet návštěv Počet dokončených Počet nedokončených Pouze zobrazení Celková úspěšnost vyplnění dotazníku Historie návštěv (28. 02. 2014 - 20. 04. 2017) Počet návštěv (291) Počet dokončených (28)

Čas vyplňování dotazníku Celkem návštěv Zdroje návštěv Čas vyplňování dotazníku Pouze zobrazeno (85.9 %) Nedokončeno (4.5 %) Dokončeno (9.6 %) Přímý odkaz (100 %) <1 min. (60.7 %) 1-2 min. (25 %) 2-5 min. (3.6 %) 5-10 min. (3.6 %) 10-30 min. (3.6 %) >60 min. (3.6 %)

Využívám informační středisko jako: Výběr z možností, více možných, zodpovězeno 28x, nezodpovězeno 0x Možnosti odpovědí Responzí Podíl Občan 17 60.71% Turista

Do jaké věkové kategorie patříte? Výběr z možností , zodpovězeno 28x, nezodpovězeno 0x Možnosti odpovědí Responzí Podíl 0-20 5 17.86% 21-30 12 42.86% 31-40 4 14.29% 41-50 1 3.57% 51-60 61+ 2 7.14%

Jak často využíváte služeb informačního střediska? Výběr z možností , zodpovězeno 28x, nezodpovězeno 0x Možnosti odpovědí Responzí Podíl Vícekrát měsíčně 2 7.14% Jednou měsíčně 11 39.29% Jednou ročně 7 25% Méně často 8 28.57%

Z jakého důvodu jste navštívil/a naše informační středisko? 1/2 Výběr z možností, více možných, zodpovězeno 28x, nezodpovězeno 0x Možnosti odpovědí Responzí Podíl Informace pro cestování po regionu 7 25% Informace o kulturním dění v regionu 13 46.43% Přístup k internetu Možnost kopírování Získání informačních materiálů a upomínkových předmětů 5 17.86% Nabídka prohlídky města s výkladem Zakoupení vstupenek v předprodeji 6 21.43% Jiný (prosím uveďte) 2 7.14%

Z jakého důvodu jste navštívil/a naše informační středisko? 2/2

Do jaké míry jste byl/a spokojen/a s následujícími službami: Matice výběru z možností, zodpovězeno 28x, nezodpovězeno 0x Spokojen/a Spíše spokojen/a Nevím Spíše nespokojen/a Nespokojen/a Nabídka turistických služeb 12 9 6 1 Kvalita informací 7 14 Rychlost připojení k internetu 3 Zázemí informačního střediska 11 10 Personál 5

Získal/a jste v informačním středisku požadované informace? Výběr z možností , zodpovězeno 28x, nezodpovězeno 0x Možnosti odpovědí Responzí Podíl Ano 20 71.43% Ne 8 28.57%

Navštívil/a jste někdy webové stránky našeho informačního centra? Výběr z možností , zodpovězeno 28x, nezodpovězeno 0x Možnosti odpovědí Responzí Podíl Ano 24 85.71% Ne 4 14.29%

Našel/la jste na našich webových stránkách vše, co jste hledal/a? Výběr z možností , zodpovězeno 28x, nezodpovězeno 0x Možnosti odpovědí Responzí Podíl Ano 25 89.29% Ne (prosím, uveďte co jste nenašel/la) 3 10.71%

Hodnotíte informační středisko jako přínosné a důležité? Výběr z možností , zodpovězeno 28x, nezodpovězeno 0x Možnosti odpovědí Responzí Podíl Ano 27 96.43% Ne ( z jakého důvodu) 1 3.57%

Jak jste celkově spokojen/a se službami informačního střediska? Hvězdičkové hodnocení, zodpovězeno 28x, nezodpovězeno 0x Možnosti odpovědí Responzí Podíl 3/3 14 50% 2/3 13 46.43% 1/3 1 3.57%