Cesta učitele k produktům firmy Wolfram

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Téma: Využití Accessu pro tvorbu evidence našeho podnikání Vypracovala: Jana Wasserbauerová.
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Inf Používání a tvorba databází. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
MATEMATIKA Úměra přímá a nepřímá - slovní úlohy řešené trojčlenkou.
Virtuální kolega Attavena, o.p.s. Prezentace projektu a návrh implementace jeho nabídky: do systému vzdělávání.
„Propojení teoretické a praktické přípravy budoucích pedagogických pracovníků na UP“ KULATÝ STŮL K PEDAGOGICKÝM PRAXÍM Přírodovědecká fakulta.
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u jiných.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Nabídka služeb Institutu inovace vzdělávání na ak. rok 2009/2010
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 2. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Porada s řediteli PO LK, Údolí Bratrouchov.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_100 Licence: CC BY-NC-SA 3.0 Jméno autora:
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Hana Němcová Matematika, seminář diferenciální a integrální počet Osmý ročník víceletého gymnázia.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
JAN ÁMOS KOMENSKÝ 28.BŘEZNA LISTOADU 1670.
Software Licence a distribuce Karel Nymsa Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUDUM 7 – Lineární rovnice – teorie NÁZEV ŠKOLY Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu,
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
MATEMATIKA Lineární nerovnice o jedné neznámé a jejich soustavy.
PREZENTACE K VĚDECKÉMU KOLOKVIU I, II, III
Vlastní hodnocení školy Vítejte na dnešní přednášce RNDr. Jiří Kuhn,
Plánování ve školní tělesné výchově
Analýza potřeb škol Hlavní zjištění
METODIKA ZAVÁDĚNÍ UIS NA JINÝCH UNIVERZITÁCH
Inf Počítač a lidé s handicapem
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky Jaké formy CLILu? Tento projekt je spolufinancován z Evropského.
VY_32_INOVACE_Pel_I_05 Výrazy – vzorce 2
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/04 Název materiálu: Duchovní a světská hudba Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Rovnice ve slovních úlohách V.
Násobení mnohočlenů Základní škola a Mateřská škola
(2a2 – b) . (-5a) 3a . (4a + 5) (2x + 3y) . (5x – 4y)
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Windows – WordPad VY_32_INOVACE_32_649
Schůzka fakultních cvičných učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Kompetenční modely Mgr. Andrea Drdáková.
MATEMATIKA Dělitel a násobek přirozeného čísla.
Elektronická učebnice - II
Pedagogická psychologie
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Mocniny s přirozeným mocnitelem pravidla pro počítání s nimi
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Přirozená čísla do tisíce
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
ELEKTROTECHNICKÉ MATERIÁLY
Soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých Metoda sčítací
Informační gramotnost
Finanční matematika 4. (finanční gramotnost) Složené úrokování
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
MATEMATIKA Soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých.
MATEMATIKA Logaritmické rovnice.
Programování (14PRG) 1. cvičení.
Genetika Organizační pokyny Bezpečnostní pokyny
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ26 Excel – funkce Současná hodnota.
Globální problémy současného světa 3 – Populační vývoj, negramotnost
Operační systémy a jejich rozdíly
Autor: Mgr. Kateřina Nekvindová
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Hospodaření fiktivní firmy s využitím MS Excel
Microsoft Education education.microsoft.com.
Didaktický seminář 2019 Technologie pro aktivní zapojení žáků a studentů se zrakovým postižením do výuky mgr. Lukáš Másilko, ing. Svatoslav Ondra 16.—17.
MATEMATIKA Lineární rovnice s neznámou ve jmenovateli.
MATEMATIKA Lineární rovnice - procvičování.
Zdravá svačina VY_52_INOVACE_27
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
MATEMATIKA Lineární rovnice o jedné neznámé.
Transkript prezentace:

Cesta učitele k produktům firmy Wolfram RNDr. Antonín Jančařík, Ph.D.

Moje setkání s Mathematica

Druhé setkání Nástup na Pedagogickou fakultu UK v Praze Výuka předmětu Počítače a programování Změna studijních plánů Matematický software B-I Didaktika matematiky

Učitelé a software Učitel se obvykle učí až během svého působení na škole. Průzkum provedený mezi současnými studenty učitelství na pedagogické fakultě ukázal, že takže polovina z nich se s využitím ICT ve výuce na střední škole buď vůbec nesetkala, nebo pouze zřídka. Při sledování stavu na základních školách se k tomuto hodnocení přiklonilo více než dvě třetiny studentů.

Instrumentální geneze Proces osvojování práce se software. Z artefaktu s neznámou funkcí se stává plně použitelný nástroj. Víme k čemu slouží a umíme s ním zacházet. Proces instrumentální geneze probíhá na straně učitele i žáka.

Ukázka

Classroom assistent

Wolfram Alpha

Cesta k produktům Wolfram Část uživatelů se nadchne přímo pro produkt matematika a začne ho nadšeně používat. Většina však postupuje mnohem pomaleji.

Wolfram|Alpha Wolfram|Alpha: Computational Knowledge Engine

Wolfram Demonstrations Project http://clanky.rvp.cz/clanek/c/Z/7341/NEJVETSI-SPOLECNY-DELITEL-A-NEJMENSI-SPOLECNY-NASOBEK.html/

Wolfram MathWorld http://mathworld.wolfram.com/PursuitCurve.html

A new kind of science http://www.wolframscience.com/nksonline/toc.html

WolframTones http://tones.wolfram.com/

Wolfram Demonstrations Project podruhé aneb jak vše vzniká http://demonstrations.wolfram.com/SineAndCosineGraphGenerator/ http://demonstrations.wolfram.com/SineAndCosineIn3D/

Podpory The Wolfram Functions Site The Mathematica Journal …

Materiály v českém jazyce