VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Diagnostika školní zralosti
Advertisements

Zápis do 1. třídy pro školní rok 2012 – 2013 na ZŠ a MŠ Jižní Pátek Od h – h.
Mladší školní věk 6/7 – 11/12 let
• Ve školním roce 2010/2011 chodí do přípravných tříd 18 dětí, 9 dívek a 9 chlapců. Žáci byli rozděleni do přípravné třídy A: 5 dívek a 4 chlapci a do.
Diagnostika SPU.
SPECIFICKÉ PORUCHY UČENÍ
PROJEKT: RIZIKA PŘESTUPU DĚTÍ MATEŘSKÝCH ŠKOL DO ZÁKLADNÍ ŠKOLY A JEJICH ŘEŠENÍ ZAVÁDĚNÍM NOVÝCH VYUČOVACÍCH FOREM, METOD A POSTUPŮ, VČETNĚ VYUŽITÍ ICT.
PROJEKT NAŠÍ ŠKOLY PŘÍPRAVNÝ KURZ PRO BUDOUCÍ ŽÁKY PRVNÍHO ROČNÍKU.
PSYCHICKÉ PROCESY A STAVY
Výchovné zaměstnání v období batolecím
Předškolní věk Od 3 do 6/7 let
GRAFOMOTORIKA.
Mateřská škola u Bílého králíka, s. r. o
LOGOPEDICKÁ INTERVENCE
Využití stimulačního programu MAXÍK
ARTEFILETIKA Prezentace artefiletiky – metodický list č. 7 Proplétané květiny Zpracovala dne Mgr. Andrea Költö(str.1 – 6) Možnosti využití.
Jemná motorika Pohybové schopnosti dítěte a řeč se vzájemně ovlivňují. Pokud je postižen pohybový systém, nebo opožděn motorický vývoj, bývá často opožděn.
Specifika zpracování vzdělávacích obsahů vyučovacích předmětů: Čtení – globální a analyticko–syntetická metoda – vzhledem k vícečetnému postižení bylo.
MOŽNOSTI DOMÁCÍ PŘÍPRAVY
Zavedení nových trendů a metod předškolního vzdělávání
Základní škola Lenešice
Přednáška č. 3 Předškolní období
Seznamovací kurz primy s výukou vybraných kapitol biologie a zeměpisu Gymnázium a SOŠ Hostinné.
Logopedická třída MOTÝLCI
RVP ZV příloha Vzdělávací oblast Umění a kultura
INTEGRACE DĚTÍ S LOGOPEDICKÝMI OBTÍŽEMI
Tento materiál není určen pro jakékoliv další šíření či citování
KLUB POHÁDKA Dům dětí a mládeže Praha Stodůlky. Dopolední blok pro rodiče s dětmi Klub Pohádka je určen pro rodiče s dětmi od 1 – 3 let. Cíl klubu: zapojení.
Reedukace SPU s využitím počítačů
Západočeská univerzita v Plzni
Diagnostické metody ve speciální pedagogice - Diagnostika SPU v dospělosti Kristýna Balátová.
A DĚTI PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU ANEB PŘÍPRAVA DO ŠKOLY
OBSAH SEMINÁŘE Č.2 : Rozbor sledované pohybové jednotky
Přípravná cvičení předchází výuce správné výslovnosti
Přípravná cvičení předchází výuce správné výslovnosti
GENETICKÁ METODA ČTENÍ
Vývojová dysfázie.
Představujeme školní družinu ZŠ Hovorčovice
DYSORTOGRAFIE 4. října 2013 VY_52_INOVACE_220119
Prezentace metodických materiálů a pomůcek
Představení provozu kavárny a cateringových služeb v PwC ČR Roman Anděl, Startujeme, o.p.s.
PROGRAM ZAČÍT SPOLU  V programu Začít spolu je kladen důraz na vlastní volbu dítěte, na výchovu ke zvídavému zájmu o učení a k řešení problémů, na komunikaci.
HVM – RVP PV a hudební činnosti v MŠ Osnova pro studenty středních pedagogických škol oboru Předškolní a mimoškolní pedagogika.
Dětský aerobik Pod pojmem dětský aerobik rozumíme rozmanitá cvičení za hudebního doprovodu, která vycházejí především z aerobiku pro dospělé, ale také.
Podpora logopedické prevence v předškolním vzdělávání v roce 2013.
,,BROUSÍME SI JAZÝČEK S EMILKOU A EMILEM“
Motorické schopnosti.
I n k l u z i v n í v z d ě l á v á n í aneb odvaha dělat věci jinak
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu Autor: Miroslav Vild.
 Závazný dokument pro předškolní pedagogy (mateřské školy, přípravné třídy základních škol) a pro zřizovatele vzdělávacích institucí (od )
MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK Vojtěch Smejkal, Mikuláš Radouš.
kurzy tenisu pro děti z mateřských a základních škol
Výuka čtení a psaní analyticko-syntetickou metodou
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
Metodické materiály a pomůcky
Zápis do 1. třídy pro školní rok 2017 – 2018 na ZŠ a MŠ Jižní
LOGOPEDICKÁ ODBORNÁ PÉČE
jemná motorika, koordinace ruky a oka
Grafomotorika - Vrba ve větru
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 4: Najdi a vybarvi
ANOTACE Seznámit žáky s vývojovými fázemi člověka. Vysvětlit změny ve vývojových fázích předškolního dítěte, se změnami při přechodu dítěte do školy. Výukový.
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_09_PRVOUKA
Jemná motorika, koordinace ruky a oka
Diagnostika dítěte předškolního věku II.
VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA
Současné trendy důraz na kontinuitu předškolního a počátečního školního rozvoje teorie emergentního rozvoje gramotnosti předškolní období – diskuse o systematické.
Speciální andragogika 3 - Diagnostika SPU v dospělosti
Metodika počátečního čtení
MOTORIKA II JEMNÁ MOTORIKA
PŘÍPRAVNÝ KURZ PRO BUDOUCÍ ŽÁKY PRVNÍHO ROČNÍKU
Transkript prezentace:

VÁCLAVSKÁ MINIŠKOLIČKA Přípravný kurz pro budoucí žáky prvního ročníku naší školy

CÍL PROJEKTU seznámit budoucí prvňáčky s prostředím školy zabezpečit bezproblémové začlenění dětí do školního kolektivu zaměřit se na děti, které mají odklad školní docházky odhalit případné problémy a zajistit jejich nápravu všestranný rozvoj předškoláka hravou formou

Realizace miniškoličky kurz je rozdělen do 6 lekcí lekce trvá 45 minut důležitou součástí je účast rodičů na konci každé lekce děti dostanou malý domácí úkol

Náplň kurzu rozvoj hrubé a jemné motoriky rozvoj grafomotorických dovedností rozvoj zrakového vnímání a pravolevé orientace rozvoj sluchového vnímání rozvoj početních představ rozvoj řeči a myšlení

obsah LEKCÍ 1. lekce 2. lekce - rozvoj hrubé motoriky - pohybové hry - cvičení s náčiním - udržování rovnováhy 2. lekce - rozvoj jemné motoriky a vizuomotoriky - modelování, manipulační hry, puzzle - práce s různými materiály - uvolňovací cviky a prstová cvičení

OBSAH LEKCÍ 3. lekce - rozvoj grafomotorických dovedností 4. lekce - nácvik správného sezení, držení tužky … - podpora tvořivosti a fantazie - procvičování a uvolňování kloubů 4. lekce - rozvoj zrakového vnímání - rozvoj prostorové a pravolevé orientace - poznávání a rozlišování různých materiálů - shody a rozdíly, puzzle

OBSAH LEKCÍ 5. lekce - rozvoj sluchového vnímání 6. lekce - zpěv, intonace, - dechová a artikulační cvičení - vnímání rytmu a metra - hra na Orffovy nástroje 6. lekce - početní představy - poznávání geometrických tvarů - rozvoj logického myšlení

shrnutí všechny činnosti směřují ke schopnosti soustředit se a být schopen ve škole pozorně pracovat celý kurz má motivační charakter zadané úkoly jsou prováděny zábavnou a nenásilnou formou děti se svými rodiči vystupují jako partneři, kteří se učí vzájemné spolupráci při plnění zadaných úkolů a společně sdílejí radost z jejich zvládnutí

Vaše případné dotazy rádi zodpovíme DĚKUJEME ZA POZORNOST Vaše případné dotazy rádi zodpovíme