ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, 767 01 KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONA ČÍSLO: III/2 NÁZEV: INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PŘEDMĚT: Výtvarná výchova ROČNÍK: 4. – 9. ročník TÉMA: Štěňata AUTOR: Iveta Svobodová DATUM VYTVOŘENÍ: 19. 6. 2012 VY_32_INOVACE_20_IS
Anotace práce je určena pro žáky 1. - 2. stupně ZŠ tématem tohoto cvičení je kresba zvířat. cíl – seznámení s proporcemi psího těla Pomůcky: tvrdý karton formátu A3, tužka, guma, fix, vodové barvy, kelímek, štětec. Pilotáž – žáci byli fotografiemi velice nadšeni, ale pak zjistili, že nakreslit to sladké štěně není tak jednoduché.
Jak se parta čtyř štěňat dostala poprvé ven. Máme rádi zvířata Jak se parta čtyř štěňat dostala poprvé ven.
Dobrý den, jsme parta salašnických psů, je nám 7 týdnů a jsme poprvé venku.
Takový jsme krasavci, no není to nádhera?
Protože jsme čtyři, tak máme trochu větší misku na vodu, ale jak vidíte, tak se nestrkáme ani neperem.
Tahle nová teta se nám moc líbí, protože s námi i běhá a to je docela legrace. Nám se totiž občas ještě trochu pletou nohy.
Kde je? Nějak se nám ztratila.
Už jsme ji chytili, ale byla to dřina.
Je tu spousta zajímavých věcí, co musíme prozkoumat.
To focení je docela zábava.
A hlazení, no to je bezva.
V náručí je ale úplně nejlíp.
Tak jsme tu všechno prozkoumali…
Jsme hrozně unavení.
A jdeme spát – ahoj příště.
Tak jste si nás prohlédli pěkně ze všech stran a teď bychom si přáli nakreslený portrét – děkujeme.
Nejprve si pejska nakreslíme tužkou.
A potom ho vybarvíme.
Foto - archiv autorky