Performance management v Arcelormittal Ostrava a.s

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Projekt: Vzdělávání ředitelů SŠ Kraje Vysočina Téma: Implementace ŠVP a jejich soulad se vzdělávacími potřebami KV Příspěvek: Daří se školám získávat zpětnou.
Advertisements

Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Mgr. Jiří Šimon Odbor práva veřejných zakázek a koncesí Praha, Nová směrnice EU pro zadávání veřejných zakázek v kontextu společensky odpovědného.
Spolupráce personálního oddělení a psychologické laboratoře Jana Gutiérrez Chvalkovská, personální ředitel VÍTKOVICE Ostrava.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
ITEG a.s.. Úvod  Představení firmy  Praxe  Příručka školení  Projektové řízení  Závěr  Prostor na dotazy.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Standardy kvality sociálních služeb. soubory měřitelných a ověřitelných kritérií, které popisují, jak má vypadat kvalitní sociální služba. Jsou použitelné.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Příloha č. 1 – specifikace předmětu plnění Řízení lidských zdrojů Procesy a nástroje VZ 2015.
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Hodnocení pedagogických pracovníků manažerská dovednost = účinný nástroj manažerská dovednost = účinný nástroj řízení a kontroly pracovníků řízení a kontroly.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Anotace: Anotace: Materiál je určen pro 2. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “materiály“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Řízení kariérního rozvoje. Proces vzdělávání identifikace potřeby, plán vzdělávání (a rozvoje), realizace, hodnocení výsledků.
Rozpočtové určení daní Národní konference VENKOV 2016 Litoměřice 20. – 21. října 2016.
Akreditační standardy SAK ČR pro nemocnice - I
Čas, kdy si musím vybrat, co dál…
model fungování a praxe
Integrovaný inspekční plán Marcel Stigter Koncepční poradce DCMR
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Jak získat nejlepší talenty?
hodnoťte ⋆ diskutujte ⋆ plánujte
Cílem Manažerů rozvoje a kvality služeb je:
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vteřina poté Participace z pohledu bývalých klientů ústavních zařízení
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Výrobní faktory v organizaci
Hlavní město praha a integrace cizinců
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Ocel VY_32_INOVACE_25_502 Projekt.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Jednotné principy klasifikace na GJKT
Kompetenční modely Mgr. Andrea Drdáková.
Dobrá praxe Krajského úřadu Jihomoravského kraje
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Rozpočet přímých NIV Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem 12. prosince 2013 Liberec.
Přijímací řízení pro školní rok 2011/2012
Odměňování zaměstnanců
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Vzdělávání.
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
VYUČOVÁNÍ A UČENÍ B/ A/ a/ cíle výuky b/ klíčové kompetence
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
Klasický management. Klasický management KLASICKÝ MANAGEMENT první fáze vývoje managementu vychází z praxe, zaměřen na organizování výroby.
ŘÍZENÍ VÝROBY A KVALITY
Digitální učební materiál
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Energetický management
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V TELEFÓNICA O2 CZECH REPUBLIC
PPP!!! VŠ - PARTNERSTVÍ PROJEKTOVÉHO PROSTŘEDÍ VYSOKÝCH ŠKOL
zpracovaný v rámci projektu
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
Hodnocení a řízení výkonu
Centralizované rozvojové projekty 2017
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
SITUACE NA TRHU PRÁCE JIŘÍ KOLÁŘ,
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Personální portál a hodnocení zaměstnanců
Transkript prezentace:

Performance management v Arcelormittal Ostrava a.s Ing.Kateřina Kovářová

ArcelorMittal Ostrava je integrovaný hutní podnik Koksovna Válcovny Ocelárna Aglomerace + Vysoké pece Energetika Doprava Strojírny a slévárna

ArcelorMittal Ostrava je moderní výrobce oceli Ročně vyrobíme přibližně 2 miliony tun oceli Vyrábíme: Svodidla Bezešvé a svařované trubky Plechy, profily, betonářská výztuž Válcovaný drát Odlitky Důlní výztuže Tyčová ocel Železniční dvojkolí Naše ocel vás doprovází v každodenní životě

Hodnocení zaměstnanců v ArcelorMittal Hodnocení vrcholových manažerů –korporátní systém Hodnocení středního managementu a mistrů – lokální hodnocení Hodnocení TH zaměstnanců Hodnocení manuálních pracovníků Hodnocení agenturních zaměstnanců Kategorie zaměstnanců pro účely hodnocení 2 kategorie: TH zaměstnanci Manuální zaměstnanci Rozdílná hodnotící kritéria Rozdíl v návaznosti na bonusy

Kategorie TH zaměstnanci- program GEDP Manažeři: top management, řed.závodů, odborní ředitelé, vedoucí oddělení, vedoucí referátu Linioví manažeři: mistři Ostatní TH: TH nevedoucí, nemají podřízené Program GEDP (Global Executive Development Program) Hodnocení pracovního výkonu Hodnocení potenciálu Hodnocení kompetencí Stanovení požadavků na vzdělávání a rozvoj Pololetní hodnocení a na konci roku E-formulář na intranetu

Hodnocení agenturních zaměstnanců Kompetence (stejné jako zaměstnanci AMO): Přístup k bezpečnosti Kvalita práce Plnění konkrétních úkolů Efektivní využívání času Flexibilita Pracovní výkon Kritéria navíc Absence Zaučení na pracovišti Top AZ – převody do stavu AMO 5

Hodnocení - škály identifikace talentů

Rozdělení zaměstnanců dle ratingu Potenciál Výkon 5 výjimečný potenciál Talent consists of those individuals who can make a difference to organizational performance, either through their immediate contribution or in the longer term by demonstrating the highest levels of potential. Potenciální talenti Slabší článek ve firmě Výkonní pracovníci na svém maximu 4 značný potenciál 3 další potenciál 2 dosažený potenciál 1 bez dalšího potenciálu 1 Zaostává za očekáváním 2 Vyhovuje očekávání s menšími výhradami 3 Plně vyhovuje očekávání 4 Překonává očekávání 5 Výrazně překonává očekávání

Vliv hodnocení na bonusy Finanční násobitel pro TH Výkon 1 2 3 4 5 Potenciál - 1.1 1.2 1.3 0.8 0.5

Performance management v AMO - proč Posun od formálního hodnocení bez vazby na další procesy Zapojení N+1 do tvorby nového systému Pravidelná zpětní vazba Vazba na bonusový systém, Kariérní komise – objektivita hodnocení, informovanost o talentech Talent management Plány nástupnictví Individuální rozvojové plány Průzkum spokojenosti zaměstnanců