KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB A KONCESIONÁŘSKÉ SÍTĚ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Získávání nových zákazníků Roman Matyáš, Hotel Voroněž – Brno, Roman Matyáš, Hotel Voroněž – Brno,
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Občanská výchova Název materiálu VY_32_INOVACE_20_ Volba povolání Autor Motejlková Věra.
Mgr. Jiří Šimon Odbor práva veřejných zakázek a koncesí Praha, Nová směrnice EU pro zadávání veřejných zakázek v kontextu společensky odpovědného.
Spolupráce personálního oddělení a psychologické laboratoře Jana Gutiérrez Chvalkovská, personální ředitel VÍTKOVICE Ostrava.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Prodej zážitků a turistických atraktivit na Broumovsku v praxi Barbora Brandejsová ck.broumovsko s.r.o.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Hodnocení kvality výuky 2014 – 2015 LS Říjen 2015.
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o.
Přijímací řízení pro školní rok 2016/17 Osmileté studium.
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ PRO NOVÝ ŠKOLNÍ ROK 2016 / 2017 přihlášky na střední školu podáváme do přihlášky na Sš s talentovou zkouškou podáváme do
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
Poziční analýza školy Mgr. Miloslav Hubatka.
Obchod, trh Základy hospodaření.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
9. mezinárodní konference ICTfórum/Personalis 2005
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
NÁLEŽITOSTI OBCHODNÍHO DOPISU 1

Evaluační dotazník.
Pedagogická komunikace 4. lekce: Verbální komunikace: kladení otázek
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK 2014+
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Setkání kariérových poradců
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Hodnocení informačního střediska
Mistrovská zkouška Jednání Sektorové rady
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Prodeji produktu nebo služby
Akademický senát fakulty
Logistický systém ve společnosti Těžké strojírenství Plzeň a.s.
6. setkání Řídícího výboru MAP rozvoje vzdělávání území SO ORP Stod
Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol výkonu přenesené a samostatné působnosti svěřené orgánům obcí, krajů a hlavního města Prahy za léta 2014–2016.
Přijímací řízení pro školní rok 2018/2019.
Organizace práce na prodejně
KNIHOVNA UNIVERZITY PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přijímací řízení pro školní rok 2019/2020.
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Transkript prezentace:

KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB A KONCESIONÁŘSKÉ SÍTĚ 13.1.2017 CITROËN / Date / Service - Intervenant / Titre du document (personnaliser avec le menu "Insertion / En-tête")

KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB – NOVÉ VOZY JAKÉ BYLY PRIORITY ROKU 2016 Tajná návštěva (Mystery visit) Minimální průměr celkového hodnocení >76% Nabídka zkušební jízdy (ANO) Kontakt potencionálního zákazníka do 5 dnů (ANO) Tajná poptávka (Mystery Leads) Odpověď do 2 hodin (ANO) EQC - dotazníky Výskyt závad při převzetí <3,5% Kontakt po předání >87% Doporučení prodejce >94% CITROËN / 13.1.2017/

KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB – NOVÉ VOZY REALIZACE ROKU 2016 Parametr Cíl Realizace I. pololetí Realizace II.pololetí TREND Minimální průměr celkového hodnocení >76% 80% 83% Nabídka zkušební jízdy 100% 95% 93% Kontakt potencionálního zákazníka do 5 dnů 67% 61% Odpověď do 2 hodin 76,5% Výskyt závad při převzetí <3,5% 2,9% 10% Kontakt po předání >87% 84% 74% Doporučení prodejce >94% 90,5% CITROËN / 13.1.2017/

KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB – POPRODEJNÍ SLUŽBY JAKÉ BYLY PRIORITY ROKU 2016 Tajná návštěva (Mystery visit) Dotaz na SPZ / VIN (ANO) Doporučení budoucích prací (ANO) Tajná poptávka (Mystery Leads) Odpověď do 2 hodin (ANO) EQC - dotazníky Nutnost opětovné opravy <3,5% Kontakt po servisu >84% Doporučení servisu >88% CITROËN / 13.1.2017/

KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB – POPRODEJNÍ SLUŽBY REALIZACE ROKU 2016 Parametr Cíl Realizace I. pololetí Realizace II.pololetí TREND Minimální průměr celkového hodnocení >76% 86% 87% Dotaz na SPZ / VIN 100% 83% Doporučení budoucích prací 92% 97% Odpověď do 2 hodin 81% 90% Nutnost opětovné opravy <3% 6,6% 2,4% Kontakt po servisu >84% 75,8% 69,5% Doporučení servisu >88% 85,5% CITROËN / 13.1.2017/

KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB – BONUS 2017 PRODEJ NOVÝCH VOZŮ   POPRODEJNÍ SLUŽBY Parametr Cíl Bonus 1. pol. 2017 Tajná poptávka: odpověď do 2 hodin ANO / návštěva 3xANO=15% 2xANO=10% 1xANO=0% Tajná návštěva: Q31. Nabídka zkušební jízdy 10%+10% Tajná návštěva: Q13. Dotaz na SPZ nebo VIN Tajná návštěva: Q54. Kontakt potenciálního zákazníka do 5ti pracovních dnů Tajná návštěva: Q70. Předání dokladu nebo kartičky s doporučením budoucích oprav (údržby) EQC: Q18. Výskyt závad při převzetí 3,5% 15% EQC: Q24. Nutnost opětovné opravy 3,0% EQC: Q25. Kontakt po předání 87,0% EQC: Q23. Kontakt po servisu 84,0% EQC: QA31. Doporučení prodejce ke koupi (%9-10) 94,0% EQC: QA26. Doporučení servisu (%9-10) 88,0% VSTUPNÍ PODMÍNKY: E-maily vč. souhlasu s kontaktem vůči prodejním deklaracím NV 80% KO 100% E-maily vč. souhlasu s kontaktem vůči deklarovaným zakázkám 55% Tajný nákup - průměr celkových známek 76% Účast na povinných školeních Bez výjimky Dodržování operativních standardů Dodržování op. standardů (vč. CITROËN & VY) CITROËN / 13.1.2017/

KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB Priority 2017 POSÍLENÍ OKAMŽITÝCH OBCHODNÍCH VÝSLEDKŮ DLOUHODOBÁ VĚRNOST ZÁKAZNÍKA Tajný nákup (prodej i servis) Kontakt zákazníka po dodání/servisu Odpověď na poptávku do 2 hodin Závada při předání NV (PDI) DIGITAL Zvýšení rentability poprodejních služeb Využijete naplno možností digitálního světa, snadno a cíleně tak oslovíte své zákazníky: CITORËN a VY CITROËN Advisor GDO Doplňování databáze zákaznických emailových adres Školení: v roce 2017 připravujeme školení pro přijímací techniky / vedoucí servisu se zaměřením na zvýšení ekonomických a právních dovedností

KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB – OČEKÁVÁNÍ V roCE 2017 DIGITAL – CITROËN ADVISOR NECHTE SVÉ ZÁKAZNÍKY SE PODĚLIT S JEJICH SPOKOJENOSTÍ SE SLUŽBAMI, KTERÉ JIM NABÍZÍTE. SPOKOJENÝ ZÁKAZNÍK, KTERÝ VÁS DOPORUČÍ JE NEJLEPŠÍ REKLAMA.

KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB – ŠKOLENÍ PRIORITY ROKU 2017 Spuštění nového systému pro správu školení Learn‘inPSA Vytvoření profesních drah Sledování profesního růstu Doproučená školení na míru každé pozice Dovednostní školení Pokračování v úspěšné spolupráci s KANU Systems, s.r.o. Zaměření školení na profitabilitu (ekonomicky zaměřené kurzy) Udržování původních komunikačních kurzů pro nově příchozí CITROËN / 13.1.2017/

DĚKUJI ZA POZORNOST ÚSPĚŠNÝ ROK 2017! CITROËN / Date / Service - Intervenant / Titre du document (personnaliser avec le menu "Insertion / En-tête")