VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2014 Generální ředitel 21. října 2014 IATCC PRAHA XII. ročník jednání s leteckými dopravci.
Advertisements

Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2013 Generální ředitel 30. října 2013 IATCC PRAHA XI. ročník jednání s leteckými dopravci.
Zpráva o činnosti Státního úřadu inspekce práce za rok 2012 Mgr. Ing. Rudolf Hahn generální inspektor.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Představení společnosti Tomáš Vodenka – People manager ARTIN.
Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2015 Generální ředitel 10. listopadu 2015 PRAHA 13. ročník jednání s leteckými dopravci.
Ing. Pavel Janda FAB CE - Funkční blok vzdušného prostoru v regionu střední Evropy 1 Útvar strategie a manažerské podpory XIII. ROČNÍK JEDNÁNÍ LETECKÝCH.
Mgr. Jiří Šimon Odbor práva veřejných zakázek a koncesí Praha, Nová směrnice EU pro zadávání veřejných zakázek v kontextu společensky odpovědného.
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
1 Jednotné evropské nebe Zapojení ŘLP ČR, s. p. do projektu SESAR Doprava – Investice do dopravní infrastruktury Ing. Jan Klas Generální ředitel.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická.
Novelizace předpisu D7/2 k organizování výlukových činností k Lenka Komínová GŘ SŽDC Odbor plánování a koordinace výluk Setkání s dopravci,
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Společně bezpečně v Evropské unii EU – Hodnocení rizik u malých firem a mikrofirem 2012.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Praha, Centralizované zadávání veřejných zakázek RNDr. Jiří Svoboda ředitel Odbor veřejného investování MMR.
Podpora napojení logistických center na železniční dopravu Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Autor.
Příprava Libereckého kraje na období Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů KÚ LK
Veřejná podpora, veřejné zakázky (příklady z praxe) Ing. Josef Žid.
koncepce rodinné politiky Dipl.-Pol. Jana Maláčová
CYLET Pro děti od 7-12 let Povzbuzují a kladně motivují žáky
Plnění výkonnostních parametrů a cenová politika ŘLP ČR, s. p
Informace o zapojení ŘLP ČR, s. p. do programu SESAR
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Letecká informační služba pro GA 2017
Tematicky zaměřený kulatý stůl
Členská schůze MAS Nepomuk,
Plánování ve školní tělesné výchově
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
SMĚRNICE 2000/60/ES Evropského parlamentu a Rady z 23
Integrace VISION a VIS Mail do NS-VIS – VIS Mail fáze II projekt spolufinancovaný z ročního programu Fond pro vnější hranice (FVH)
RASC Standardy řízení služeb
Společenská odpovědnost ve školství
Praktické rady pro účast v Ceně hejtmana
Téma 11: Finanční plánování
Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání
Příspěvek na konferenci
Free Route Airspace Prague
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
RIZIKO.
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Free Route Airspace Prague
Vzdělávací projekt v prostředí příspěvkové organizace kraje
Základy pracovního práva a sociálního zabezpečení v ES
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
SES.
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Energetický management
Podpora zaměstnanosti na místní úrovni: odpovědné zadávání
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Praha – 31. květen 2011 Petr Šobotník – Prezident KAČR
Tisková konference ČMKOS
Práce na novelizaci odpadové legislativy v oblasti elektroodpadu
ministr práce a sociálních věcí
ČVUT, Fakulta stavební | 126MSFN - Český stavební trh
Koncepce Free Route ve FIR Praha
Organizace práce na prodejně
Projekt „Strategické řízení rozvoje elektronického zdravotnictví v resortu MZ“ a příprava resortních metodik rozvoje elektronického zdravotnictví v oblasti.
Zpráva o dlouhodobé udržitelnosti veřejných financí
Regulační rámec ŘLP ČR, s.p.
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Systém odměňování výkonu
Zpráva o dlouhodobé udržitelnosti veřejných financí
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p. 2012 – 2013 30. října 2013 IATCC PRAHA XI. ročník jednání s leteckými dopravci Ing. Jan KLAS Generální ředitel

OBSAH 1) VÝSLEDKY ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013 Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013 1) VÝSLEDKY ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013 1.1 VÝVOJ PROVOZU VE FIR PRAHA 1.2 VÝVOJ PROVOZU NA LETIŠTI PRAHA 1.3 ZÁKAZNICKÉ PORTFOLIO OBSAH 1.4 LIDSKÉ ZDROJE 2) PLNĚNÍ VÝKONNOSTNÍCH UKAZATELŮ 2.1 SAFETY /SAF/ 2.2 KAPACITA /CAP/ 2.3 NÁKLADOVÁ EFEKTIVITA /CEF/ 2.4 ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ /ENV/ 3) OSTATNÍ INFORMACE 3.1 NOVÝ ATM SYSTÉM - PROJEKT NEOPTERYX 3.2 SES II+ A CENTRALIZOVANÉ SLUŽBY

1.1 VÝVOJ PROVOZU VE FIR PRAHA 1.2 VÝVOJ PROVOZU NA LETIŠTI PRAHA Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013 1.1 VÝVOJ PROVOZU VE FIR PRAHA 1.2 VÝVOJ PROVOZU NA LETIŠTI PRAHA předpokládaný meziroční nárůst 2013/2012 o 2,5 – 3% předpokládaný meziroční nárůst 2013/2012 o 3% první očekávaný nárůst provozu od roku 2008

VÝVOJ PROVOZU VE FIR PRAHA 01 – 09/2013 Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2012 VÝVOJ PROVOZU VE FIR PRAHA 01 – 09/2013 VÝVOJ PROVOZU NA LETIŠTI PRAHA 01 - 09/2013 nejsilnější letní sezóna v historii podniku průměrný počet pohybů 2 200/den hodinová kapacita FIR Praha – 161 pohybů/den průměrný počet pohybů 400/den rekonstrukce RWY 06/24 bez vlivu na zpoždění

Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013 1.3 ZÁKAZNICKÉ PORTFOLIO

Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013 1.4 LIDSKÉ ZDROJE

nulový počet nehod a vážných incidentů Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013 2.1 SAFETY /SAF/ nulový počet nehod a vážných incidentů zvyšovat vyspělost systému řízení bezpečnosti evropský cíl: 75% úroveň ŘLP ČR, s.p.: 82,24% zavedení konceptu Just Culture pro provozní zaměstnance od 1.9. 2013 podpis Memoranda o Just Culture s odborovou organizací CZATCA SPLNĚNO SPLNĚNO

trvalé snižování průměrného zpoždění na provedený let Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013 2.2 KAPACITA /CAP/ trvalé snižování průměrného zpoždění na provedený let Zpoždění FIR Praha 2011 2012 2013 2014 2015 celý rok 0.15 0.16 0,15 letní sezóna 0.30 0.26 0.27 0.25 0.29 SPLNĚNO

každý členský stát přispívá k dosažení celoevropských cílů Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p. 2012- 2013 každý členský stát přispívá k dosažení celoevropských cílů evropský cíl pro rok 2014 53,92 EUR běžná cena ŘLP ČR, s.p. je na 71,1 % celoevropského průměru (46,15 EUR) udržení cen za traťovou službu v 1. referenčním období (2012 – 2014) na úrovni roku 2011 2.3 NÁKLADOVÁ EFEKTIVITA /CEF/ SPLNĚNO SPLNĚNO

2.4 ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ /ENV/ Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013 2.4 ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ /ENV/ FREE ROUTE AIRSPACE PRAGUE (FRAPRA) Fáze 1 zavedena od 2. 5. 2013: letadla mohou využít publikované přímé tratě (DCT) nebo standardní tratě ATS uvedené v AIP ČR. Horizontální hranice FRAPRA odpovídají oblasti odpovědnosti ACC Praha Horní vertikální hranice FRAPRA je FL660, spodní vertikální hranice není definována Využití FRAPRA omezeno od 23:00 do 5:00 UTC (resp. od 22:00 do 4:00 UTC v období používání letního času) SPLNĚNO

3.1 NOVÝ ATM SYSTÉM - PROJEKT NEOPTERYX Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013 3.1 NOVÝ ATM SYSTÉM - PROJEKT NEOPTERYX klíčový rozvojový projekt ŘLP ČR, s.p. zastaralost současného systému EUROCAT 2000 z roku 2001 návaznost na evropskou integraci ATM – SES a FAB CE 23.09. 2013 - ZRUŠENÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY detailní analýza – podklady pro další rozhodnutí managementu postup v souladu se zákonem o veřejných zakázkách bez vlivu na bezpečnost, kvalitu a kapacitu služeb ŘLP ČR, s.p.

SES I 2004 SES II 2009 SES II + 2013 CENTRALIZOVANÉ SLUŽBY BUDOUCÍ Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013 3.2 SES II+ A CENTRALIZOVANÉ SLUŽBY NOVÉ CENTRALIZOVANÉ SLUŽBY SES I 2004 SES II 2009 SES II + 2013 NOVÉ VYTVÁŘENÍ FABů VÝKONNOSTNÍ PLÁNOVÁNÍ ANS POSKYTOVATELŮ – TRAŤOVÉ SLUŽBY VÝKONNOSTNÍ PLÁNOVÁNÍ NA ÚROVNI FABů NOVÉ BUDOUCÍ VÝKONNOST ATM CERTIFIKACE POSKYTOVATELŮ ANS + ZAHRNUTY I PŘIBLIŽOVACÍ A LETIŠTNÍ SLUŽBY ZAVEDENÍ REFERENČNÍCH PERIOD INTEROPERABILITA ATM SYSTÉMŮ PROJEKT SESAR NOVÉ POVINNÉ INCENTIVY PROGRAMY BONUSŮ/MALUSŮ ZMĚNA FINANCOVÁNÍ RISK –SHARING MECHANISM

ALE ! PRINCIPY 3.2 SES II+ A CENTRALIZOVANÉ SLUŽBY Výsledky a vývoj ŘLP ČR, s.p. 2012 - 2013 3.2 SES II+ A CENTRALIZOVANÉ SLUŽBY CENTRALIZOVANÉ SLUŽBY Flight Plan and Airport Slot Consistency Service 4D Trajectory Flight Profile Calculation for planning purposes Service European Tracker Service Advanced Flexible Use of Airspace Support Service European ATM Information Management Service Management of Common Network Resources Service Network Infrastructure Performance monitoring and analysis Service Pan European Network Service Data Communication Service OBECNÁ PODPORA POZICE POSKYTOVATELŮ SLUŽEB ANS REALIZACE NA CELOEVROPSKÉ ÚROVNI ALE ! PRINCIPY CS MUSÍ BÝT SOUČÁSTÍ PROGRAMU SES POD VEDENÍM EVROPSKÉ KOMISE ŘÍZENO EUROCONTROL ŘÍZENÍ A FINANCOVÁNÍ MUSÍ BÝT PŘEDPOKLADEM PRO IMPLEMETACI KONCEPTU CENTRALIZOVANÝCH SLUŽEB PODPORA V RÁMCI REALIZACE SESAR ZPRACOVÁNÍ „BUSINESS CASE“ PRO KAŽDOU CS + PŘEDLOŽENÍ REGULAČNÍHO RÁMCE POSÍLENÍ VÝKONNOSTI POSKYTOVATELŮ ANS

DĚKUJI ZA POZORNOST www.rlp.cz