ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY Oblast podpory 1.5 7.12.2011, Zlín
Výzva 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Příloha č.1 – Jmenný seznam škol Příloha č.2 – Monitorovací indikátory Příloha č.3 – Přehled šablon 1.5 Příloha č.4 – Čestné prohlášení Datum ukončení výzvy: 30.6.2012 ve 13,00 hod.
Příloha č.1 Výzvy 1.5 platná pro všechny střední školy Zlínského kraje, které neprošly optimalizací od 1.10.2010 platná pro všechny školy, které nečeká na začátku roku 2012 optimalizace
Příloha č.4 Výzvy 1.5 čestné prohlášení o počtu žáků týká se pouze optimalizovaných škol !!! nelze u nich aplikovat Přílohu č.1 Výzvy 1.5
Zlínský kraj – podpora šablon na ICT doporučení: maximálně využít šablony III/1 a III/2 šablona III/1 individualizace výuky prostřednictvím digitálních technologií šablona III/2 inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Využití finančních prostředků VZOROVÝ PŘÍKLAD: škola maximálně využije finanční prostředky na tvorbu šablon III/1 a III/2 z nárokovaných prostředků bude školy zbývat částka např. 100 tis. Kč tuto zbývající částku může škola využít na tvorbu dalších šablon – viz Příloha č.3 Výzvy 1.5
Finalizace šablon pro SŠ možnost finalizace žádostí od 30.11.2011 od 10 hod. 12.12.2011 bude aktualizována Příloha č.1 dané výzvy do 11.12.2011 je možné použít původní počet žáků (výkazy k 30.9.2010) od 12.12.2011 po provedené aktualizaci (=výkazy k 30.9.2011) finalizovaná žádost musí být doručena na MŠMT do 12.12.2011 do 12,00 hod. (Karmelitská 7,…) pro využití počtu žáků k 30.9.2010
Číslo bankovního spojení Česká spořitelna, a.s. 278 58 92 / 0800
Nákup ICT – soutěž na základě vyplněných předběžných požadavků na nákup ICT se budou soutěžit všechny hlavní komodity Tabulka A – oblast podpory 1.5 Tabulka B – prostředky zřizovatele optimální termín pro splnění požadavků: 30.6.2012
BURZA OTÁZEK A ODPOVĚDÍ OTÁZKY A ODPOVĚDI BURZA OTÁZEK A ODPOVĚDÍ Všechny otázky a odpovědi budou následně publikovány na portále „ZKOLA“
Otázka č.1 Otázka: Jak je to se stahováním a používáním obrázků? Odpověď: Vše je nutné velmi dobře citovat, doporučujeme využívat zdroje wikipedie.
Otázka č.2 Otázka: Jaký vliv bude mít podpora konkrétního předmětu v rámci individualizace či tvorby DUM ze Šablon na jeho plánovanou podporu v rámci projektové žádosti v OP VK? Odpověď: Stejné činnosti by skutečně neměly být financovány ze dvou projektů. Pokud z jednoho projektu inovujete výuku matematiky v 1.ročníku, nemělo by se to samé dělat i v rámci druhého projektu. Měla by se dělat inovace třeba fyziky nebo matematiky, ale pro 2.ročník. A hlavně by se nemělo jednat jen o to, že se vytvoří kopie prezentace, ve které se vymění úvodní snímek s číslem projektu a informací o financování.
Otázka č.3 Otázka: Bude se projektový záměr přikládat jako příloha do Benefitu? Odpověď: Ne, pouze se musí vytvořit a archivovat pro kontrolu.
Otázka č.4 Otázka: Musím přikládat evaluační nástroj „Profiškola“ jako přílohu do Benefitu? Odpověď: Ne, předkládá se při vyúčtování projektu, jedná se o přílohu k vyúčtování.
Otázka č.5 Otázka: Musím přikládat „plán obnovy ICT“ jako přílohu do Benefitu? Odpověď: Ne.
Otázka č.6 Otázka: Musím přikládat organizační strukturu jako přílohu do Benefitu? Odpověď: Ne.
Otázka č.7 Otázka: Budu přikládat rozdělení 16 šablon III/2 jako přílohu do Benefitu? Odpověď: Ne.
Otázka č.8 Otázka: Musí mít škola pro účely projektu Šablony zvláštní bankovní účet? Odpověď: Ne, škola si nemusí zřizovat speciální účel pro tento projekt – viz podklady z MŠMT (ZKOLA).
Prostor pro další dotazy…
DĚKUJEME ZA POZORNOST Ing. Aleš Skopalík, Ph.D. e-mail: ales.skopalik@kr-zlinsky.cz telefon: 731 555 270 Ing. Petr Valášek e-mail: petr.valasek@kr-zlinsky.cz telefon: 731 555 234