Citroën select OJETÁ VOZIDLA 13. 1. 2017.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kudy vlastně putují peníze
Advertisements

Představení společnosti
Přehled pořádaných akcí, které můžete sponzorovat :
Výběr vozidla do firmy – máme k dispozici všechny informace? Michal Krátký, Přemysl Žižka – DEN S FLEETEM DEN S FLEETEM – JARO 2010.
Auto ESA – pozice na trhu
Trh pracovních příležitostí 2011 Mendelova univerzita v Brně.
„Dobrý tým dělají detaily“ domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy – byty – pozemky – domy.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
AUTOR: Mgr. Lenka Bečvaříková ANOTACE: Tento modul slouží jako výukový materiál pro žáky 2. ročníku gymnázia na předmět OSZ KLÍČOVÁ SLOVA: Konkurenční.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
 Slovíčka „až, maximálně, nejvýše“ apod.  Slovíčko „od“  Malá písmenka  Cena uvedená bez DPH  Klamavá reklama  Zdroj:
Jedinečná nabídka pro ASOCIACI PRODEJCŮ POUŽITÝCH AUTOMOBILŮ – AUTOBAZARŮ ČR. ANNONCE a.s. přináší exkluzivní nabídku pro členy APPAA v podobě zvýhodněné.
Servisní koncepty Meteor – Trost Řešení pro firemní vozové parky
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
 banka byla založena v lednu roku 1990  tehdy se jednalo o státní peněžní ústav, který byl 5. března 1992 transformován na akciovou společnost  v červenci.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Soukromá střední škola pro marketing a ekonomiku podnikání, s. r. o.
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Marketing finančních služeb 2.
Marketing v pojišťovnictví února 2007 E :45 – 17:15 hod.
Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
MBank Maximum výhod a pohodlí ??? PETRA NGUYENOVÁ ma381.
Cíle přednášky Vymezení trhu z pohledu zákazníků a jejich poptávky
1 Moderní učitel CZ.1.07/1.3.00/ Vdělávání v oblasti veřejných zakázek dle postupu uvedeného v Příručce pro příjemce Ing. Jan Weigel, lektor VŘ.
Zajištění dostupnosti produktu Informování zákazníka a objednávka
Systém kvality a inovací v cestovním ruchu
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost, Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
Marketing v pojišťovnictví března 2007 E : :00 hod.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
8. Marketing.
KAŽDÝ Z VÁS SE NARODIL JAKO VÍTĚZ! VZPOMEŇTE SI NA SVÉ SNY, NIC NEBYLO NEMOŽNÉ!
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
LOGO KVALITY CTI září 2015 Jiří Tesák Známka – (KGC)
Vliv důvěryhodnosti výrobce automobilů na nákupní chování zákazníků MARTIN JIRUŠKAŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA, O.P.S.
Státní zemědělský intervenční fond. PGRLF 2016 Pokyny pro poskytování podpory a formulář žádosti o podporu – na internetový stránkách v.
1 VÁCLAV TOMANDL FACTORING KB Factoring partnerem exportu Ostrava,
POJIŠTĚNÍ MOTOROVÝC H VOZIDEL březen OBSAH.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Vodák Jan, O4 Arazim Jan, O4 Výběr aut. Zadání - Vybrat alespoň 5 vozidel, které budou mít minimálně 8 míst k sezení. - Jejich cena musí být
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
Strukturální fondy – nové možnosti, nové zkušenosti… Ing. Radim Konečný
Podpora podnikání v ČR Konference „Evropská unie a český export“
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Tvorba marketingového mixu
Kalkulace ceny zájezdu
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
SERVISNÍ SMLOUVY DRIVE. PROGRAM Nabídka servisních smluv Drive Podmínky pro uzavření smlouvy Asistenční služby (běžné x rozšířené) Platnost servisní smlouvy.
KVALITA ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB A KONCESIONÁŘSKÉ SÍTĚ
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Marketing farmářských produktů
O2 Duo Mobil Praha, 3. dubna 2007.
Modelace úvěru BD Vánek
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Garantovaná úroková sazba 1,99 % p.a. na 5 i 8 let!
Poprodejní servis a náhradní díly
CITROEN FINANCIAL SERVICES
Problematika MHD v městech SR Bojnice 30. září 2010
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
Akademická obec UK FTVS
MOOD FILM _Film MOOD.
Transkript prezentace:

Citroën select OJETÁ VOZIDLA 13. 1. 2017

Trh ojetých vozidel v roce 2016 Celkový prodej OV: 720.000 (+ 9% 2015) = TRH OV JE 3X VĚTŠÍ NEŽ NV CELKOVÝ PARK VOZIDEL V čr: 5,3m VOZIDEL PRŮMĚRNÉ STÁŘÍ: 14,7 LET Průměrná známá prodejní cena: 192.000,- Průměrný známý proběh km: 161.000km (předpoklad 40% upraveno) ZDROJ: CEBIA

Trh ojetých vozidel v roce 2016 Celkový prodej OV: 720.000 (+ 9% 2015) = TRH OV JE 3X VĚTŠÍ NEŽ NV CELKOVÝ PARK VOZIDEL V čr: 5,3m VOZIDEL PRŮMĚRNÉ STÁŘÍ: 14,7 LET Průměrná známá prodejní cena: 192.000,- Průměrný známý proběh km: 161.000km (předpoklad 40% upraveno) ZDROJ: CEBIA

Trh ojetých vozidel v roce 2016 - IMPORT IMPORT V ROCE 2016: 164.422 OV (+8% 2015) Stáří dovážených vozidel: 17% do 5 let 37% do 10 let 51% 10 let a více NÁRŮST DOVOZU VOZIDEL I PŘES MĚNOVOU INTERVENCI ČNB JE OVLIVNĚN VZRŮSTAJÍCÍ POPTÁVKOU PO STARŠÍCH VOZIDLECH (DO 250.000,-) PŘEDPOKLAD RŮSTU V ROCE 2017: MĚLI BYCHOM U TOHO BÝT  CITROËN_Date_Service / Speaker_presentation title

Trh ojetých vozidel v roce 2016 – certifikované programy ov 10 PROGRAMŮ NA CERTIFIKOVANÁ OV V ČR V ROCE 2016 CELKEM PRODÁNO 58.000 OV V TĚCHTO PROGRAMECH– TJ. POUZE 16% CELKOVÉHO TRHU S OJETÝMI VOZIDLY (NÁRŮST +5% OPROTI 2015) ŠKODA A VW TVOŘÍ 92% TOHOTO TRHU 2017: OČEKÁVANÝ START KIA A FORD RENAULT – NEFUNKČNÍ PROGRAM HYUNDAI – 1.300 VOZIDEL – NEJEDNÁ SE O CERTIFIKOVANÁ OV CITROËN SELECT – CERTIFIKÁT PEČEŤ JAKOSTI DEKRA

CITROËN SELECT Start 10/2013 Hlavní důvody Odlišení se od ostatních prodejců OV Profesionalizace obchodu s ojetými vozy Dodatečná profitabilita koncesionářů Možnost profesionálního výkupu vozidel z protiúčtů a jejich dalšího prodeje Vytváření potenciálu budoucích klientů na nová vozidla Podpora poprodejních služeb (obrat náhradních dílů a vytíženost servisu) Kontrola a kontinuální zvyšování zůstatkových hodnot vozidel CITROËN CITROËN_Date_Service / Speaker_presentation title

CITROËN SELECT – VÝHODY PRO ZÁKAZNÍKA V ČEM SE LIŠÍ VOZIDLO CITROËN SELeCT OD OSTATNÍCH OV? VOZIDLO PROCHÁZÍ CERTIFIKACÍ PEČEŤ JAKOSTI DEKRA (jedná se v podstatě o předprodejní prohlídku a servis vozidla) VOZIDLO KUPUJE KLIENT S MINIMÁLNĚ 12M ZÁRUKOU – ta je v ceně vozidla (s možností prodloužit na 24m) PREMIUM: 2 ROKY / 60.000 KM CLASSIC: 8 LET / 180.000 KM CITROËN_Date_Service / Speaker_presentation title

CITROËN SELECT – prodejní síŤ CITROËN_Date_Service / Speaker_presentation title

CITROËN SELECT – prodeje, vývoj 33% 44% 46% 47% 2016: 35% tj. 208 VOZIDEL V KATEGORIICLASSIC (DOVOZ, VOZIDLA Z OL, PROTIÚČTY 65% tj. 410 VOZIDEL V KATEGORII PREMIUM (DEMO VOZIDLA, VOZIDLA OD CAI) CITROËN_Date_Service / Speaker_presentation title

CITROËN SELECT – prodeje DEALERSKÁ SÍť TOP 5 = 76% CELKOVÝCH PRODEJŮ POUZE 40% SÍTĚ CS MÁ DEDIKOVANOU PRODEJNÍ SÍLU CITROËN_Date_Service / Speaker_presentation title

CITROËN SELECT – prodloužená záruka 8 LET / 180.000 KM – JSME JEDINÍ S TOUTO NABÍDKOU V CZ INVESTICE, KTERÁ SE VYPLÁCÍ 2016: 175 UZAVŘENÝCH SMLUV (+30% oproti 2015) 1-11/2016 CELKEM VYPLACENO 350.000,- JAKO ÚHRADA POJISTNÉHO PLNĚNÍ V RÁMCI SÍTĚ CITROËN SELECT CITROËN_Date_Service / Speaker_presentation title

CITROËN SELECT – pečeť jakosti dekra ZDŮRAZŇUJE KVALITY NABÍZENÉHO VOZIDLA ZNAMENÁ PRO ZÁKAZNÍKA VOZIDLO BEZ DALŠÍCH INVESTIC PRODEJNÍ ARGUMENT PRO PRODEJCE PŘEDPRODEJNÍ PŘÍPRAVA PODMÍNKA K UDĚLENÍ PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY NÁKLAD 320,- BEZ DPH CITROËN_Date_Service / Speaker_presentation title

CITROËN SELECT – INTERNET http://www.citroenselect.cz WEB DEDIKOVANÝ POUZE VOZIDLŮM CITROËN SELECT 122 VOZIDEL AKTUÁLNĚ V NABÍDCE 2016: 196.261 NÁVŠTĚV 16.355 UNIKÁTNÍCH NÁVŠTĚV MĚSÍČNĚ TOP NEJVYHLEDÁVANĚJŠÍ: C4P7, C4, BERLINGO, C5, C3P CITROËN_Date_Service / Speaker_presentation title

20% SLEVA NA ZÁKLADNÍ INZERCI (PRO ČLENY CS) CITROËN SELECT: SAUTO SEKCE „OVĚŘENÉ VOZY“ 20% SLEVA NA ZÁKLADNÍ INZERCI (PRO ČLENY CS) ZVÝRAZNĚNÍ INZERÁTU LOGEM CS CITROËN_Date_Service / Speaker_presentation title

2016: 316 PRODANÝCH VOZIDEL DO SÍTĚ CS V ROCE 2016 ZDROJE: Prodej vozidel CAI 2016: 316 PRODANÝCH VOZIDEL DO SÍTĚ CS V ROCE 2016 ZDROJE: ZAMĚSTNANECKÉ PROGRAMY (CAI, TPCA, KB) REFERENTSKÁ VOZIDLA CAI BUY BACK (AUTOPŮJČOVNY) 2017: IMPORT STARŠÍCH VOZIDEL Z EU – vozidla do kategorie CLASSIC NOVÝ, ZVÝHODNĚNÝ TARIF NA PRODLOUŽENOU ZÁRUKU OD CG NA MOTORY 20HDI (104-154kW): 8.550,- (dříve 10.580,-) NAVÝŠENÉ LINKY NA FINANCOVÁNÍ VOZIDEL NOVĚ SPLATNOST 60 DNÍ NA VOZIDLA OD CAI V RÁMCI LINKY PSAF CITROËN_Date_Service / Speaker_presentation title

VÍKEND OV U VYBRANÉHO DEALERA CITROËN SELECT TERMÍN: DUBEN – ČERVEN 2017 PŘEDPOKLÁDANÁ DÉLKA: PÁTEK AŽ NEDĚLE POŽADAVKY: ZAJIŠTĚNÍ PERSONÁLU PRODEJE A SERVISU ZAJIŠTĚNÍ PLOCHY PRO EXPOZICI VOZIDEL + PŘÍPRAVA VOZIDEL ZAJIŠTĚNÍ CATERINGU + DOPROVODNÉHO PROGRAMU (RODINY S DĚTMI apod.) REKLAMA (LETÁKY, MÍSTNÍ TISK, ROZHLAS) E-MAILING VLASTNÍM ZÁKAZNÍKŮM PARTICIPACE CAI: POSKYTNUTÍ VOZIDEL DO KONSIGNACE (počet dle potřeby) 50% PARTICIPACE NA PRODLOUŽENOU ZÁRUKU NA PRODANÉ VOZIDLO CERTIFIKACE VOZIDEL ZDARMA PARTICIPACE 50.000,- (je na dealerovi, jak jí použije) ZÁJEMCI O TUTO SHOW – HLASTE SE PROSÍM VČAS! DÍKY CITROËN_Date_Service / Speaker_presentation title

675 PRODANÝCH CERTIFIKOVANÝCH OJETÝCH VOZIDEL CITROËN SELECT 2017 675 PRODANÝCH CERTIFIKOVANÝCH OJETÝCH VOZIDEL CERTIFIKACE PRODEJNÍHO MÍSTA = PODPIS SMLOUVY NA DALŠÍ OBDOBÍ DŮLEŽITÉ – DEDIKOVANÁ PRODEJNÍ SÍLA (jinak nelze pokračovat) CERTIFIKACE PRODEJCE V 2. Q 2017 KONTROLA CERTIFIKACE PEČEŤ JAKOSTI A PRODLOUŽENÝCH ZÁRUK KONTROLA STANDARDŮ 2 X MYSTERY SHOPPING ŠKOLENÍ: PROTIÚČET MARKETING: S AUTO – CELOROČNĚ ZVÝRAZNĚNÁ VOZIDLA CS NOVÝ FINANČNÍ RETAILOVÝ PRODUKT PSAF : ZÁKAZNÍK ZÍSKÁVÁ 1 ROK ZÁRUKY NAVÍC ZDARMA (RADKA B.) CITROËN_Date_Service / Speaker_presentation title

DĚkuji ! PŘESTÁVKA 20 MIN CITROËN / Date / Service - Intervenant / Titre du document (personnaliser avec le menu "Insertion / En-tête")