Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

SERVISNÍ SMLOUVY DRIVE. PROGRAM Nabídka servisních smluv Drive Podmínky pro uzavření smlouvy Asistenční služby (běžné x rozšířené) Platnost servisní smlouvy.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "SERVISNÍ SMLOUVY DRIVE. PROGRAM Nabídka servisních smluv Drive Podmínky pro uzavření smlouvy Asistenční služby (běžné x rozšířené) Platnost servisní smlouvy."— Transkript prezentace:

1 SERVISNÍ SMLOUVY DRIVE

2 PROGRAM Nabídka servisních smluv Drive Podmínky pro uzavření smlouvy Asistenční služby (běžné x rozšířené) Platnost servisní smlouvy Dodatky Prodané vs. Akční smlouvy, Bonusy Modifikace akčních smluv Systémy DMS/TEAS, SAGAI/CEM

3 NABÍDKA SERVISNÍCH SMLUV DRIVE EssentialDrive: Prodloužená garance (závady elektronické, elektrické a mechanické) + Rozšířená asistence CITROËN 24/7 IdealDrive: Prodloužená garance (závady) + Pravidelná údržba vozu doporučená výrobcem + Rozšířená asistence CITROËN 24/7 FreeDrive: Prodloužená garance (závady) + Pravidelná údržba vozu doporučená výrobcem + Výměna opotřebovaných dílů včetně práce* + Rozšířená asistence CITROËN 24/7 * Free nezahrnuje operace bez výměny dílů, tj. různá seřizování (ruční brzda, geometrie atd.) a doplňování kapalin (kromě pravidelné servisní prohlídky)

4 PODMÍNKY UZAVŘENÍ SMLOUVY EssentialDrive (dle smluv. podmínek lze uzavřít do 24 měsíců od data poč. záruky a najetých 40.000 km) trvání od 36 – 60 měsíců, stupňováno po 12 měsících proběh 40.000 – 150.000 km, intervaly po 10.000 km IdealDrive + FreeDrive (dle smluv. podmínek lze uzavřít do 12 měsíců od data poč. záruky) trvání od 12 – 60 měsíců, stupňováno po 12 měsících proběh 40.000 – 200.000 km, intervaly po 10.000 km Doba trvání smlouvy se počítá od data počátku záruky, NIKOLI OD PODPISU SMLOUVY!

5 BĚŽNÉ X ROZŠÍŘENÉ ASISTENČNÍ SLUŽBY Co významného zahrnují běžné asistenční služby Citroën 24/7, jež jsou také součástí servis. smluv Drive (kromě opravy na místě a odtahu)? 1)Náhradní vozidlo (maximálně 4 dny) nebo 2)Repatriace do místa bydliště (více než 100km) nebo 3)Pokračování v cestě nebo 4)Ubytování na místě nebo * Náhradní vůz se poskytuje v případě poruchy na cestě, nikoli v případě, když se zákazník s porouchaným autem dostaví do servisu. Co znamenají rozšířené asistenční služby Citroën 24/7? 1)Pomoc při ztrátě nebo uzavření klíčků uvnitř vozu 2)Pomoc při nedostatku paliva, příp. natankování nesprávného paliva 3)Pomoc při defektu na pneu V rámci asistence je hrazena POMOC = oprava (práce) na místě nebo odtah. Náklady na ostatní služby (např. poskytnuté palivo, rezervní kolo) si hradí zákazník.

6 PRAVIDELNÁ ÚDRŽBA Příklad – Jumper:

7 PRAVIDELNÁ ÚDRŽBA Ztížené provozní podmínky můžete aplikovat pouze v případě:

8 PLATNOST SMLUV Převod smlouvy: Smlouva zůstává vázaná na vůz i v případě jeho prodeje a je převoditelná na jinou osobu Zrušení smlouvy: Pokud je vůz zničený, odcizený nebo trvale přihlášený v zahraničí, pak lze smlouvu zrušit a zákazníkovi vrátit poměrnou nespotřebovanou částku. Pro výpočet částky k vrácení se vždy musí najít nejbližší vyšší naceněný interval

9 DODATKY Prodloužení (nebo zkrácení) smlouvy doby trvání nebo km proběhu (buď obojí nebo pouze jeden z parametrů) Cena dodatku se počítá jako rozdíl cen platných v době podpisu „kmenové“ smlouvy! Dodatky = rozložení ceny bez navýšení Navíc bude mít zákazník důvod se k vám vrátit Upozorněte ale zákazníka, že za uzavření dodatku si můžete účtovat administrativní poplatek až 1500,- (= vaše marže)

10 PRODANÉ x AKČNÍ SMLOUVY AKČNÍ SMLOUVA= pro zákazníka ZDARMA  Importér vyhlašuje akční nabídky na servisní smlouvy k vybraným modelům (Citroen smlouvu hradí celou nebo z větší části) PRODANÁ SMLOUVA = hradí zákazník Za smlouvu, kterou PRODÁTE získáváte BONUSY  Odměna ve formě bodů na účet otevřený u „Firma na zážitky“ přímo pro prodejce  Finanční bonus pro dealerství (v případě splnění podmínek uvedených v „Drive motivační program“ – sleduje se penetrace prodaných smluv vůči NV)

11 PRODANÉ x AKČNÍ SMLOUVY Základní akční nabídka - OV (všechny ceny jsou bez DPH) ModelParametry smlouvyCena - sleva Participace dealera DS3IdealDrive 60 m/100.000 km 36.000 - 35.9990,- DS4IdealDrive 60 m/100.000 km 42.000 - 41.9990,- C3_AircrossEssentialDrive 60 m/80.000 km 6.000 – 5.0001.000,- Berlingo_OVEssentialDrive 60 m/80.000 km 5.400 - 4.900500,- C4_PicEssentialDrive 60 m/80.000 km 12.600 – 10.6002.000,- CactusEssentialDrive 60 m/80.000 km 5.400 - 4.4001000,- C3_NewEssentialDrive 60 m/80.000 km 5.400 – 4.4001000,-

12 PRODANÉ x AKČNÍ SMLOUVY Každou AKČNÍ smlouvu je možné při uzavření modifikovat  Nabídnout zákazníkovi jinou úroveň (Essential/Ideal/Free)  Nebo jinou dobu trvání / kilometry  !! Vybranou úroveň smlouvy později již nelze měnit !! Pokud bude výsledná cena smlouvy vyšší než cena v akční nabídce, počítá se tato smlouva také jako prodaná a získáváte za ní BONUSY ( Navýšení ceny smlouvy o 0-49% = 50% bonus; navýšení o 50-100% = 100% bonus) Pro uplatnění SLEVY je nutné deklarovat vůz v odpovídajícím kanálu! (1,2, J, K, L,M,N)

13 PRODANÉ x AKČNÍ SMLOUVY Příklad modifikace akční smlouvy: C4 Picasso Základní pravidlo:  Cena smlouvy vyšší než akční = sleva je vždy stejná  Cena smlouvy nižší než akční = sleva se poměrně sníží Akční smlouva: Essential 60m/80000km za cenu 12.600 – 10.600 (2.000 participace dealera, zákazník 1,-) Modifikace 1: Free 36m/70000km za 23.040 – 10.600 (2.000 participace dealera, zákazník 10.440) => navýšení o 82% a dostanete tedy plný 100% bonus jako za smlouvu prodanou Modifikace 2: Ideal 36m/60000km za 17.280 – 10.600 (2.000 participace dealera, zákazník 4.680) => navýšení o 37% - náleží vám 50% bonus Modifikace 3: Essential 48m/90000km za 11.520 – 9.700 (1.820 participace dealera, zákazník 1,-)

14 SYSTÉMY DMS/TEAS x SAGAI/CEM DMS/TEAS  tisk smlouvy pro zákazníka (nutno zadat údaje jako první)  po podpisu se smlouva naskenuje a vloží jako příloha – jedině pak systém odešle data a druhý den jsou viditelná pro nás na importu. SAGAI/CEM  centrální systém pro celou Evropu, kde jsou evidované všechny servisní smlouvy skupiny PSA  CEM zadává Import  teprve po zadání do CEMu je smlouva PLATNÁ a zákazník může čerpat plnění ze smlouvy  servis do tohoto programu zadává všechny operace kryté smlouvou, které následně schvaluje Martin Mošovský

15 SYSTÉMY DMS/TEAS x SAGAI/CEM LIMIT PRO AKTIVACI AKČNÍ SMLOUVY V OBOU SYSTÉMECH = 12 MĚSÍCŮ OD SPUŠTĚNÍ ZÁRUKY  Smlouvu s akční slevou lze aktivovat maximálně do 12 měsíců od prodeje/deklarace  Prosím o respektování tohoto pravidla!  Pokud tento limit překročíte, Citroen nebude hradit akční slevu

16 ZÁVĚR Smlouvy Drive slouží jako přidaná hodnota k NV zvyšující zákazníkovu spokojenost Výhody pro zákazníka: Jistota pokrytí servisních nákladů Variabilita smluv Možnost rozložení ceny díky dodatkům Zvýšení hodnoty vozu při prodeji Výhody pro prodejce: Zákazník, který se ke mně vrátí Odměny, které mi zvýší příjem Bonusy, které zvyšují rentabilitu dealerství a samotného vozu

17 DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST Lucie Trávníčková tel: 244 118 820 lucie.travnickova@p-automobil-import.cz


Stáhnout ppt "SERVISNÍ SMLOUVY DRIVE. PROGRAM Nabídka servisních smluv Drive Podmínky pro uzavření smlouvy Asistenční služby (běžné x rozšířené) Platnost servisní smlouvy."

Podobné prezentace


Reklamy Google