Setkání s doktorandy 11. 5. 2017 Setkání s doktorandy 19.9.2018.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informace pro studenty vyjíždějící s programem LLP- ERASMUS v ak. roce 2012/2013 Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o. LLP - ERASMUS.
Advertisements

Sächsisches Staatsministerium der Finanzen Referat 17 – Kontrolle EU-Fonds Kontrola operací v rámci finanční kontroly EU Informační akce pro projektové.
Co by měl student vědět na začátku studia PEF MZLU v Brně
Stipendia. 2 Legislativní rámec Zákon o vysokých školách (§ 91) Stipendijní řád Směrnice Upa č. 6/2013 Pravidla pro přiznávání a výplatu stipendií.
Registrujte se prosím  1.Podepište se do prezence Ověřte hodnocení doktorandů za Zkontrolujte svoji adresu v adresáři doktorandů 3.Prověřte.
ERASMUS 2012/2013 mobilita studentů Oddělení mobilitních programů Rektorát VUT v Brně Antonínská 1.
Připraveno v rámci projektu „Projektové financování vysokých škol“ podpořeného FRVŠ pod číslem 72/2011
MONITOROVACÍ ZPRÁVY v OP VK Seminář pro příjemce v rámci globálních grantů Olomouckého kraje Olomouc, 20. a 21. dubna 2009.
, předsednictvo RVŠ Výzkum a vývoj na vysokých školách, problematika a hodnocení specifického výzkumu Zpracovali: Ing. J. Fischer, doc. B. Tremlová,
Erasmus+ Info Day – DIFA 2014 Hana Matějková Institucionální koordinátor programu Erasmus Rektorát JAMU, zahraniční oddělení Beethovenova.
AKADEMICKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA a možnosti studia v zahraničí Vypracovala: Eva Jermanová.
Kreditní systém v doktorském studiu na FF UK Ivan Šedivý
ZAHÁJENÍ DOKTORSKÝCH STUDIÍ 2011/2012
Úvod do doktorského studia Agronomické fakulty MENDELU Studijní a zkušební řád doktorského studia, doporučený postup studia Doc. Dr. Ing. Zdeněk Havlíček.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Phare 2003 RLZ Financování květen 2005 regionální informativní semináře.
HODNOCENÍ VÝZKUMU A VÝVOJE A JEJICH VÝSLEDKŮ V ROCE → Hodnocení VaV.
2006 Úpravy směrnice a prováděcího předpisu pro eVŠKP na UTB ve Zlíně.
Grantové schéma Phare 2003 Rozvoj lidských zdrojů Seminář pro auditory Část finanční Praha, 15. března 2006 Ing. Kateřina Auerveková
Stipendijní politika Přírodovědecké fakulty Opatření děkana č. 2/2012.
Terciární vzdělávání. Struktura Vysokoškolské (5A, 6) Vyšší odborné (5B) – 1992/93, 1995/96 Třístupňová struktura vysokoškolského vzdělávání: bakalářský.
Zápatí prezentace1 Informace k organizaci doktorské ho studi a na Ekonomicko-správní fakult ě MU.
ZÁPIS STUDENTŮ VŠTE ČERVENEC 2015 TÁBOR.
Hodnocení efektivity výzkumu na LF UP Martin Modrianský.
Akademický rok 2015/2016 Zápis ke studiu.
Cestovní náhrady kapitola rozpočtu 2 Jiří Haken 1.
1 Centralizovaný rozvojový program 2017 a Institucionální program Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 529/5, Praha.
Předběžná finanční kontrola Příkazce operace. Úvod S účinností od byl na fakultě upřesněn vnitřní kontrolní systém předběžné finanční kontroly.
ODBOR ZAHRANIČNÍCH VZTAHŮ Silvie Doubravská AIA AKADEMICKÁ INFORMAČNÍ AGENTURA.
Diplomový projekt pro studijní obor Finance – II. přednáška Zásady a osnova DP Plán zpracování DP.
Setkání s doktorandy Setkání s doktorandy
Setkání s doktorandy Setkání s doktorandy
Postupy při proplacení dotace, závěrečná žádost o platbu u projektů nezakládajících veřejnou podporu.
Financování sociálních služeb 2015 Olomouc
Služební cesta Účast na konferencích. Směrnice kvestora 2/2012 na internetových stránkách univerzity (formuláře jsou přílohou směrnice) Formuláře:  Nepojmenovaná.
Seminář pro žadatele OP LZZ - Mezinárodní spolupráce: Shrnutí, doporučení, diskuse 29. červenec 2008 Praha.
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Kroměříž
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z „přezávazkování“/nedočerpání Programu Přerov
MOŽNOSTI STUDIA V ČÍNĚ. Ing. Dana Brázdová Ing. Eva Zamrzlová Ing. Radka Vaváková ODDĚLENÍ ZAHRANIČNÍCH STYKŮ VŠE.
Mobilita studentů na základě bilaterálních smluv, popř. formou „free movers“
Harmonizace studia na VOŠ aVŠ Výzva na jednotný vzdělávací systém Valérie Tóthová.
Setkání s doktorandy Setkání s doktorandy
Mobilita studentů na základě bilaterálních smluv, popř. formou „free movers“
Interní grantová soutěž 2017 (IGS 2017) Základní informace Mgr. Galina Cimová, CSc.
Finanční část. Seminář pro žadatele, výzvy Předaplikační výzkum a Předaplikační výzkum pro ITI.
na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník
Oddělení pro vědu a výzkum, FHS UK Praha
Doktorský studijní program Elektrotechnika a komunikační technologie
Mobilita studentů mimo program Erasmus+ financovaná z příspěvku MŠMT)
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
Stipendijní politika na ESF MU - přehled a strategie
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
VNITŘNÍ NORMA FAME DOPLŇUJÍCÍ STUDIJNÍ A ZKUŠEBNÍ ŘÁD UTB
Doktorské studium na FLD
Postup při proplácení dotace ve vazbě na eliminaci rizik z přezávazkování/nedočerpání Programu Olomouc Zlín
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Věcná část řízení projektu (seminář pro příjemce – 1. a 2. výzva)
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015
Pracovní stáže
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
Informační seminář o zahraničních pobytech a stážích
Informační schůzka k programu
na zápise do 1. ročníku na FF UJEP!
Prioritní cíl 3: Internacionalizace
Kreditní systém studia
Doktorské studijní programy v biomedicíně
Institucionální program
Možnosti financování studentských projektů Grantovou agenturou Univerzity Karlovy Mgr. Alena Tůmová, Ph.D.
Možnosti financování studentských projektů Grantovou agenturou Univerzity Karlovy Mgr. Alena Tůmová, Ph.D.
Implementace KAP v Jihočeském kraji I
Transkript prezentace:

Setkání s doktorandy 11. 5. 2017 Setkání s doktorandy 19.9.2018

Program setkání Kompetence na oddělení tvůrčích činností Mobility doktorandů, Cesty a výjezdy na konference, workshopy, školení Problematika stravného Nové předpisy a normy FAI nahrazující Směrnici děkana doplňující SZŘ UTB úprava SD doplňující Stipendijní řád UTB Hodnocení projektů IGA řešených v roce 2016 IGA projekty řešené v roce 2017 Aktualizované Rozhodnutí o přijetí projektu IGA, Změna výše finančních prostředků Vyplácení stipendií z IGA projektů Závěrečné zprávy, obhajoba IGA projektů Různé, diskuse Setkání s doktorandy 19.9.2018

Kompetence na oddělení tvůrčích činností Veronika Vysloužilová Studijní agenda doktorské studijního programu individuální studijní plán, hodnocení studenta zápisy o vykonání zkoušky, SDZ, obhajoby DP žádosti o změny (školitel, téma, ….) stipendia Eva Žipajová Agenda Interní Grantové Agentury nepojmenované smlouvy a další dokumenty k cestám Požadavky na nákup materiálu, knih … Vyplňování publikačních výstupů do OBD Projekty výzkumu a vývoje (GAČR, institucionální, resortní ….) Setkání s doktorandy 19.9.2018

Mobility doktorandů ERASMUS Financování mobility z prostředků programu Erasmus FREEMOVER Dohoda o poskytnutí příspěvku v určité výši Částečně lze náklady na ubytováním a cestovné hradit z jiných prostředků (ústav, IGA) Výzkumná stáž v rámci projektu IGA Musí být uvedeno v žádosti projektu Náklady na ubytování a cestovné hrazeno z projektu IGA Mobilita z jiných programů Před odjezdem je povinnost zadat výjezd delší než 5 pracovních dnů do Stagu - SR15/2014 řešit s Mgr. Sklenaříkovou Po každé mobilitě doktoranda je povinností doktoranda odevzdat na oddělení tvůrčích činností vyplněný formulář „Student Mobility Confirmation“ (http://www.utb.cz/file/51487/) Stručný program mobility Potvrzení přijímací instituce Přílohou bude podrobnější zpráva ze zahraniční mobility Setkání s doktorandy 19.9.2018

Výjezdy na konference, školení atd. Na koho se obrátit, když vyjíždím na „cestu“ Pokud bude cesta hrazena z prostředků IGA OTČ – Eva Žipajová Pokud bude cesta hrazena z prostředků ústavu sekretářka příslušného ústavu UBI – Iveta Roubalíková (děkanát) UŘP, UIUI – Dana Musilová (A514) UAŘT – Irena Vopatřilová (A714) UEM, UPKS – Jana Lebedová (A808) UM – Eva Borková (A210) Setkání s doktorandy 19.9.2018

Výjezdy - Jaké doklady je třeba vyplnit Dle Směrnice kvestora č. 2/2012 Cestovní výdaje hrazené studentům bakalářských, magisterských a doktorských studijních programů a programů Univerzity třetího věku Před cestou (před závaznou přihláškou - registrací) - nejpozději 4 dny před Nepojmenovaná smlouva Návrhový list pro cestu studenta - povolení cesty k nepojmenované smlouvě Žádost o úhradu konferenčního poplatku VR řízení na ubytování, letenky Cestovní pojištění (při cestě do zahraničí) Nepojmenovaná smlouva a návrhový list jsou po celou dobu od založení do uzavření cesty uloženy na příslušném místě podle úhrady Po návratu Vyúčtování cestovních náhrad studenta (Nejpozději do 10 pracovních dnů) V případě konference – doložit sborník pro zavedení do OBD Setkání s doktorandy 19.9.2018

Výjezdy - doklady Nepojmenované smlouvy do NS se uvádí datum odjezdu a příjezdu, nikoli datum konání akce Formulář cestovního pojištění Je třeba doplňovat kolonku výpočtu cestovního pojištění Podepisovat se nejen u kolonky „podpis pojištěného“, ale i u kolonky „kartu převzal“ Kartu CP vydává paní Žipajová Konferenční poplatky úhrada konferenčního poplatku nemůže proběhnout dříve než je podepsána NS (není možné uhradit KP bez povolené cesty) Kopie NS se k úhradě konferenčního poplatku dokládá Při platbě KP do zahraničí vč. Slovenska, je třeba přiložit vyplněný formulář Příloha k platbě do zahraničí. k tomuto formuláři je nutné dokládat i podklady k platbě, které zaslal pořadatel a kde jsou uvedeny platební údaje (č. účtu, swift kod, název banky, adresa banky vč. města, státu, název účtu příjemce, adresa příjemce vč. města, státu). Setkání s doktorandy 19.9.2018

Výjezdy - Stravné čl. 5 odst. 2 Dle Směrnice kvestora č. 2/2012 Cestovní výdaje hrazené studentům bakalářských, magisterských a doktorských studijních programů a programů Univerzity třetího věku čl. 5 odst. 2 „ ….není v případě nepojmenované smlouvy nárok na stravné“ POZN: Výjimku tvoří situace, kdy hotel nabízí ubytování vč. snídaně pouze jako „balíček“ a nenabízí možnost snídani z ceny za ubytování oddělit, tedy cenu snížit. V takovém případě je třeba postupovat dle SK/5/2016 a v nepojmenované smlouvě pak bude uveden text „ubytování včetně snídaně“. Pozor, rektorát kontroluje, o jakou variantu se jedná! Formuláře a podrobnější informace s návodem na vyplnění těchto dokladů najdete na webových stránkách FAI v sekci „Věda a výzkum / PhD studium / Formuláře“ Odkaz zde Setkání s doktorandy 19.9.2018

Nové předpisy V souladu s novým zněním zákona o vysokých školách dochází ke změně vnitřních předpisů a norem UTB respektive FAI. Zejména pak: SD/04/16 – Směrnice děkana doplňující SZŘ UTB ve Zlíně bude nahrazena vnitřním předpisem „Pravidla průběhu studia ve studijních programech uskutečňovaných na Fakultě aplikované informatiky“ Tento vnitřní předpis pak bude doplňovat „Směrnice děkana doplňující pravidla průběhu studia v doktorských studijních programech na Fakultě aplikované informatiky“ Úprava SD/10/14 – Směrnice děkana doplňující Stipendijní řád UTB ve Zlíně Setkání s doktorandy 19.9.2018

Pravidla průběhu studia ve studijních programech uskutečňovaných na fakultě aplikované informatiky Článek 37 - Předměty doktorského studijního programu povinné a povinně volitelné předměty Článek 39 - Hodnocení a kontrola plnění individuálního studijního plánu Podrobná specifikace a průběh hodnocení plnění ISP Ošetřen případ, kdy doktorand nesouhlasí s hodnocením školitele Článek 43 - Uznání části studia v doktorském studijním programu Předměty absolvované v rámci jiného (dřívějšího) doktorského studia lze uznat maximálně 5 let od jejich úspěšného absolvování. Státní doktorskou zkoušku nelze uznat z předchozího doktorského studia. Předchozí výsledky publikační a tvůrčí činnosti se nezapočítávají do celkového počtu kreditů předepsaných pro absolvování daného studijního programu. Článek 53 - Obhajoba disertační práce Pokud dva posudky oponentů nedoporučují disertační práci k obhajobě, má doktorand právo od obhajoby odstoupit Setkání s doktorandy 19.9.2018

Směrnice děkana doplňující pravidla průběhu studia v doktorských studijních programech na Fakultě aplikované informatiky Článek 2 - Rozsah činností studenta doktorského studijního programu Při opakovaném neplnění podmínek bude doktorandovi děkanem, na návrh příslušného proděkana, kráceno doktorské stipendium, popřípadě mu bude navržena změna formy studia na kombinovanou. Článek 3 - Prázdniny a studijní volno Článek 5 - Změna individuálního studijního plánu Článek 6 - Pedagogická činnost doktoranda Doktorand dle aktuálních možností fakulty absolvuje pedagogickou praxi formou náslechů ve vybraných předmětech, aktivního zapojení se do výuky určité části vybraných cvičení, jednorázových odborných přednášek, popřípadě přímé výuky vybraných předmětů. Tato přímá výuka v rozsahu do 112 hodin v každém akademickém roce není finančně odměňována. Výuka přesahující uvedený rozsah je doktorandům proplácena a může být realizována pouze po souhlasu školitele. Článek 7 - Předměty doktorského studijního programu Článek 11 - Harmonogram státní doktorské zkoušky Článek 12 - Harmonogram obhajoby disertační práce Setkání s doktorandy 19.9.2018

Příloha 1: Kreditní hodnocení základních aktivit doktorandů započítávaných v rámci disertačního semináře Tvůrčí aktivity 1 Počet kreditů Jimp Článek v impaktovaném časopise (uvedený v databázi Web of Science - WoS) 30 – 300 2) Jsc Článek v recenzovaném časopise (uvedený ve světově uznávané databázi SCOPUS) 20 – 200 3) B Odborná kniha (kapitola v knize) – světový jazyk4) 15/AA Odborná kniha (kapitola v knize) – ostatní jazyky 8/AA DSJR Článek ve sborníku konference evidované v databázi SCOPUS (sborník má nenulovou hodnotu SJR indexu) 15 D Článek ve sborníku konference evidované v databázi WoS, SCOPUS 10 5) P Patent 6) „evropský“ patent (EPO), patent USA (USPTO) a Japonska 200   český nebo národní, který je využíván na základě platné licenční smlouvy 100 ostatní 25 Aplikovaný výsledek v návaznosti na téma disertační práce (poloprovoz, ověřená technologie, prototyp, funkční vzorek, software, užitný vzor, průmyslový vzor, certifikovaná metodika 2 - 30 7) 5) Počet kreditů uznaných za tvůrčí aktivity v položce D v jednom akademickém roce nesmí být vyšší o více než 20 kreditů jako suma kreditů získaných za tvůrčí aktivity v položkách Jimp a Jsc. Setkání s doktorandy 19.9.2018

Grafické znázornění kreditního hodnocení Jimp, Jsc Q1/10 Q1 Setkání s doktorandy 19.9.2018

Příloha 1: Kreditní hodnocení základních aktivit doktorandů započítávaných v rámci disertačního semináře   1.roč. 2.roč. 3.roč. 4.roč. Jneimp 8) Článek v recenzovaném časopise uvedeného v seznamu českých recenzovaných periodik 8 5 2 Článek ve vědeckém nebo odborném časopise – světový jazyk4) – ostatní jazyky 3 Dnehodn 8) Článek ve sborníku mezinárodní konference neevidované v databázi WoS, SCOPUS Článek ve sborníku ostatních konferencí Setkání s doktorandy 19.9.2018

Příloha 1: Kreditní hodnocení základních aktivit doktorandů započítávaných v rámci disertačního semináře   1.roč. 2.roč. 3.roč. 4.roč. Jneimp 8) Článek v recenzovaném časopise uvedeného v seznamu českých recenzovaných periodik 8 5 2 Článek ve vědeckém nebo odborném časopise – světový jazyk4) – ostatní jazyky 3 Dnehodn 8) Článek ve sborníku mezinárodní konference neevidované v databázi WoS, SCOPUS Článek ve sborníku ostatních konferencí Setkání s doktorandy 19.9.2018

Stipendijní řád UTB ve Zlíně Článek 5 - Doktorské stipendium (1) Studentovi v prezenční formě studia v doktorském studijním programu po standardní dobu studia může být přiznáno děkanem nebo rektorem doktorské stipendium, minimálně ve výši základu podle § 58 odst. 2 zákona. Podrobnosti stanoví vnitřní norma fakulty. (3) Pokud student doktorského studijního programu neplní studijní povinnosti vyplývající ze Studijního a zkušebního řádu UTB, může mu být stipendium sníženo, popřípadě odejmuto. Článek 6 – Mimořádné stipendium (6) V případě doktorských studijních programů uskutečňovaných prezenční formou studia lze studentům, kteří jsou plátci pojistného na zdravotní pojištění podle obecných předpisů o zdravotním pojištění přiznat mimořádné stipendium, a to až do výše zaplaceného pojistného podle těchto předpisů. Podrobnosti výplaty stipendia stanoví vnitřní norma fakulty Setkání s doktorandy 19.9.2018

Tabulka hodnocení projektů Hodnocení projektů IGA v roce 2016 Z 38 financovaných projektů byly 2 projekty zastaveny v průběhu řešení (hodnoceny stupněm F). Prostředky byly nabídnuty k čerpání řešitelům ostatních projektů. 1 řešený projekt byl hodnocen stupněm F Do celkového hodnocení se započítávalo: Hodnocení komise při obhajobě projektu (0-10), váha 2 Koeficient efektivity projektu (průměr všech projektů - 10) Tabulka hodnocení projektů   Bodový Interval Známka Počet známek 6.999 F 3 minimum 7 13.499 E 9 13.5 19.999 D Průměr 20 26.499 C 26.5 32.999 B 33 -- A 5 38 POZN: minimum=> hodnocení komise minimálně 3, parametr efektivity minimálně 1 průměr C => hodnocení komise 5, parametr efektivity cca průměr parametru Setkání s doktorandy 19.9.2018

Projektové žádosti pro rok 2017 celkem 33 podaných žádostí z toho 16 projektů vícečlenných zapojeno celkem 69 studentů 6 studentů magisterského studijního programu 11 studentů kombinované formy studia 19 studentů prvního ročníku Celkové požadované prostředky pro rok 2017 9 826 000,- Kč z toho stipendia studentům 2 515 000,- Kč V první fázi bylo na projekty rozděleno celkem 6 391 000,- Kč Setkání s doktorandy 19.9.2018

Žádosti o projekty IGA v roce 2017 Rozdělení prostředků IGA v roce 2017 Bylo realizováno ve dvou krocích: Rozděleno 90% prostředků SVV dle Rozpočtu UTB z roku 2016 (tedy 6 391 000,-Kč) Rozdělení této částky bylo schváleno FHK na zasedání dne 5.12.2016 Nebyla doporučena k financování jedna žádost o projekt Dle schváleného Rozpočtu UTB pro rok 2017 proveden nový výpočet rozdělení dle reálné hodnoty prostředků SVV (tedy 7 312 000,-Kč) Dva projekty byly již v této fázi ukončeny a nebude jim vystaveno nové rozhodnutí (Nožička – úmrtí, Holík – ukončení studia) Setkání s doktorandy 19.9.2018

Žádosti o projekty IGA v roce 2017 Kritéria hodnocení žádostí a rozdělení prostředků Hodnocení projektu jedním oponentem (0-40 bodů) Poslední kritérium hodnocení nebude uvažováno (nebylo vyžadováno v návrhu žádosti, je zohledňováno při rozdělování dle pravidel FAI) Hodnocení projektu řešeného v roce 2016 (A – F) (v prvním kroku rozdělování nebylo aplikováno) Kreditní hodnocení řešitelů v akademickém roce 2015/16 (hodnocené výstupy dle Metodiky) Na základě celkového hodnocení projektu byla stanovena: výše přiznaného stipendia jednotlivých řešitelů výše přiznaných provozních prostředků pro jednotlivé projekty Setkání s doktorandy 19.9.2018

Rozdělení finančních prostředků v roce 2017 Stipendia Výše stipendia je stanovena v rozmezí 20 – 60 tis. Kč v závislosti na celkovém počtu bodů hodnocení žádosti Stipendium studentům Mgr. – 10 tis. Kč Setkání s doktorandy 19.9.2018

Rozdělení finančních prostředků v roce 2017 Provozní prostředky, režie Požadované provozní náklady projektů byly v prvním kroku kráceny u nepřiměřeně vysokých požadavků (projednáno na zasedání FHK 5.12.2016) Dále byly kráceny podle pořadí projektů (dle celkového hodnocení) … 10% - 35% Tzn. nejlepší projekt – kráceny provozní prostředky o 10% Nejhorší projekt – kráceny provozní prostředky cca o 35% Minimální provozní prostředky – 25 tis. Kč Režijní náklady – 15% z provozních prostředků Setkání s doktorandy 19.9.2018

Projekty IGA řešené v roce 2017 Vyplácení stipendia Stipendia budou vyplácena ve dvou splátkách Září 2017 ½ polovina přiděleného stipendia podmíněno aktivním přístupem k řešení projektu Sledovatelné výstupy projektu (publikace apod.) Čerpání finančních prostředků Prosinec 2017 podmíněno úspěšnou obhajobou projektu Setkání s doktorandy 19.9.2018

Projekty IGA řešené v roce 2017 Obhajoba projektu, závěrečná zpráva Obhajoby projektů proběhnou již koncem listopadu 2017. Řešitel při obhajobě předloží předběžný návrh závěrečné zprávy Řešitel bude prezentovat dosavadní výsledky, popřípadě další plánované výstupy Řešitel rámcově nastíní čerpání finančních prostředků Na základě úspěšné obhajoby bude vyplacena druhá část stipendií Obhajoba projektu je nutnou podmínkou pro vyplacení stipendia!!! Kompletní závěrečná zpráva o řešení projektu se vyplňuje prostřednictvím modulu IGA v systému OBD – odevzdání nejpozději 10.1.2018 Setkání s doktorandy 19.9.2018

Různé Požadavky na nákup NEEXISTUJE jednotný postup !!! Nutno prostudovat směrnice k tomu určené PK 6/2016; SK/13/2016; PK/20/2016; PK/4/2017; PK/6/2017; PK/7/2017 Dynamický nákupní systém (DNS) pokud si nejste jisti, zda některá z vámi požadované položky patří či nepatří do DNS, je třeba projít číselníky. Odkazy na webové stránky číselníků jsou ve směrnici SK/13/2016 str. 7 OTČ používá tento odkaz http://ciselnik.nipez.cz/faces/login.xhtml (vstoupit jako anonymní uživatel). Požadavky ACTIVA (kancelářské potřeby) nevyhledávat na klasických webových stránkách Activy Použít odkaz https://www.tenderarena.cz/profil/zakazka/seznamDokumentu.jsf?id=27360 Pokud doktorand zjistí, že potřebuje nějakou položku, která není uvedena v „koši“, ale Activa ji nabízí, musí se žádat o tzv. doplnění koše – v podstatě se vypíše nová veřejná zakázka Setkání s doktorandy 19.9.2018

Různé Zadávání publikačních aktivit do systému OBD Pokud je doktorand prvním autorem z FAI je jeho povinností zadat publikační výstup do OBD Každý zdroj musí být zadán do číselníku OBD na OTČ je nutné doložit sborník, či časopis nebo vyplněný formulář: „Žádost o vložení konference a zdroje do číselníku OBD“ Při zadávání publikačních výstupů do OBD je nutno používat pouze výběry z číselníku Nelze název konference, sborníku či periodika vepisovat do řádku. Tyto údaje se vždy musí vybírat z číselníku! Setkání s doktorandy 19.9.2018

Děkuji za účast a těším se na další spolupráci  Závěr Děkuji za účast a těším se na další spolupráci  Setkání s doktorandy 19.9.2018