KRAJSKÝ ÚŘAD KARLOVARSKÉHO KRAJE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Systém hospodářských opatření pro krizové stavy
Advertisements

Informační systém krizového řízení kraje
Školení starostů obcí ORP České Budějovice Magistrát města České Budějovice
ZPRACOVÁNÍ STŘEDNĚDOBÝCH PLÁNŮ DOPRAVNÍ OBSLUŽNOSTI ÚZEMÍ
KRIZOVÝ ŠTÁB MĚSTA HRANIC
Kompetence při řízení zásahu JPO a složek IZS
Nástroje územního plánování
Útvar krizového řízení
Nouzové přežití obyvatelstva a humanitární pomoc
Základy krizového řízení
SBOR DOBROVOLNÝCH HASIČŮ Bolatice
Poskytování informací krajskými odbory ÚZIS ČR
Informační technologie pro IZS a krizové řízení
Ochrana kritické infrastruktury
plk. Ing. Hynek Marák ředitel odboru IZS a služeb HZS Zlínského kraje
Koncepce environmentální bezpečnosti
Krajský úřad Vysočina, ul. Žižkova 57, Jihlava
Organizační členění ÚO
Vladimíra Henelová ENVIROS, s.r.o. Podrobnosti zpracování ÚEK dle zákona č. 406/2000 Sb., v platném znění, a Nařízení vlády č. 195/2001 Sb.
Krizové řízení Krizovým řízením se rozumí souhrn řídících činností věcně příslušných orgánů zaměřených na: - analýzu a vyhodnocení bezpečnostních.
Integrovaný záchranný systém - nástroj k řešení mimořádných událostí
Zajištění bezpečnosti potravin v České republice
Evakuace Pardubice IKM VŠE Praha MUDr. Alena Váňová.
Systém kontrolní činnosti SEI
1 Krizové řízení Seminář. Správa státních hmotných rezerv ústředním orgánem státní správy v oblastech hospodářských opatření pro krizové stavy a státních.
Propojení zákona o integrované prevenci a zákona o hospodaření energií Ing. František Plecháč Státní energetická inspekce.
Koncepce environmentální bezpečnosti a snižování rizika katastrof
10.listopadu 2003ČEA, Ing.Josef Bubeník Zákon o podpoře výroby elektřiny a tepelné energie z obnovitelných zdrojů energie.
 V souladu s Koncepcí vzdělávání v oblasti krizového řízení, schválenou usnesením Bezpečnostní rady státu ze dne 16. listopadu 2004 č. 14 a Plánem hlavních.
Portál veřejné správy © 2002 IBM Corporation ISSS 2003 Portál veřejné správy portal.gov.cz Ing. Dana Bérová
SMĚRNICE MINISTERSTVA VNITRA a POMŮCKA KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ k vedení evidence údajů o přechodných změnách pobytu osob a evidence údajů o přechodných změnách.
Novela krizové legislativy a způsob zpracování krizového plánu ORP
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vybraná odborná terminologie Přehled základní legislativy.
Bezpečnostní systém ČR Zákonné normy pro podporu řešení MU a KS Hasičský záchranný sbor Libereckého kraje oddělení ochrany a přípravy obyvatelstva a krizového.
Vládní výbor pro zdravotně postižené občany. JUDr. Pavel Ptáčník vedoucí Oddělení sekretariátu Vládního výboru pro zdravotně postižené občany.
Krizová krevní politika ČR. V České republice je problematika zajištění dodávek transfuzních přípravků řešena ve spolupráci resortů zdravotnictví a obrany.
O čem to bude Úvod do informačního systému Ing. Radan Kasal
INFORMAČNÍ SYSTÉMY PRO KRIZOVÉ ŘÍZENÍ POUŽITÍ INFORMAČNÍCH SYSTÉMŮ PRO MODELOVÁNÍ A SIMULACE KRIZOVÝCH SITUACÍ - T3 ING. JIŘÍ BARTA Operační program Vzdělávání.
© IHAS 2011 Tento projekt je financovaný z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR.
Taktické postupy a organizace řízení českých záchranných složek integrovaného záchranného systému na místě mimořádné události Plk.Ing.Martin Sviták Náměstek.
Kpt. Ing. Kateřina Blažková, Ph.D. (Hasičský záchranný sbor Moravskoslezského kraje) plk. Ing. Antonín Krömer (Hasičský záchranný sbor Moravskoslezského.
Technologie, lidé, prostředí Portál krizového řízení Ústeckého kraje Venuše Kindlová Bezpečnostní tajemník Ústeckého kaje.
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1 lll INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM INTEGROVANÝ OPERAČNÍ.
Krajský úřad Jihomoravsk ého kraj e odbor územního plánování a stavebního řádu 20. března 2012 Výzva č. 08 k předkládání žádosti o finanční podporu v rámci.
HAVARIJNÍ PLÁNY A OCHRANA OBYVATELSTVA Mgr. Bohumír MARTÍNEK, Ph. D.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_32_INOVACE_17_02_mimořádné situace 1 Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa, Moskevská 679,
Narušení bezpečnosti. OBSAH: Vymezení základních pojmů vážících se k narušení bezpečnosti Řízení bezpečnosti území Nástroje veřejné správy využitelné.
KRIZOVÉ ŘÍZENÍ OSNOVA: KRIZOVÝ PLÁN KRAJE KRIZOVÝ PLÁN ORP HAVARIJNÍ PLÁN KRAJE VNĚJŠÍ HAVARIJNÍ PLÁN ZÓNA HAVARIJNÍHO PLÁNOVÁNÍ Mjr. Ing. Josef Obořil.
Zpracování Krizového plánu správního obvodu ORP Nový Bydžov Zpracování Krizového plánu správního obvodu ORP Nový Bydžov Oddělení OOB a KŘ HZS Královéhradeckého.
ÚVOD: Činnost správních orgánů a obcí, právnických a podnikajících fyzických osob v IZS (3)
1 Plánování sociálních služeb z pohledu MPSV Brno
Zahájení cvičení „ZÓNA 2010“ plk. Ing. Ivan Koleňák MV-GŘ HZS ČR.
Ústí nad Labem 4/2009 Ing. Jaromír Vachta
Vodohospodářské aktuality
Havarijní plán kraje.
Integrovaný záchranný systém České republiky – Ústeckého kraje
ANALÝZA RIZIK Středočeského kraje
Trh práce v ČR, veřejné služby zaměstnanosti ČR
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Ústí nad Labem 4/2008 Ing. Jaromír Vachta
Komunitní plánování Mirka Wildmannová.
Dotace obcím na zpracování územních plánů pro rok 2017
Městská část Praha 6 Postup příprav GDPR Ing. Jan Holický, MBA
Obrana státu Zajišťování obrany České republiky (část 1)
Nové typové plány v roce 2018
Územně analytické podklady
Příprava občanů k obraně státu …
Odbor sociálních věcí KUPK leden 2019
Zdravotnictví v systému krizového řízení
Transkript prezentace:

KRAJSKÝ ÚŘAD KARLOVARSKÉHO KRAJE ODBOR KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ ENERGETICKÉ ZDROJE, energetická dostupnost a bezpečnost dne 13. 4. 2010 Téma: Význam energií při zajišťování připravenosti území kraje na řešení mimořádných událostí a krizových situací Cíl: Seznámit s opatřeními přijímanými orgány krizového řízení kraje při zajišťování připravenosti území kraje na řešení mimořádných událostí a krizových situací (dále jen „MU a KS“) v oblasti energetiky 17.9.2018 Ing. Jiřík Dolejší

KRAJSKÝ ÚŘAD KARLOVARSKÉHO KRAJE ODBOR KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ Obsah   Opatření přijímaná orgány krizového řízení kraje v roce 2008 a 2009 Zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky Opatření přijímaná k zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky Závěr 17.9.2018 Ing. Jiřík Dolejší

Opatření přijímaná orgány krizového řízení kraje v roce 2008 a 2009 KRAJSKÝ ÚŘAD KARLOVARSKÉHO KRAJE ODBOR KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ Opatření přijímaná orgány krizového řízení kraje v roce 2008 a 2009 Opatření přijímaná v souvislosti s Rok 2008 vichřicí (orkán Emma), která postihla kraj v březnu 2008 a stavem nouze vyhlášeným elektrárenskou společností ČEZ 1. března 2008, bouří, která postihla Karlovarský kraj v dubnu 2008, zemětřesením, které postihlo zejména Ašsko v říjnu 2008, dopady extrémních klimatických jevů v listopadu 2008, Rok 2009 situací v oblasti dodávky plynu do ČR v měsíci lednu 2009, sněhovou kalamitou, která postihla území kraje v měsíci únoru 2009, pandemií prasečí chřipky a vyhlášením 6. fáze  měsíci červnu 2009, povodňovou situací, která postihla obce Karlovarského kraje na přelomu měsíců června a července 2009, větrnými bouřemi 23.7. a 17.8.2009. Opatření přijímaná orgány krizového řízení kraje v roce 2008 a 2009   Orgány krizového řízení Karlovarského kraje v roce 2008 a 2009 přijímaly preventivní i konkrétní opatření při řešení situací a mimořádných událostí vzniklých na území Karlovarského kraje mimo jiné v souvislosti s: Rok 2008 vichřicí (orkán Emma), která postihla kraj v březnu 2008 a stavem nouze vyhlášeným elektrárenskou společností ČEZ 1. března 2008, bouří, která postihla Karlovarský kraj v dubnu 2008, zemětřesením, které postihlo zejména Ašsko v říjnu 2008, dopady extrémních klimatických jevů v listopadu 2008, Rok 2009 se situací v oblasti dodávky plynu do ČR v měsíci lednu 2009 a následnými preventivními opatřeními připravovanými k řešení dopadů této situace v měsících březnu a září 2009, sněhovou kalamitou, která postihla území kraje v měsíci únoru 2009, pandemií prasečí chřipky a vyhlášením 6. fáze Globálního pandemického plánu mezinárodní zdravotnické organizace WHO v měsíci červnu 2009, povodňovou situací, která postihla obce Karlovarského kraje na přelomu měsíců června a července 2009, větrnými bouřemi 23.7. a 17.8.2009 a následným zvýšeným počtem zásahů IZS Karlovarského kraje. 17.9.2018 Ing. Jiřík Dolejší

Opatření přijímaná orgány krizového řízení kraje v roce 2008 a 2009 KRAJSKÝ ÚŘAD KARLOVARSKÉHO KRAJE ODBOR KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ Opatření přijímaná orgány krizového řízení kraje v roce 2008 a 2009 Uvedené situace prokázali potřebu zabývat se zajištěním energií s důrazem na elektřinu, plyn a teplo nejen pro období běžného života, ale i pro období MU a KS, skutečnost, že zajištění nezbytné dodávky energií při MU a KS je základním předpokladem jejich úspěšného zvládnutí a zajištění obnovy základních funkcí území kraje. Opatření přijímaná orgány krizového řízení kraje v roce 2008 a 2009 Uvedené situace prokázali potřebu zabývat se zajištěním energií s důrazem na elektřinu, plyn a teplo nejen pro období běžného života, ale i pro období mimořádných událostí a krizových situací. Zajištění nezbytné dodávky energií při mimořádných událostech a krizových stave je základním předpokladem jejich úspěšného zvládnutí a zajištění obnovy základních funkcí území kraje. 17.9.2018 Ing. Jiřík Dolejší

Zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky KRAJSKÝ ÚŘAD KARLOVARSKÉHO KRAJE ODBOR KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ Zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky připravenost kraje na řešení MU a KS je zajišťována prostřednictvím Krizového plánu Karlovarského kraje. Plán obsahuje opatření a postupy k řešení MU a KS na území Karlovarského kraje, cílem plánovaných opatření je zajistit základní funkce státu za krizových situací na území kraje, prostřednictvím fungování státní a soukromé sféry, zajištění základních funkcí státu je realizováno prostřednictvím kritické infrastruktury. Kritická infrastruktura v oblasti energetiky je v souladu s usnesením BRS ze dne 3.7.2007 č. 30, první oblastí kritické infrastruktury ČR a je dále členěna na: elektřinu, plyn, tepelnou energii, ropu a ropné produkty přičemž za základní je považováno zajištění dodávek elektřiny. Zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky   Připravenost kraje na řešení MU a KS je zajišťována prostřednictvím Krizového plánu Karlovarského kraje, jehož komplexní aktualizace byla schválena hejtmanem Karlovarského kraje 26.2.2009. Krizový plán je souhrnným plánovacím dokumentem zpracovaným podle zákona č. 240/2000 Sb., o krizovém řízení a o změně některých zákonů (krizový zákon), a navazujících předpisů a obsahuje opatření a postupy k řešení mimořádných událostí a krizových situací na území Karlovarského kraje. Cílem plánovaných opatření je zajistit základní funkce státu za krizových situací na území kraje, prostřednictvím fungování státní a soukromé sféry, které zabezpečují komplexní, tj. i fyzickou (technickou) základnu státu a bez nichž by rovněž i státní správa nemohla fungovat. Zajištění základních funkcí státu je realizováno prostřednictvím kritické infrastruktury kterou se rozumí výrobní i nevýrobní systémy, jejichž nefunkčnost by měla vážné dopady na bezpečnost, ekonomiku a zachování nezbytného rozsahu dalších základních funkcí státu při krizových situacích. Kritická infrastruktura v oblasti energetiky je v v souladu s usnesením BRS ze dne 3.7.2007 č. 30, první oblastí kritické infrastruktury ČR a je dále členěna na: elektřinu, plyn, tepelnou energii, ropu a ropné produkty přičemž za základní je považováno zajištění dodávek elektřiny. Subjekty a objekty kritické infrastruktury v oblasti energetiky jsou vybrány v souladu s kritérii pro celostátní, regionální a místní úroveň v databázi KI, která je součástí krizového plánu kraje. 17.9.2018 Ing. Jiřík Dolejší

KRAJSKÝ ÚŘAD KARLOVARSKÉHO KRAJE ODBOR KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ Opatření přijímaná k zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky Plánování Závěr „Analýzy rizik vzniku mimořádných událostí a krizových situací na území Karlovarského kraje „ stanovil, že na území kraje se dá předpokládat vznik krizové situace a vyhlášení krizového stavu, na základě narušení dodávek elektrické energie, plynu nebo tepelné energie velkého rozsahu. Krizová opatření k řešení uvedené KS jsou rozpracována v dokumentu „Operační plán pro řešení krizové situace narušení dodávek elektrické energie, plynu a tepelné energie velkého rozsahu“, který obsahuje: popis, možnosti a příčiny vzniku, scénáře vývoje, dopady, doporučené typové postupy, zásady a opatření řešení MU a KS v etapách hrozba, vznik, řešení, odstranění následků KS, požadavky na mimořádné síly, prostředky a zdroje. Opatření přijímaná k zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky   Plánování V závěrech analýzy rizik vzniku mimořádných událostí a krizových situací na území Karlovarského kraje provedené k 31.10.2007 bylo konstatováno, že na území kraje se dá předpokládat vznik krizové situace a vyhlášení krizového stavu, na základě narušení dodávek elektrické energie, plynu nebo tepelné energie velkého rozsahu. Krizová opatření k řešení uvedené krizové situace jsou rozpracována v operačním plánu, který je součástí krizového plánu kraje. Operační plán pro řešení krizové situace „Narušení dodávek elektrické energie, plynu a tepelné energie velkého rozsahu“ obsahuje: popis, možnosti a příčiny vzniku, scénáře vývoje, dopady, doporučené typové postupy, zásady a opatření řešení MU a KS v etapách hrozba, vznik, řešení, odstranění následků KS, požadavky na mimořádné síly, prostředky a zdroje. Problematika zajišťování dodávek energií je rozsáhlá a složitá. 17.9.2018 Ing. Jiřík Dolejší

KRAJSKÝ ÚŘAD KARLOVARSKÉHO KRAJE ODBOR KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ Opatření přijímaná k zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky Řízení - opatření realizovaná v oblasti zajišťování elektrické energie jsou organizována pravidelná jednání se zástupci ČEZ Distribuce a.s. odpovědnými za problematiku krizového řízení, je určen krizový štáb ČEZ Distribuce a.s., stálá skupina oblastního krizového štábu západ se sídlem v Plzni a zástupce pro Karlovarský kraj, je aktivováno VIP spojení veřejné správy Karlovarského kraje (viz příloha), je stanoven systém sledování stavu poruch v případě vyhlášení stavu nouze v dodávkách elektřiny a účast orgánů veřejné správy na jejich řešení, jsou uzavřeny smlouvy mezi HZS Karlovarského kraje a ČEZ Distribuce a.s. o poskytnutí pomoci na vyžádání, KrÚ se podílel na aktualizaci vyhlášky MPO o stavu nouze v elektroenergetice, KrÚ prosazuje na území kraje požadavek postupně, v souladu s reálnými potřebami a ekonomickými možnostmi zabezpečit autonomní energetické zdroje pro dodávku elektrické energie u vybraných subjektů. Opatření přijímaná k zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky  Opatření uvedená v typových postupech a jejich realizace se opírá o ustanovení právních předpisů. V rámci řešení konkrétní problematiky jsou postupně realizována vybraná opatření s cílem minimalizace rizika vzniku MU a KS a zajištění připravenosti území kraje v případě narušení dodávek energií a následném vzniku MU a KS   Opatření realizovaná v oblasti zajišťování elektrické energie jsou organizována pravidelná jednání se zástupci ČEZ Distribuce a.s. odpovědnými za problematiku krizového řízení, je určen krizový štáb ČEZ Distribuce a.s., stálá skupina oblastního krizového štábu západ se sídlem v Plzni a zástupce pro Karlovarský kraj, je aktivováno VIP spojení veřejné správy Karlovarského kraje s ČEZ Distribuce a.s. pro případy mimořádných událostí a krizových situacích pro 27 telefonních čísel a prováděna pravidelná kontrola funkčnosti spojení, je stanoven systém sledování stavu poruch v případě vyhlášení stavu nouze v dodávkách elektřiny a účast orgánů veřejné správy na jejich řešení, jsou uzavřeny smlouvy mezi HZS Karlovarského kraje a ČEZ Distribuce a.s. o poskytnutí pomoci na vyžádání, KrÚ se podílel na aktualizaci vyhlášky MPO ČR o stavu nouze v elektroenergetice a o obsahových náležitostech havarijního plánu a definování zákazníků na něž se nevztahují regulační stupně č. 2 až 7 (jejichž převažující činnost je ve zdravotnictví, telekomunikacích a poštovních službách, při správě vodohospodářských děl a dodávkách pitné vody, obraně státu, v těžbě v hlubinných dolech, civilní letecké dopravě, v provozování veřejné drážní dopravy, městské hromadné dopravě, v objektech a zařízeních Ministerstva vnitra, Ministerstva spravedlnosti a Policie České republiky. Dále se regulační stupně č. 2 až 7 nevztahují na složky Integrovaného záchranného systému a na zákazníky zajišťující dodávku tepla, na výrobce elektřiny a na případy, kdy by mohlo dojít k ohrožení jaderné bezpečnosti, a dále na subjekty hospodářské mobilizace a dodavatele nezbytných dodávek uvedených v krizovém plánu systému hospodářské mobilizace v době krizových stavu), KrÚ prosazuje na území kraje realizaci opatření Plánu OPSÚ postupně, v souladu s reálnými potřebami a ekonomickými možnostmi zabezpečit autonomní energetické zdroje pro dodávku elektrické energie po dobu minimálně 48 hodin pro zajištění činnosti vybraných prvků BS, dodávky ropných produktů a pitné vody, poskytování lékařské nemocniční péče ve vybraných zdravotnických zařízeních a funkčnosti objektů k ochraně obyvatel 17.9.2018 Ing. Jiřík Dolejší

KRAJSKÝ ÚŘAD KARLOVARSKÉHO KRAJE ODBOR KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ Opatření přijímaná k zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky Řízení - opatření realizovaná v oblasti zajišťování plynu jsou organizována pravidelná jednání se zástupci RWE GasNet, s.r.o. odpovědnými za problematiku krizového řízení , jsou vzájemně předány kontakty na management krizového řízení společností RWE ČR a orgány krizového řízení kraje,  kraj akceptuje, že společnost RWE bude zpracovávat havarijní plán, je připravována aktualizace smlouvy mezi HZS Karlovarského kraje a RWE GasNet, s.r.o. o poskytnutí pomoci na vyžádání, byla verifikována kritická infrastruktura, KrÚ se podílel na aktualizaci vyhlášky MPO o stavech nouze v plynárenství, byla organizována součinnost s RWE Distribuční služby s.r.o. při upřesnění koncových uživatelů zařazených do skupiny D , KrÚ prostřednictvím ORP a jednání se SKI prosazuje zabezpečení technologií umožňujících využívat alternativní energie (zejména v oblasti výroby tepla). Opatření přijímaná k zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky  Opatření realizovaná v oblasti zajišťování plynu jsou organizována pravidelná jednání se zástupci RWE GasNet, s.r.o. odpovědnými za problematiku krizového řízení (Ing. Blahut, Ing. Hofmann aj.), jsou vzájemně předány kontakty na management krizového řízení společností DSO RWE ČR orgány krizového řízení kraje a upřesněn způsob komunikace v případě řešení MU a KS, bylo dojednáno, že orgány kraje nebudou požadovat od RWE údaje z PKP RWE, kraj akceptuje, že společnost bude zpracovávat havarijní plán, je připravována aktualizace smlouvy mezi HZS Karlovarského kraje a RWE GasNet, s.r.o. o poskytnutí pomoci na vyžádání, byla verifikována kritická infrastruktura, KrÚ se podílel na aktualizaci vyhlášky MPO o stavech nouze v plynárenství, byla organizována součinnost s RWE Distribuční služby s.r.o. při upřesnění koncových uživatelů zařazených do skupiny D (Stav nouze v plynárenství – seznam neodpojitelných zákazníků) v souladu s vyhláškou, obdrželi jsme přehled subjektů zařazených do skupiny D byli jsme informováni o tom, že plynové kotelny jsou zařazeny do skupiny E KrÚ prostřednictvím ORP a jednání se subjekty kritické infrastruktury prosazuje zabezpečení technologií umožňujících využívat alternativní energie (zejména v oblasti výroby tepla). 17.9.2018 Ing. Jiřík Dolejší

KRAJSKÝ ÚŘAD KARLOVARSKÉHO KRAJE ODBOR KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ Opatření přijímaná k zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky Řízení - opatření realizovaná v oblasti dodávky tepla KrÚ zjišťoval v roce 2008 pro potřeby SSHR a HZS v roce 2009 pro potřeby MPO údaje od výrobců tepla o technologiích a médiích sloužících jako primární zdroj pro výrobu tepla v souvislosti s omezením dodávek plynu, KrÚ usiluje prostřednictvím informování subjektů kritické infrastruktury (výrobců a distributorů tepla) o významu zajišťování náhradních technologií výroby tepla a náhradních surovin pro výrobu tepla. Opatření přijímaná k zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky Opatření realizovaná v oblasti dodávek tepla KrÚ zjišťoval v roce 2008 pro potřeby SSHR a HZS v roce 2009 pro potřeby MPO údaje od výrobců tepla o technologiích a médiích sloužících jako primární zdroj pro výrobu tepla v souvislosti s omezením dodávek plynu, KrÚ usiluje prostřednictvím informování SKI (výrobců a distributorů tepla) o významu zajišťování náhradních technologií výroby tepla a náhradních surovin pro výrobu tepla. 17.9.2018 Ing. Jiřík Dolejší

KRAJSKÝ ÚŘAD KARLOVARSKÉHO KRAJE ODBOR KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ Opatření přijímaná k zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky Řízení - opatření realizovaná v oblasti dodávek ropy a ropných produktů KrÚ se podílel na iniciativě SSHR tj. tvorbě regulačních opatření v případě ropné nouze, je stanoven a v podmínkách ORP rozpracován systém zajištění a distribuce ropných produktů v případě ropné nouze, jsou určeny stanice a nádvorní stanice na území kraje, které budou v případě ropné nouze zabezpečovat distribuci ropných produktů, je dále zkvalitňován systém zajišťování dodávek ropy a ropných produktů v krizových stavech v působnosti SSHR. Opatření přijímaná k zajišťování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky Opatření realizovaná v oblasti dodávek ropy a ropných produktů KrÚ se podílel na iniciativě SSHR tj. tvorbě regulačních opatření v případě ropné nouze, Je stanoven a v podmínkách ORP rozpracován systém zajištění a distribuce ropných produktů v případě ropné nouze, Jsou určeny stanice a nádvorní stanice na území kraje, které budou v případě ropné nouze zabezpečovat distribuci ropných produktů, Systém zajišťování dodávek ropy a ropných produktů v krizových stavech je dále zkvalitňován v působnosti SSHR. 17.9.2018 Ing. Jiřík Dolejší

KRAJSKÝ ÚŘAD KARLOVARSKÉHO KRAJE ODBOR KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ Závěr Další zdokonalování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky vytváří předpoklad předcházení vzniku MU a KS v případě vzniku MU a KS jejich úspěšného zvládnutí. Děkuji za pozornost Závěr   Další zdokonalování připravenosti kraje na řešení MU a KS v oblasti energetiky vytváří předpoklad předcházení a v případě vzniku MU a KS jejich úspěšného zvládnutí. 17.9.2018 Ing. Jiřík Dolejší