Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Ivana Trembulaková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo: VY_32_INOVACE_15_08 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Advertisements

Past tenses in time clauses minulé časy v časových souvětích
Past simple & past continuous
Pracovní list Autor:Jiří Vondráček Cílová skupina: žáci 9.roč. Klíčové kompetence: výklad a pochopení gram. jevu Očekávané výstupy: Vyhledat specifické.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_426_Minulý čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Minulý čas průběhový (kladné a záporné věty)
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_45.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět:Anglický jazyk Ročník:6.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_44.
Anotace Minulý průběhový čas (past continuous ) a minulý prostý (past simple). Vysvětlení použití těchto časů společně. Příklady otázek a odpovědí.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_78 NázevGoing to … Téma hodinyFuture tense PředmětAnglický jazyk Ročník/y/7.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Present continuous Anglický jazyk VY_32_INOVACE_368, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase.
Minulý pr ů b ě hový č as PAST CONTINUOUS. JAK SE TVOŘÍ? + sloveso to be v minulém č ase p ř ítomné p ř í č estí daného slovesa I was You were She,he,it.
ANOTACE: prezentace je určena pro žáky pátých ročníků seznamují se zde se slovesem „mít“ v minulém čase minulý čas slovesa mít v otázce + procvičení si.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Ivana Trembulaková ČísloVY_22_INOVACE_2196 NázevPast simple Téma hodinyMinulý čas PředmětAnglický.
Anotace Vazba “BE SUPPOSED TO” Vysvětlení použití této vazby na příkladech Věty na procvičení.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Ivana Trembulaková ČísloVY_22_INOVACE_2160 NázevPresent simple Téma hodinyPřítomný čas prostý - opakování.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace AUTOR: Mgr. Marta Rozsívalová NÁZEV: VY_32_INOVACE_19_Angličtina 6. – 7.ročník TEMA: What did you do ČÍSLO.
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What did you do yesterday?
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_07_Past_simple.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple, Past continuous Název sady: Project 3 Číslo.
VY_32_INOVACE_09 Anglický jazyk 4.tř. Present simple and present continuous. Name:
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Past continuous tense.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková While I was having a shower someone rang....
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_15.
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
AUTOR: Lenka Hrnčířová
Název školy: Základní škola Okříšky Autor: Mgr. Zuzana Butorová Název:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Past simple and past continuous
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past continuous - negative Project 3
Past continuous Minulý čas průběhový.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov
Where were you in the summer holidays? What did you do?
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Jazyk a jazyková komunikace - Anglický jazyk
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_09
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
PAST SIMPLE: minulý čas prostý
Past simple – minulý čas prostý
VY_32_INOVACE_Sei_III_10 Past continuous
Past simple x Past continous
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Ivana Trembulaková
Past simple – irregular verbs
Název: Past simple – regular and irregular verbs
Transkript prezentace:

Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, 379 01 Třeboň Autor Mgr. Ivana Trembulaková Číslo VY_22_INOVACE_2189 Název Past forms Téma hodiny Minulé časy Předmět Anglický jazyk Ročník/y/ 8. a 9. Ročníky Anotace Materiál obsahuje materiály na procvičování minulých časů, jež jsou částečně zpracovány ve formě doplňování za pomoci sloves a tvoření vět za pomoci nápovědy. Žáci v nich řeší formou procvičování znalost minulého času prostého a průběhového. Očekávaný výstup Řeší jednoduché praktické úlohy a problémy, jejichž řešení je do značné míry nezávislé na obvyklých postupech školského anglického jazyka. Druh učebního materiálu Pracovní list

PAST FORMS 1. Set up sentences : verb come – ……………………………………. Děj, který trval déle, je v minulém čase průběhovém (past continuous – was/were + -ing ), děj, který byl jednorázový je v minulém čase prostém(past tense – ex. played, wrote, was/were). You form the past simple and past continuous at verbs set forth below : verb come – ……………………………………. verb buy – ……………………………………… verb cut - ………………………………………. verb dream - .……..……………………………. verb drive - …………………………………….. verb be - …………………………………………

We bought presents for the children. She began to study in Scotland. 2. Set up questions : ? We bought presents for the children. She began to study in Scotland. We were having two children. He was coming on a farm. cost………………………………………… do…….……………………………………. phone…………………………….………. ……………………………………………..

Výsledky - set up questions : Did we buy presents for the children ? Did she begin to study in Scotland ? Were we having two children ? Was he was coming on a farm ? cost – was/were costing ---- cost do – was/were doing ---- did phone - was/were phoning ---- phoned jakékoliv sloveso

I had two weeks´ holiday in August. They were playing football. 3. Set up negatives : _ She was watching TV. We drew very good. I had two weeks´ holiday in August. They were playing football. She visited her grandparents . drink……………………………………… clean…………………………………… ……..……………………………………

Výsledky - set up negatives : She wasn´t watching TV. We didn´r draw very good. I didn´t have two weeks´ holiday in August. They weren´t playing football. She didn´t visit her grandparents . drink – wasn´t/weren´t drinking --- didn´t drink clean - wasn´t/weren´t cleaning --- didn´t clean libovolné sloveso

What did they do ? What were they doing ?

Citace : Archiv autora Obrázkový materiál : http://www.freefoto.com