Horoskopy Markéta Vokurková.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ASTROFYZIKA MĚSÍC A JEHO FÁZE VY_32_INOVACE_14 - FÁZE MĚSÍCE.
Advertisements

My, Hladnováci.
Obsah statistiky Jana Zvárová
Rodina a její členové v horoskopu Astrostředa
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Programme for the International Assessment of Adult Competencies Zjištění týkající se postojů dospělých Jana Straková, Dům zahraniční spolupráce Tento.
Přáníčko pro svéhoMiláčka Jeníčka Vytvořila jeho milovaná Alenka. K Valentýnovi ….
Naše cesta fyzikou.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Měsíc Lukáš Poledník KVA.
Autoři : Tadeáš, Barča, Andrej, Patrik Název skupiny : JÁDROVCI.
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
Sociologie zpravodajství. Frekventovaná témata zkoumání produkce zpráv výběr událostí do zpráv vztah novinářů s informačními zdroji profesní normy a jejich.
Autoři:Ondra,Natka,Petra,Vojta.. Naše vesmírná loď.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_15.
Denisa Tofernerová Mé studium na 4. ZŠ.
Práce s Gimpem Začátek  Ještě než začal tento projekt, tak jsme skládali zkoušku z modulu Gimp. Celá naše třída se snažila, ale bohužel uspěl.
VY_32_INOVACE_11_BĚLKOVICE-LAŠŤANY_Př-4. ročník
PILSNER ENERGY AUTOŘI: Doubravová Monika Pavelka Martin Seďová Erika
...JEHO ŽIVOT? Podpora využití ICT ve výuce průřezových témat na základních školách (CZ.1.07/1.1.00/ )
Metody sociálního výzkumu 2. Ročník, LS 2010 VOŠ Jabok ETF UK.
Lineární regrese.
Život ve skupině Petr Machala.
PUBLICISTICKÝ STYL = NOVINÁŘSKÝ.
Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Bajka a její znaky.
Planetárium Most.
Mé studium na 4.ZŠ v Chebu Michaela Bernardová.
Jan Sekera Mé studium na 4.ZŠ v Chebu.
ICT technologie a jejich využití v práci učitele 2. stupně a v dalším rozvoji jeho profesních kompetencí ZÁVĚREČNÁ PRÁCE leden 2013 Bc. Marcela Hladká.
PROČ ASTROLOGIE NEFUNGUJE, Fyzikální ústav AV ČR, Praha
Salsa z lékařského hlediska Michal Ryšavý Kombinované studium, FPF SLU v Opavě (16. března 2011)
Základy pedagogické metodologie
ASOCIACE MEZI VOLNĚ ŽÍJÍCÍMI ŠIMPANZI (Pan troglodytes schweinfurthii) rozdíly ve spolupráci mezi samci a samicemi Petra Kotlárová 2008.
Projekt:Vzdělávací internetové kluby Jméno:Jakub Michálek Téma:Příroda a já.
LUNÁRNÍ HOROSKOPY PLZEŇSKÁ ASTROLOGICKÁ SKUPINA Richard Pealling.
Zkušenosti české a slovenské veřejnosti se systemickými konstelacemi - výsledky pilotního průzkumu PhDr. Vojtěch Černý, Ph.D. Mgr. Kateřina Grofová.
Analýza kvantitativních dat I. Vstupní test ze znalostí designu kvantitativního sociologického výzkumu Jiří Šafr jiri.safr(at)seznam.cz poslední aktualizace.
Téma Hypotézy ve výzkumu
Výukový prográmek pro děti 2.třídy ZŠ Roční období
Mgr. Karla Hrbáčková Metodologie pedagogického výzkumu
Maraton Lucie Samlerová 5. B 2014/2015 Proč jsem si téma vybrala.
1 Životní scénář aneb Naučte se žít v přítomném okamžiku.
Projekt Zelené profese. Obnova lesa rešerše Návštěva lesa m n.m. Toho musím mít.
Anotace Žáci se během prezentace seznamují s novými pojmy astrologie, astronomie, alchymie. Autor Mgr. Lenka Cílková Datum vytvoření duben 2012 Ročník.
Pozorování denní a noční oblohy. Souhvězdí ekliptiky Ekliptika - průsečnice roviny oběžné dráhy Země s nebeskou sférou (z lat. eclipse = zatmění)
HVĚZDÁRNA ĎÁBLICE listopad Průzkumníci vesmíru Takhle jsem si připadal ve hvězdárně v Ďáblicích, kde jsme pozorovali noční oblohu dalekohledy. Koukli.
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Vztahová vazba mezi rodiči a jejich dospívajícími dětmi léčenými v Ambulanci dětské a dorostové adiktologie, na Klinice adiktologie 1. LF UK a VFN v Praze.
Obědy ve Školní jídelně 5.A 2016/2017
Financování a účetnictví základních škol
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
MĚŘENÍ PRAŠNOSTI OVZDUŠÍ POMOCÍ KRÉMU
Jméno přednášejícího Datum workshopu
Psychometrické diagnostické Nástroje pro oblast školství
Čím chci být, až vyrostu Tomáš Fryčka.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Prezentace Alexandra Průšová
Čím chci být až vyrostu M. Krátká.
Čím chci být až vyrostu…
Prezentace Jiří Šebesta
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Analýza marketingového mixu ve vybraném podniku
Jaké pohyby vykonává planeta Země – učivo 6. třídy
Osm dobrých rad, jak dělat doktorský výzkum
Katedra řízení podniku
Vycházka do lesa – hrajeme si na vědce
VÝKLAD základní útvar výkladového postupu
Název vědeckého projektu
Student: xxx Vedoucí práce: xxxx Obhajoba: xxx
Transkript prezentace:

Horoskopy Markéta Vokurková

Výběr tématu Jaké znamení horoskopu se u nás ve třídě vyskytuje nejčastěji? Má vliv znamení horoskopu na naši osobnost? V jakém ročním období se narodilo nejvíce žáků třídy 5.C?

Obsah bakalářské práce Astrologie Různé druhy horoskopů Astrologický horoskop Znamení souvisí s postavením Slunce na obloze Vlastnosti jednotlivých znamení Znamení žáků 5.C

Výzkum V jakém ročním období se narodilo nejvíce žáků 5.C? Moje hypotéza: Na jaře

Závěr Hypotéza se potvrdila: Na jaře se narodilo 9 žáků naší třídy. Jsem jediný štír v naší třídě. Bavilo mě pozorovat, jestli mají stejná znamení podobné vlastnosti.

Použité zdroje Oblíbené horoskopy – Jarmila Mandžuková Abeceda okultismu – Věra Kubištová Škochová Časopis Astro www.astrologie.cz

Děkuji za pozornost