Projekt diplomové práce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Advertisements

PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Podniková ekonomika Ing. et Bc. Sylva Talpová KPH ESF MU Brno
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu:CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou nejvyšší.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_255_TÉMA_ Rezervy a fondy Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší odborná.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Služby I. Z á k l a d n í š k o l a Z r u č n a d S á z a v o u
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Procesní management v oddělení logistiky
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Mezinárodní hotelnictví
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Základy pedagogické metodologie
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Digitální učební materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Prodeji produktu nebo služby
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Transkript prezentace:

Projekt diplomové práce Jaromír Urbanec, UČO 411473

Zpracování diplomové práce Téma: Marketingový výzkum v IT odvětví Autor: Bc. Jaromír Urbanec UČO: 411473 Vedoucí práce: Ing. Alena Klapalová, Ph.D. , UČO 1126 Katedra podnikového hospodářství

Vybraný podnik eBRÁNA, s.r.o. Společnost zabývající se tvorbou a optimalizací webových projektů Identifikační číslo: 25984764 Právní forma: Společnost s ručením omezeným Předmět podnikání: Specializovaný maloobchod Poskytování software a poradenství v oblasti hardware a software Zprostředkování služeb Pořádání odborných kurzů, školení a jiných vzdělávacích akcí včetně lektorské činnosti Reklamní činnost a marketing Činnost podnikatelských, finančních a ekonomických poradců

Řešený problém Vybraný podnik v posledních letech prochází prosperujícím obdobím, daří se budovat si jméno v oblasti tvorby webových prezentací a generovat zisk. Pro management je nyní důležité zjistit spokojenost svých zákazníků s poskytnutými službami neboť dosavadním ukazatelem je pouze míra ztráty zákazníků. Díky poznatkům z výzkumu by se měla spokojenost zákazníků zvýšit, v případě odhalení bílého místa v nabídce povede tato skutečnost k zavedení nové služby.

Cíl diplomové práce Hlavní cíl: Provedení marketingového výzkumu spokojenosti zákazníků dané společnosti a následné shrnutí poznatků pro management s doporučením případných změn. Dílčí cíle: ověřit skutečnosti vyplývající z předchozího výzkumu (viz. H4), definovat způsoby zvýšení spokojenosti zákazníků.

Hypotézy a výzkumné otázky H1: Více jak 90 % zákazníků společnosti eBrána je spokojeno s poskytnutou službou. H2: Pro nejméně 35% dotázaných je webová prezentace plnohodnotným obchodním kanálem – skrze web přijímá rezervace a objednávky zboží. H3: Cena dodaného webu není nejdůležitějším kritériem spokojenosti zákazníka. VO1: Lze definovat kritéria spokojenosti s následným určením váhy kritéria u zákazníků společnosti eBrána?

Hypotézy a výzkumné otázky H4: Podíl nových webových prezentací na trhu je nižší než uvádí výsledky předchozího výzkumu. (vyplynulo, že 70% firem má web mladší jak 6 měsíců) VO2: Byl tento zavádějící výsledek způsoben nevhodnou formulací otázky či pořadím pokládaných otázek? VO3: Existuje určitá služba či produkt, který by zákazníkům společnosti chyběl a jeho zavedení by mělo pro společnost eBrána finanční přínos?

Metody ověření hypotéz a VO Metody ověření H1: analýza interních dat společnosti (prodejů, zákazníků); dotazníkové šetření zákazníků firmy, metody statistické analýzy H2: analýza zjištěných informací z dotazníkového šetření H3: statistická analýza získaných dat H4: komparativní analýza výsledků obou výzkumů VO1: tvorba kategorií na základně literární rešerše, zjištění váhy jednotlivých kritérií výzkumem VO2: porovnání geografických specifik u obou skupin respondentů, vzájemná komparace výsledků a interpretace VO3: finanční analýza na zavedení služby/produktu, po jeho zavedení komparace s předchozím obdobím, změření vlivu na spokojenost zákazníků

Rozšířený seznam zdrojů FORET, Miroslav. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 159 s. ISBN 80-247-0385-8. HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, 234 s. ISBN 80- 722-6917-8. HENDL, Jan. Přehled statistických metod zpracování dat: analýza a metaanalýza dat. 1. vyd. Praha: Portál, 2004, 583 s. ISBN 80-717-8820-1. MCDONALD, M. a I. DUNBAR. Market Segmentation: How to do it, how to profit from it. 1. vyd. Oxford: Butterworth-Heinemann, 2004. 512 s. ISBN 0-7506-5981-5

Rozšířený seznam zdrojů KOUDELKA, Jan. Spotřební chování a segmentace trhu. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, 2006, 227 s. Edice učebních textů. Marketing. ISBN 80-867-3001-8. RŮČKOVÁ, Petra. Finanční analýza: metody, ukazatele, využití v praxi. 4. aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2011, 143 s. ISBN 9788024739168. ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4. ZYMAN, Sergio. Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2005, 214 s. ISBN 80-726-1134-8.