Recepce Zařaďte služby: rezervace pokojů, přidělování pokojů, směnárenské služby, inkaso za ubytování, podávání informací, čištění obuvi, předávání pošty,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Technika cestovního ruchu Péče o hosta v ubytovacím zařízení
Advertisements

CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.15 •SOU Obořiště •Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník •Číslo klíčové aktivity:
L. VÍZA •KAŽDÝ ÚČASTNÍK MUSÍ DODAT PLATNÝ PAS (pas musí být platný ještě nejméně 6 měsíců od data návratu do ČR, tzn. nejméně do ) (pas bez.
Výukový matriál byl zpracován v rámci projektu OPVK 1
Hotelová dokumentace Vypracovala: Bc. Eva Cejnková pro předmět HOP.
Housekeeping.
Výukový materiál zpracován v rámci oblasti podpory 1.5 „EU peníze středním školám“ Název školy Obchodní akademie a Hotelová škola Havlíčkův Brod Název.
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.20 SOU Obořiště Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník Číslo klíčové aktivity: III/2.
Nabídková prezentace Úklidové práce. Kdo jsme? Projekční a architektonická kancelář Stavební a obchodní společnost Servisní středisko.
Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní.
Danuše Myslivcová SOLITÉRY SVÍTIDLA MÍSY KONTAKT.
Univerzita Karlova v Praze KOLEJE A MENZY
Pro předmět: hotelový provoz Vypracovala: Bc. Eva Cejnková
Informační systém hotelu
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.14 SOU Obořiště
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.16 SOU Obořiště Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník Číslo klíčové aktivity: III/2.
CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ZP_3.18 SOU Obořiště Určeno pro obor – Práce ve stravování – zaměření kuchař – 2.ročník Číslo klíčové aktivity: III/2.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Kategorizace a klasifikace ubytovacích zařízení
H otel Venus leží v samotném srdci lázeňské čtvrti, několik málo kroků od Mlýnské a Sadové kolonády. Moderní ráz hotelu se snoubí s více než stoletou.
Kód Kategorie odvětví A-B Zemědělství, lesní hospodářství, rybolov C-EPrůmysl celkem FStavebnictví G Obchod, opravy motorových vozidel HPohostinství.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Ubytovací úsek hotelu Cíl: znát činnosti hotelové recepce, vrátnice a hospodyně, popsat poskytované služby a péči o hosty, umět pracovat s provozní.
Lyžařské středisko HINTERTUX
Anotace Materiál slouží jako zadání úkolu pro skupinovou práci a následně jako pomůcka ke kontrole výsledků práce skupiny.
ČESKÉ CENTRUM-ČESKÝ DŮM MOSKVA
Ubytovací zařízení Střední odborná škola Otrokovice
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_HOP_135
Šablona III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_HOP_134
GASTRONOMIE INVENTÁŘ NA ÚSEKU OBSLUHY
Ročník:3./4. Vzdělávací obor: M/01 Hotelnictví Předmět: Software hotelového provozu Tematický okruh: Práce s HSW Téma: HSW Pracovní list rezervace.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_544_Rozklad čísel AUTOR: Mgr. Jarmila Šochová ROČNÍK, DATUM:
 Adresa: Vzdělávací a konferenční centrum Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy Telč, Náměstí Jana Kypty 74, Telč- Vnitřní Město, telefon:
Placené a neplacené služby - Záleží na úrovni, umístění, velikosti, ale především na podnikavosti a snaze hotelového manažera. Placené Neplacené Zařaďte:
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních služeb Název vyučovací oblasti: Služby v hotelnictví.
Lázně Luhačovice 2016 Preventivně léčebné pobyty pro členy OS pracovníků peněžnictví a pojišťovnictví.
Cíle programu – profesní a osobní rozvoj Zvýšit kvalitu kvalifikací a dovedností. Zlepšení jazykových kompetencí. Seznámení se zahraničními metodami práce.
Nabídka odborných kurzů v rámci projektu „Zvýšení adaptability zaměstnanců členských firem okresní hospodářské komory v Jablonci nad Nisou a zaměstnanců.
Možnost ubytování na Moravě !!! na základě požadavků členů OS na ubytování na Moravě, byla ve spolupráci s OS KOVO zajištěna možnost krátkodobého ubytování.
Úspěšnou firmu tvoří kvalifikovaní zaměstnanci Hradec Králové EA Hotel Tereziánský dvůr
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, LOUNY PODĚBRADOVA 640,PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE AUTOR: MGR.JANA ZELINKOVÁ NÁZEV.
Vedení záznamu o zařízení oš. jednotky
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Úklid hotelového pokoje
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Společenská výchova – Zásady chování v ubytovacích zařízeních
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Opakování slovní zásoby
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Check- in.
Hotel Co to je?.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Příjem objednávek na recepci
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Další písemnosti recepce
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Ochrana hostova zdraví a života
Digitální učební materiál
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Služby recepce.
VY_32_INOVACE_19_PRVOUKA 1. ROČNÍK_NAKUPOVÁNÍ
Určete nesprávná tvrzení
SLUŽBY CESTOVNÍHO RUCHU
Ing. Milena Dušková Místo konání stáže BUJNOCH s. r. o. Chrudim
Pracovní postup Jiří Borovička,Dan Duong. Fotky.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Transkript prezentace:

Recepce Zařaďte služby: rezervace pokojů, přidělování pokojů, směnárenské služby, inkaso za ubytování, podávání informací, čištění obuvi, předávání pošty, nošení zavazadel, služby bagážisty, oprava svítidel na pokojích, čištění koberců, úklid pokojů a doplňování minibaru. Front office Back office Inkaso za ubytování Rezervace pokojů Čištění obuvi Přidělování pokojů Nošení zavazadel Směnárenské služby Služby bagážisty Podávání informací Oprava svítidel na pokojích Předávání pošty Čištění koberců Úklid pokojů Doplňování minibaru

Zdroje: ČERNÝ, Jiří; KRUPIČKA, Jiří. Moderní hotel. Třebestovice: Ratio, 1995.