Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Věty vedlejší příslovečné úvod
Advertisements

SOUVĚTÍ PODŘADNÉ SOUVĚTÍ SOUŘADNÉ
Druhy přísudku Skladba věty.
VY_32_INOVACE_Čj-Ml 6.,7.02 Anotace: Prezentace obsahuje přehled mluvnických kategorií přídavných jmen. Zaměřuje se především na druhy a vzory. Vzdělávací.
Podstatná jména Pád podstatných jmen. Podstatná jména Pád podstatných jmen.
Téma hodiny: Určování slovních druhů Předmět: Český jazyk Ročník: 5
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Věta jednoduchá, souvětí
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_740_9TR_CJ Autor: Mgr. Alena Pavelková.
Hrátky s češtinou.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_739_9TR_CJ Autor: Mgr. Alena Pavelková.
DRUHY VEDLEJŠÍCH VĚT 7.ROČNÍK.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_2C_CJ9_10_JMÉNA,
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A_11_zpusobove_sloveso_mussen Datum : Ročník.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_NJ.7.B.14_zapor_pods tatnych_jmen_kein Datum: Ročník:
Souvětí podřadné. Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kokory Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kokory Číslo projektu: 1.07/14.00/
VY_32_INOVACE_57_Podmet Autor: Mgr. Dana Hatašová Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Iveta Vostrá DATUM VYTVOŘENÍ: březen 2013 NÁZEV: VY_32_INOVACE_20_Český jazyk a.
Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku, slouží k výkladu nového učiva Datum: Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
Souvětí Celek složený ze dvou a více vět. Věta hlavní (VH) – mluvnicky nezávisí na jiné větě Věta vedlejší (VV) – závisí na větě řídící, doplňuje její.
ŽENA RŮŽE PÍSEŇ KOST Určujeme: ROD ČÍSLO PÁD VZOR.
Elektronické učební materiály - I. stupeň Český jazyk 4 Autor: Mgr. Helena Záděrová 1. Podstatná jména Napiš, co vidíš na obrázku.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_2C_CJ9_01_JMÉNA,
Věta se skládá ze slov Název školyZákladní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod AutorMgr. Marie Hanzlíková Datum NázevVY_32_INOVACE_18_Slovní.
Návo d Znáš dobře mluvnici? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
 PÁN rod mužský životný  HRAD rod mužský neživotný  MUŽ rod mužský životný  STROJ rod mužský neživotný.
Autor: Mgr. Monika Hřavová Název : VY_32_INOVACE_2A05Čj4_Slovní druhy
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Používání členu určitého a neurčitého – téma školní potřeby.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Němčina pro 7. třídu Tvoření otázky.
VY_32_INOVACE_ČJ.9.A NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR. NIKOLA GRBAVČICOVÁ NÁZEV MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_ČJ.9.A.01_VÝVOJ ČESKÉHO JAZYKA.
VY_32_INOVACE_CJ.6.A.16 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_CJ.6.A.16_treti_ctvrtletni_pisemna_prace.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Druhy číslovek – číslovky základní, číslovky řadové
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.07_privlastnovaci_zajmena_jeho_jeji Datum :
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
VY__III/2__INOVACE__06 Český jazyk PŘÍDAVNÁ JMÉNA.
VY_32_INOVACE_ČJ.7.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ČJ.7.B.09_URČOVÁNÍ DRUHŮ VĚT.
Metodický list: Slovní druhy – 2. část
VY_32_INOVACE_CJ.6.A.14 Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_CJ.6.A.14_pridavna_jmena Název:
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Opakujeme vedlejší věty 1
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Název školy : ZÁKLADNÍ ŠKOLA NOVÝ KOSTEL,OKRES CHEB
Němčina pro 8. třídu Anotace : Německý jazyk pro 8. ročník
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Němčina pro 8. třídu. Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Vlasta Hackelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ NJ.8.A.05_privlastnovaci_zajmena_po_predlozce_se_3_a_.
Metodický list: Slovní druhy 1. část
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_ČJ.5.B Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Štěpánka Beranová Datum: Jazyk a jazyková komunikace, Český jazyk.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
VY_32_INOVACE_38_CJ_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov
VEDLEJŠÍ VĚTA PODMĚTNÁ
ROZVÍJEJÍCÍ VĚTNÉ ČLENY - PŘEDMĚT
Druhy přísudku Skladba věty.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr. Nikola Grbavčicová Název materiálu: VY_32_INOVACE_ČJ.9.A.03_ZAHAJOVACÍ PÍSEMNÁ PRÁCE Název: Zahajovací písemná práce Číslo operačního programu: CZ.1.07/1.4.00/21.1693 Název projektu: PRIMA ŠKOLA Anotace: Materiál je určen pro žáky 9. ročníku, slouží k opakování učiva Datum: 20.9. 2011 Ročník: 9. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace (Český jazyk) VY_32_INOVACE_ČJ.9.A.03-10

U všech slov urči slovní druhy (stačí číslicí) Představení začíná v 19 hodin a končí určitě před 21. hodinou. Uprostřed pralesů nafilmovali autoři nejmenší lidi světa.

U podstatných jmen urči jejich mluvnické kategorie PÁD ČÍSLO ROD VZOR NĚKOLIK LIP NA STOLE AUTEM

U přídavných jmen urči jejich mluvnické kategorie ČÍSLO ROD DRUH VZOR JIRKŮV SEŠIT ZNÁMÉHO BÁSNÍKA ŠICÍM STROJEM

U sloves urči jejich mluvnické kategorie OSOBA ČÍSLO ZPŮSOB ČAS ROD VID NEMLUVTE! ŠEL BYCH TAM. BYLA POZVÁNA RADOU.

Děti seděly dlouho kolem táboráku. Urči větné členy ve větě Zatelefonuji ti večer. Děti seděly dlouho kolem táboráku. Před okny našeho domu je podlouhlý záhon květin. Vítězem celé soutěže se stalo družstvo sedmé třídy. Bratr se stal přeborníkem ve vrhu koulí.

Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá. Označ věty hlavní a vedlejší, urči druhy vět vedlejších Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá. Odbočil tam, kde byla lepší cesta. Vypráví se, že se tam o půlnoci zjevuje strašidlo. Když odcházel, zabouchl dveře. Říká se, že v nouzi poznáš přítele. Byl to souboj, jaký jsme letos na mistrovství světa ještě neviděli.

Model jsem sestrojil přesně tak, jak to bylo v návodu. To je dům, ve kterém jsem se narodil. Musím zahánět psy, aby nehonili mou kočku. Jestliže ti půjčil drahou věc, musíš ji opatrovat. Petr zkoumal, co bylo příčinou jeho neúspěchu. I když dno vypadalo pevně, byla to jen bažina.

Urči souvětí podřadné / souřadné Napiš si někam na papírek, že máš koupit svazek ředkviček. ………………………………….. Zapomněla jsem na boty, které jsem nechala sušit venku, bohužel je ukradli. …………………………… Myslím, že tvé názory jsou neopodstatněné. …………………………………… Maminka zavolala na babičku, babička vylezla a my jsme si mohli oddychnout. …………………………

METODIKA: Projedeme s dětmi jednotlivé slidy – děti chodí postupně k tabuli a vyplňují. Další hodinu rozdáme písemné práce, které jsou přiloženy k prezentaci i s řešením.