Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
„Podsklepený bytový dům 4 nadzemní podlaží cca 22 BJ “
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Obhajoba bakalářské práce
Transkript prezentace:

Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti Autor : Marcela Synková Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová Oponent : Ing. Josef Medek České Budějovice, červen 2016

Motivace a důvody k řešení problému studovaný obor autorky znalost obchodní jednotky dostatek informací ke zpracování Osobní zájem Doplňková maloobchodní síť Kiosek IMBISS ( Hřensko)

Cíl práce Cílem bakalářské práce je analyzovat konkurenci na maloobchodním trhu na zvoleném území a z hlediska zvoleného subjektu. Dílčím cílem je navrhnout taková opatření pro danou jednotku, aby jí pomohla zdokonalit a upevnit stávající pozici na trhu.

Výzkumné otázky Má kiosek IMBISS nejvyšší tržby ze všech konkurentů? Má kiosek IMBISS vyšší ceny než konkurence? Je kiosek IMBISS prosperujícím podnikem? Je pravda, že o kiosku IMBISS a soutěskách neví mnoho lidí? Jsou návštěvníci kiosku IMBISS a soutěsek především studenti?

Použité metody Dvě hlavní části práce: Teoreticko–metodologická část Metoda sběru dat - odborná literatura, internetové zdroje Aplikační část Metoda sběru dat - dotazníkové šetření, pozorování, dotazování, řízený rozhovor, metody komparace, dedukce Analýzy (analýza konkurence, analýza tržeb) Vnitřní a vnější faktory vycházející ze SWOT analýzy Metoda cenového srovnání

Dosažené výsledky

Dosažené výsledky

Tržby jednotek (v Kč)

Porovnání celkového nákupu ( v Kč)

Návrh opatření Snížení nákladů na nákup zboží Nabídka širšího sortimentu Modernizace a inovace prostorů

Závěrečné shrnutí Má kiosek IMBISS nejvyšší tržby ze všech konkurentů? Má kiosek IMBISS vyšší ceny než konkurence? Je kiosek IMBISS prosperujícím podnikem? Je pravda, že o kiosku a soutěskách neví mnoho lidí? Jsou návštěvníci kiosku a soutěsek především studenti? Cíl práce byl splněn

Otázky vedoucího práce Jako jeden z návrhů na opatření doporučujete ”svědomitě hlídat konkurenci”. Upřesněte tuto myšlenku v kontextu Vámi zvoleného kiosku, tj. konkrétně navrhněte, jak by takové ”svědomité hlídání” v praxi Vámi zvoleného kiosku mělo vypadat.

Otázky oponenta práce Jakým konkrétním způsobem navrhujete kiosku upevňovat dobré vztahy s dodavateli?

Děkuji za pozornost.