Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
FAKTORIÁL Ing. Martina Sedláková.
Advertisements

Aby se mu lépe vedlo… ?…Dobrovodskému potoku
Soustava lineárních rovnic o více neznámých I.
Pracovní pomůcky pro 1.stupeň ZŠ
Zlepšování jakosti.
PA081 Programování numerických výpočtů Přednáška 4.
Čím se trápí staršovstva Ostrava Otázky 1. Jaké jsou Vaše jednání staršovstva. Prozraďte něco, jak to vypadá u Vás! - Dlouhé jednání, správce.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_13_ROZHODOVÁNÍ.
Přednáška 01 Zlatý poměr Začínáme u starých Řeků
Zlomky Smíšená čísla.
Tvorba štítků Jana Habrovanská, 4Y2.
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Counseling = Právní poradenství Lucia Madleňáková.
Klíčové kompetence, výchovné a vzdělávací strategie Náměty a zkušenosti, jak pracovat s KK a VVS.
1. Slyším Spasitel, jak volá, | slyším Spasitel, jak volá, slyším Spasitel, jak volá: | Vezmi kříž svůj, kříž svůj, za mnou pojď!
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Counseling = Právní poradenství Lucia Madleňáková.
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vedení tepla Viktor Sláma SI – I 23. Zadání Vhodné uložení vyhořelého jaderného paliva je úkol pro současnou generaci. Zaměřme se na jednu nepatrnou část.
Semestrální práce Téma: Výběr problematiky z oblasti managementu (volné dle zájmu) Práce bude obsahovat - teoretické základy (tak jak je oblast problematiky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV:VY_32_INOVACE_121_Předmět chemie AUTOR: Igor Dubovan ROČNÍK, DATUM: 8., 5.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
TISKOVÉ SESTAVY Michaela Žítková, 4. Y. Úkol: Vytvoření seznamu studentů pro hromadný výlet Úvod Program WinBase Postup při vytváření Závěr.
Ekokodex.
Co jsem se dozvěděl o Templářích? Mám ještě nějaké otázky?
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název projektu : Objevujeme svět kolem nás Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
CJBB75 1 ZPK CJBB75 středa G
FAKTORIÁL Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Pláničková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Měkké systémy.
Prázdniny a co dál … Nejdříve se mi nebude chtít odejít od mojí třídy (ze školy) bude se mi po nich stýskat nevím s kým zažiju ještě takovou srandu nikdo.
Základy pedagogické metodologie
V. Informace pro marketing Otázky: 1.K čemu slouží systémy market.informací 2.K čemu slouží market. Výzkum 3.Jak řešit market. Problém 4.Jak získat primární.
Metodologie měkkých systémů
STATISTIKA. Jak jsme se ptali  Položili jsme lidem z 8.C otázky, kolik bodů by dali vybraným předmětům  Mohli bodovat od 1 do 5  Tím, že 1 bod je samozřejmě.
Vedení týmů a týmová práce
AUDIT ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ V MALÝCH A STŘEDNÍCH PODNICÍCH Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business.
Lekce 6 – SCAMPER Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.08/ Modul 7 – Jsme kreativní.
Projekt Kiosek Zpracovali: Tomáš Svoboda, Alena Ikriová, Kristýna Krulichová, Nicola Hlavičková, Josef Kořínek z OIS3.
Hromadná korespondence 2 Word Předmět: Informační a komunikační technologie Autor: Milan Franek.
Lekce 7 – Komunikujeme beze slov Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.08/ Modul 1 –
ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ Návrh struktury. ANALÝZA POTŘEB V ÚZEMÍ „Analýza vývoje trhu práce a vzdělávacího systému Plzeňského kraje pro potřeby KAP“  Povinná.
R OVNICE A NEROVNICE Rovnice v součinovém tvaru VY_32_INOVACE_M1r0104 Mgr. Jakub Němec.
Role KOUS Vysočina v projektu
Množina bodů dané vlastnosti
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
MISKA NA SLADKOSTI vy_32_Inovace_07MD-2
KDO VLÁDNE A JAK VLÁDNE? Lekce 4A.
Mentoring Technology Enhanced Pedagogy (MENTEP)
Příprava programového období 2014 – 2020
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Příprava prezentace podnikatelského plánu pro investora
Čím chci být až vyrostu…
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
REGIONÁLNÍ ANALÝZA II ÚKOL 2.
Vysočany 30 září Nevěda, jak si zlepšit moje dýchání, vydal jsem se zase k našemu rybníčku, podívat se, jak nám jeho okolí zlátne.
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Checklandova metodologie
Metodologie měkkých systémů
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Prezentace a obhajoba zadaného tématu
Množina bodů dané vlastnosti
Množina bodů dané vlastnosti
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Výměna dobré praxe v rámci projektu „Domovník-preventista“
Transkript prezentace:

Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji Lekce 3 – Jak hledat řešení? Modul 5 – Hledáme řešení problémů Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.08/02.0025

Jak hledat řešení? Máte nějaký postup, který se vám osvědčil při řešení problémů? Nejprve odpovězme na otázku: „V čem je vlastně problém?” … Řešení problémů nám může usnadnit, když budeme postupovat ve čtyřech krocích.   … Snažme se ho rozložit na menší části, které půjdou snadněji řešit.“

Jak hledat řešení? Druhým krokem je, že zkusíme vymyslet všechna možná řešení, ... …která nás napadnou, jak by se dal náš problém řešit. Hledejme co možná nejvíc řešení .

Jak hledat řešení? Zvažme všechna pro a proti u jednotlivých možností řešení. Vyberme z nich to nejlepší. To je řešení, které nám dá nejmíň práce, ale umožní vyřešení celého problému. Nakonec je potřeba si říct, jak se nám vybrané řešení osvědčilo.

Jak hledat řešení? Identifikace a specifikace problému Návrh možných řešení Výběr vhodného řešení Vyhodnocení použitého řešení

A na závěr mám pro vás ještě jeden problém k řešení … Jak hledat řešení? A na závěr mám pro vás ještě jeden problém k řešení …

Těším se na Vás zase příště Jak hledat řešení? Těším se na Vás zase příště 