Kritéria hodnocení písemné práce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Interpretace neuměleckého textu Popis pracovního postupu II.
Advertisements

Interpretace neuměleckého textu Esej II. Pojmenujte užitý útvar českého jazyka Mezi intencemi post-totalitního systému a intencemi života zeje propast:
Úvod do studia jazyka – 4. Gramatika Morfologie.
Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání CERMAT Strukturovaná písemná práce Součást maturitní zkoušky z českého jazyka.
Interpretace neuměleckého textu Esej III. Přečtěte si uvedený úryvek a rozhodněte: Mezi intencemi post-totalitního systému a intencemi života zeje propast:
JAZYKOVĚDA, JAZYKOVÁ KULTURA, ŘEČ A JAZYK
Název projektu: Moderní škola
METODIKA TVORBY ODBORNÉHO TEXTU
Osnova rozboru uměleckého textu
Český jazyk a literatura
Profesionální prezentační dovednosti a jejich trénink.
Interpretace neuměleckého textu Výklad III. Přečtěte si uvedený úryvek a rozhodněte: Pojem persvaze chápeme v tomto příspěvku značně široce jako označení.
zpětná vazba a hodnocení
Odborný styl Projekt „EU peníze středním školám“ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT CZ.1.07/1.5.00/ PředmětČeský jazyk Ročník a obor1.
STRUKTURA OSNOVY KURZU
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
STRUKTURA A JAZYK LITERÁRNÍHO DÍLA
POPIS teorie.
PROSTĚ SDĚLOVACÍ STYL Psané útvary.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_
Hodnocení ústní prezentace Mgr. Petra Janečková šk. r. 2007/2008
Projekt „EU peníze středním školám“ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT CZ.1.07/1.5.00/ PředmětČeský jazyk Ročník a obor1. – 4. ročník.
STYL ÚŘEDNÍHO JEDNÁNÍ (JEDNACÍ, PRAKTICKY ODBORNÝ)
Úvaha.
Zásady stylizace a sloh obchodních dopisů
Rozbor nejčastějších chyb v odborných pracích 12. Seminář BW.
Chyby v psaní seminárních prací
Odborný styl PaedDr. Hana Vítová Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456 CZ.1.07/1.5.00/ MODERNIZACE VÝU.
Název školy: Střední průmyslová škola, Ostrava - Vítkovice, příspěvková organizace Autor: Mgr. Dana Vicherková Datum: Název: VY_32_INOVACE_1.1.4.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuEU peníze středním školám Masarykova OA Jičín Název školyMASARYKOVA OBCHODNÍ AKADEMIE, 17. listopadu.
Stylistika Marcela Jurková.
Struktura maturitní zkoušky
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
FÁZE NÁCVIKU SLOHOVÉHO PROJEVU
Tělo obchodního dopisu Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školy Střední odborná škola stavební a Střední odborné učiliště stavební, Kolín II, Pražská.
JAZYKOVĚDA JAZYKOVÉ PŘÍRUČKY
Písemná práce z CJL.
Střední průmyslová škola, Mladá Boleslav, Havlíčkova 456
Písemná část MZ z anglického jazyka II
Odborné a vědecké práce Brno 12. března Odborné a vědecké práce Zpráva o semestrálním projektu Závěrečná práce Bakalářská a diplomová práce Disertační.
Jazykový projev Profil a plán předmětu. Cíl předmětu Naučit se využívat mluveného a psaného jazykového projevu  k odpovídající prezentaci sebe sama 
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr. Ludmila Handrejchová Vytvořeno dne: Název: VY_32_INOVACE_10A_CJ9_02_SLOH_A_KOMUNIKACE.
VY_32_INOVACE_BATKOVA_CEJJLI. 03 VÝTAH (Teorie). VÝKLAD.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_299 Licence: CC BY-NC-SA 3.0 Jméno autora:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE ZEYEROVA 3354, KROMĚŘÍŽ projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mgr. Lenka Vrzáňová VY_32_INOVACE_2C_08_POPIS_UMELECKEHO_DILA Popis listopadu 2011 Popis – úvod, co vše můžeme popisovat, specifika popisu uměleckého.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Mgr. Marie Havránková Název prezentace (DUMu): Prostě sdělovací styl - psané útvary Název sady:Funkční styly pro 2. ročník,
KULTURA OSOBNÍHO PROJEVU Střední škola obchodně technická s. r. o. Mgr. Marta Fojtíková.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
PROSLOV Mgr. Michal Oblouk.
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Jazykové prostředky výstavby uměleckých textů
Administrativní funkční styl
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
JAZYKOVĚDA A JEJÍ DISCIPLÍNY
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název: Publicistický styl Autor: Mgr.Andrea Jílková
SOUHRNNÉ POUČENÍ O SLOHU
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Chebu reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/ Sada.
Funkční styly a slohové postupy
Český jazyk a literatura
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Písemná práce Základní informace.
STYL PROJEVŮ MLUVENÝCH A PSANÝCH
Jazykověda a její disciplíny
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Koherence textu   - koherence textu: soudržnost textu, provázanost.
SLOHOVÉ ÚTVARY očekávané pro zadání maturitní písemné práce
SLOHOVÉ ÚTVARY očekávané pro zadání maturitní písemné práce
Transkript prezentace:

Kritéria hodnocení písemné práce Dodržení zadání Užívání jazykových prostředků, dodržování normy Kompoziční výstavba textu

1. Dodržení zadání rozsah 250 slov A) téma B) slohový útvar

2. Užívání jazykových prostředků, dodržování normy A) pravopis a gramatika B) slovní zásoba výrazy vhodné pro daný styl přesnost a výstižnost vyjadřování bohatá slovní zásoba (užívání synonym apod.)

3. Kompoziční výstavba textu A. textová návaznost stavba věty a souvětí (syntax) vazby mezi větami, odkazování slovosled B. soudržnost textu práce s informacemi, utříděnost, jasná argumentace členění textu – odstavce, návaznost mezi nimi přehlednost (úvod, stať, závěr = začátek, prostředek, konec)