NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov  Autor: Mgr. Hana Klomínská  Datum: prosinec 2012  Název: VY_12_INOVACE_1.2.1.
Advertisements

Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.1.7 Mnohovýznamová slova Název sady: Český jazyk a literatura 3.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Eva Bartošová Název DUM: VY_32_Inovace_6.3.8 druhy vět podle postoje mluvčího Název sady: Český jazyk 7.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Marie Artmanová NÁZEV:VY_32_INOVACE_ A 08 TEMA: Spodoba znělosti - procvičování.
Název školyPlavská škola AutorMgr. Jana Kneřová NázevVY_32_INOVACE_16_ČJ_Podstatná jména_stroj Téma Číslo projektu Anotace ČJ 4 – Podstatná jména - skloňování.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Základní skladební dvojice Název sady: Český jazyk a literatura.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_17.
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jiřina Homolová Název DUM: VY_32_Inovace_ Vypravování 3 Název sady: Český jazyk 6. ročník Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Slovesa Název sady: Český jazyk a literatura 3. ročník Číslo.
Daňová evidence STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Označení materiálu:VY_32_INOVACE_10_Kocůrková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Dublovice, okres Příbram
Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín
AUTOR: Jiřina Dáňová NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_Druhy vět - tázací
VY_32_Inovace_ Základní skladební dvojice
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
VY_52_INOVACE_15_Domácí zvířata
AUTOR: Mgr. Eva Kubíková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny
Autor: Mgr. Vlasta Šujanová
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Vladislav Michl
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 7. ročník
Druhy vět – jejich rozdělení
Český jazyk 2 . ročník PŘEHLEDY
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Meclov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Jiří Burda NÁZEV: VY_32_INOVACE_ČJ2_17_Slova se skupinami dě, tě,
Autor: Mgr. Eva Kotounová Název: VY_32_INOVACE_2C59Čj6_Vypravování
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Název: VY_32_INOVACE_VVP_9A_12F Škola:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Autor: Kouglová Rita Název : VY_32_INOVACE 14C_07 Téma Zimní příroda
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
TÉMA: Výrobky a přírodniny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
EU_62_A_sada 1_18_M_Rozpočet domácnosti_Pol
Věta se skládá ze slov Název školy
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 9. ročník
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí n. M., Kollárova 1045
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_32_INOVACE_15_ Skladba – druhy vět
Název projektu: Moderní škola Číslo klíčové aktivity: III/2 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Vráž, okres Beroun Autor: Zuzana Měchurová Název.
EU – „Učíme se ze života pro život“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_01 Čas
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
3/4 takt 3. ročník.
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: NÁZEV:VY_32_INOVACE_1.2.3. 2A 16 TEMA: Druhy vět ČÍSLO PROJEKTU: Marie Artmanová CZ.1.07/1.4.00/21.2976

Anotace: Materiál obsahuje názorné ukázky a seznámení s druhy vět. Očekávaný výstup: Žák na praktických situacích rozlišuje druhy vět podle postoje mluvčího a k jejich vytvoření volí vhodné jazykové prostředky. Věková skupina: 7 – 9 let Příprava a průběh vyučování: Po seznámení s učivem, žáci sami tvoří druhy vět. Jedná se o činnostní aktivitu, kdy si ve dvojici připraví rozhovor k danému tématu.

Druhy vět Větami oznamovacími něco oznamujeme. Píšeme za nimi tečku. Rozhovor: „ Ahoj Jano, dnes přijdu domů v 6 hodin.“ „ Dobře. Připravím dobrou večeři.“ Zkus vymyslet podobný rozhovor.

Větami tázacími se ptáme. Píšeme za nimi otazník . ? Rozhovor: „ Nevíš, kde mám ten nový svetr? „ Díval ses do skříně? „ Do které skříně? „ V předsíni. Vymysli podobný rozhovor s větami tázacími.

Větami rozkazovacími něco rozkazujeme nebo někoho k něčemu vyzýváme. Píšeme za nimi tečku za důrazným rozkazem vykřičník. Co rozkazuje holčička svému pejskovi: Pojď ke mně! Seď přece klidně, Ťapko ! Nevrť se pořád! Říkej další rozkazy.

Větami přacími vyslovujeme přání. Píšeme za nimi tečku, za zdůrazněným přáním vykřičník. Co si přeje Ťapka: Ať už to mám za sebou! Kéž by to mýdlo tolik neštípalo! Kéž bych dostala sladkou odměnu. Kdybych se už mohla proběhnout. Říkej další přání pejska Ťapky.

Obchodník s telefonem. In: Http://office. microsoft Obchodník s telefonem. In: Http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?ex=2&qu=telefon#ai:MC900440623|mt:0| [online]. [cit. 10.9.2011]. Žena s telefonem a kávou. In: Http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?ex=2&qu=telefon#ai:MC900440627|mt:0| [online]. [cit. 10.9.2011]. Cestující obchodnice s telefonem. In: Http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?ex=2&qu=telefon#ai:MC900440621|mt:0| [online]. [cit. 2012-03-03]. Pes s dítětem. In: Http://office.microsoft.com/cs-cz/images/results.aspx?qu=pes++d%C3%ADt%C4%9Btem&ex=1&ctt=1#ai:MC900089440| [online]. [cit. 10.9.2011].