NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola Kollárova 456, 509 01 Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/21.3750 NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a práce s informacemi ČÍSLO A NÁZEV KLÍČOVÉ AKTIVITY I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti AUTOR Ema Koťátková PŘEDMĚT Prvouka (Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět) TÉMATICKÝ OKRUH Křesťanská výchova 2 NÁZEV DUM Dvě cesty ROČNÍK 2. ČÍSLO MATERIÁLU VY_12_INOVACE_4_22_PR_Dvě cesty DATUM TVORBY 29.12.14 ANOTACE Tento materiál je zařazen do vzdělávací oblasti Křesťanská výchova 2, žáci si procvičují čtení textu s porozuměním, odpovídají na otázky k textu.
Dvě cesty
Těsná je brána a úzká cesta, která vede k životu, a málokdo ji nalézá. Vejděte těsnou branou; prostorná je brána a široká cesta, která vede do záhuby, a mnoho je těch, kdo tudy vcházejí. Těsná je brána a úzká cesta, která vede k životu, a málokdo ji nalézá.
Otázky Co víš o bráně, která je popisována jako první? Jaká je druhá brána?
Doplň do textu chybějící slova Vejděte těsnou _____; prostorná je brána a široká ______, která vede do záhuby, a mnoho je těch, kdo _____ vcházejí. Těsná je brána a úzká cesta, která vede k ______, a málokdo ji _______.
Která z bran vede k životu? Jaká z cest, široká či úzká, vede k životu? Kterou branou se vydáš ty?
VÝBORNĚ!
Převyprávěný text Bible ekumenické, Ekumenická rada církví v ČSR, v Praze 1984. Galerie Klipart MS Office Foto autora Použité zdroje: