Hudba a zvuk v kontextu multimédií I.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektroakustická hudba Řád, chaos, číslo
Advertisements

Zoner Photo Studio, Histogram (7). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro.
BA03 Deskriptivní geometrie přednášková skupina P-B1VS2 učebna Z240 letní semestr 2015/2016 RNDr. Lucie Zrůstová.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Movie Maker uložení a sdílení filmů Co se všechno naučíme???
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 39 Anotace.
Prof. Miloslav Klíma Úvod do. …Poznání umělecké nejvyšší je poznání lidské. Pravím to jakožto člověk, který abstraktnou vědou se zabývá, docela upřímně,
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Leon Hahn NÁZEV:VY_32_INOVACE_12:Hudební výchova 9.ročník TÉMA: 20. století ve vážné.
0 Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/08 0 Název materiálu: Komorní soubory I. 0 Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
Nenechej si říkat Staříku - Stařenko!!.
Slovní úlohy řešené rovnicemi
Číselné množiny - přehled
ČESKÝ JAZYK 4. ROČ. Číslo DUM: VY_32_INOVACE_12
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 19/09
Indukce Definice: nalezení obecných zákonitostí z příkladů.
Název školy: Střední zdravotnická škola a vyšší odborná škola zdravotnická Karlovy Vary Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací materiál: Vznik.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
POŽÁRNÍ PREVENCE V GASTRONOMICKÝCH PROVOZOVNÁCH
Rukopisy Základní škola Choltice, okres Pardubice – „Učíme se pro život“ Šablona: č. III/2 Inovace a zkvalitnění výuky pomocí ICT Pořadové číslo: 35 Autor:
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Způsoby zápisu algoritmů
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 11/04 Název materiálu: Duchovní a světská hudba Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_52_INOVACE_25_Kultura_a_umění_ _romantismus_ib1 Číslo projektu: CZ1.07/1.4.00/
„Svět se skládá z atomů“
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Kmentová Název materiálu:
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
FUNKCE. Závislost délky vegetační sezóny na nadmořské výšce
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední průmyslová škola Teplice,
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_01_ČESKÝ JAZYK
Repetitorium z matematiky Podzim 2012 Ivana Medková
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Starověké Řecko – Řecká vzdělanost a věda DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Zásady kompozice stránky a dokumentu
Logické funkce a obvody
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
  Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Využití ICT, výtvarná výchova, Land art Autor: Mgr. Olga Pasovská Název.
Soustavy dvou lineárních nerovnic o jedné neznámé
Májovci CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Lineární funkce.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Mgr. Zbyněk Jícha Škola
Digitální učební materiál
Frézky rovinné a speciální
MNOŽINY.
Rovnice základní pojmy.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
22F200 Manažerská informatika
Úvod do středověku.
Úvod do praktické fyziky
STAVOVÁ ROVNICE IDEÁLNÍHO PLYNU.
(obsah a rozsah pojmu, klasifikace pojmů)
Dostupné z Metodického portálu
AUTOR: Mgr. Bedřiška Koželuhová NÁZEV: VY_32_INOVACE_6B_20
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Rovnice s neznámou ve jmenovateli
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Náhodný jev, náhodná proměnná
Více náhodných veličin
Počítačová grafika.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Počítačové zobrazování fraktálních množin
MATEMATIKA Lineární rovnice s neznámou ve jmenovateli.
KATEŘINA LAŇKOVÁ *2003 Oblíbená hudba: pop music
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Transkript prezentace:

Hudba a zvuk v kontextu multimédií I. Mgr. Martin Flašar martin.flasar@gmail.com

Řád, chaos, číslo V. Kandinskij: Podmínky vzniku multimédií: rostoucí komplexita umění (od řádu k chaosu?) převoditelnost nových médií a multimédií do digitální formy, tedy na číslo zkřížení dvou vývojových linií: racionální myšlení × technologie růst abstrakce umění – odtržení od obsahu, předmětu zobrazení V. Kandinskij: „V každém umění zůstává jako poslední abstraktní výraz číslo“

In: Igor Stravinskij. Rozhovory s Robertem Craftem.

Benoît Mandelbrot – Mandelbrotovy množiny, fraktály

Literatura k této přednášce: James Gleick. Chaos. Ando 1996 Literatura k této přednášce: James Gleick. Chaos. Ando 1996. Roman Dykast: Hudba věku melancholie. Togga 2005. Umberto Eco. Umění a krása ve středověké estetice. Argo 1998. Allan Chapman. Bohové na nebesích. Praha: BB Art 2003. John D. Barrow. Teorie všeho. Praha: Mladá fronta, 1996. Vesmír plný umění. Praha: Jota 2000. Jan Branberger. René Descartes. Filosof hudby. Praha 1933. Fr. Herzfeld. Musica Nova. Praha: Mladá fronta 1966. Timothy Leary. Chaos a kyberkultura. Dharma Gaia 1997.