plan 3 kuchyně plan 3 küche plan 3 manufaktur

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Mgr. Aleš Adamec vedoucí Domova Pístina závěrečná konference Už nechci v kleci! 20. – , Ústí nad Labem.
Advertisements

© Macura & partner, a.s. Veletrh řešení květen 2015 Podnikám a zaměstnávám.
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
Knihovny – zdroj informací OB21-VVP-HUM-CJL-BUJ-U
Práce, výroba ZÁKLADY EKONOMIKY. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU 8. ročník soutěže pro malé a střední exportéry Exportní cena DHL Nejúspěšnější klient CzechTrade 10. listopad 2005 Jitka.
Střední škola služeb a řemesel Stochov J. Šípka 187, EU peníze školám Projekt Evropské peníze Stochovu reg. č. CZ.1.07/1.5.00/
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
Údaje o firmě: Rok založení 2001 Počet zaměstnanců 15 Výrobní plocha 500 m2 Skladovací a manipulační plocha m2 Kovo PEŠEK.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
DUM - Digitální Učební Materiál Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Představení vývojového centra společnosti Cybex
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Výzkum veřejného mínění v otázce výstavby obchodního centra
Jak získat nejlepší talenty?
Talent marketingových komunikací
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bojíte se francouzštiny?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Montážní technika (DCL-M) Přehled produktů
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Prodáváme obuv I. PIKTOGRAMY.
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Financování přímých NIV
Druhy podniků v ČR Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Odměňování zaměstnanců
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Informační gramotnost
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Obchodní plán projektu
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
Digitální učební materiál
Výzkum v malých a středních firmách
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
vnímání, pozornost, soustředěnost
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Technologické inovační centrum
Environmentální Profil
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
zpracování lepicích pásek řezání, převíjení, výroba tvarových
Odpad patří do kontejnerů
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Poznatky ze života zvířat
PODNIKATELSKÁ RADA, MINISTERSTVO PRŮMYSLU A OBCHODU
Josef Bernard, Renata Mikešová
PRACOVNÍ PRÁVO Občanská nauka 1. M.
Sociální podnikání Sociální firma.
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
Transkript prezentace:

plan 3 kuchyně plan 3 küche plan 3 manufaktur Talent marketingových komunikací plan 3 kuchyně plan 3 küche plan 3 manufaktur

O firmě / instituci design, koordinace a výroba soukromých kuchyní a nábytku na míru německý, český a evropský trh nikdo, v průmyslu není atyp., stolář není designér nadále designovat a vyrobit kuchyně na míru

Představení produktu / služby stručný popis prvku, na který bude navázáno zadání jedinečnost návrhu, kvalitní materiály, řemeslné zpracování jako první dovážíme novinky z Německa do ČR, působíme po celém Německu všichni s citem pro výjmečnou kvalitu www.plan3.pro, fb, pinterest, místní známosti

Zadání úkolu uchopit marketing ve firmě s pěti zaměstnanci co nejširší trh s architektonickým vkusem, myslet na to, že cílová skupina je 50+ a nemusí být na instagramu že jsme jiní podle úspěchu toho úkolu dle domluvy a postupně, ale zítra se začíná hravě realizovatelné, reálné, vysoce kvalitní, kreativní, velký cit pro design, architekturu, foto

Odměna za zpracování určitě uvítáme, uplatnění dle přání dle efektivity a osobní domluvy

Dotazy? prostor pro vyjasnění tématu, zodpovězení otázek studentů

plan 3 kuchyně, s. r. o. Družstevní 912 68605 Uh plan 3 kuchyně, s.r.o. Družstevní 912 68605 Uh. Hradiště Sascha Vetter vetter@plan3.pro 737 702 369 www.plan3.pro