Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Zakladatelký projekt výrobní firmy Šance Autor bakalářské práce:Markéta Štěpková Vedoucí bakalářské práce:doc. Ing. Marek Vochozka, MBA, Ph.D. Oponent.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Vítejte na Základech marketingu Vítejte na Základech marketingu.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
České Budějovice, červen 2016
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Prezentace k obhajobě bakalářské práce
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán společnosti
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Marketingový plán společnosti
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Transkript prezentace:

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie Autor bakalářské práce: Tereza Placková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Irena Janíková

Motivace a důvody k řešení daného problému Osobní důvody Aktuálnost tématu Rozšíření znalostí v oboru Zájem o dané téma

Cíl práce Navrhnout optimální obchodní strategii zvoleného podniku s ohledem na konkurenční prostředí

Hypotézy Propagace firmy Sellier & Bellot a.s. v segmentu České republiky je nedostačující. Cena výrobků firmy Sellier & Bellot a.s. je ve srovnání s konkurencí příliš vysoká. Některé produkty firmy Sellier & Bellot a.s. jsou vzhledem k poptávce nedostatkové. Produkty firmy Sellier & Bellot a.s. si pořizují převážně lidé mladší věkové kategorie.

Použité metody sběru dat, informací a provedené analýzy konkurenčního prostředí Dotazníkové šetření Volně dostupná literatura Interní dokumenty Internetové stránky SWOT analýza Porterův model pěti sil Analýza odvětví Analýza konkurentů Matice BCG

Vybraná firma Společnost Sellier & Bellot a.s. Významný výrobce Založena roku 1825 Kvalita Bezpečnost Přesnost NATO

Vyhodnocení hypotéz Hypotéza č.1 - Propagace firmy Sellier & Bellot a.s. v segmentu České republiky je nedostačující.

Vyhodnocení hypotéz Hypotéza č. 2 – Cena výrobků firmy Sellier & Bellot a.s. je ve srovnání s konkurencí příliš vysoká.

Vyhodnocení hypotéz Hypotéza č. 3 – Některé produkty firmy Sellier & Bellot a.s. jsou vzhledem k poptávce nedostatkové.

Vyhodnocení hypotéz Hypotéza č. 4 – Produkty firmy Sellier & Bellot a.s. si pořizují převážně lidé mladší věkové kategorie.

Návrhy opatření Distribuce Podniková prodejna Reklamní akce Rozšíření sortimentu

Závěrečné shrnutí Hypotézy byly zodpovězeny Stanovené návrhy opatření Cíl práce byl splněn

Doplňující dotaz vedoucího práce Myslíte si, že by v ČR měl být povolen prodej zbraní v maloobchodě, tak jak je tomu například v Texasu?

DĚKUJI ZA POZORNOST!