ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Advertisements

ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_06_Matematika pro 7.ročník_Opakování na čtvrtletní práci - 2.čtvrtletí Téma: Opakování na čtvrtletní.
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Logaritmus ChrM619 leden 2014 Číslo klíčové aktivity:III/2.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
URČENÍ ROVNICE LINEÁRNÍ FUNKCE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_9_Určení rovnice lineární.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
Sčítání a odčítání mnohočlenů Základní škola a Mateřská škola Knínice u Boskovic, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ číslo DUMu:
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen: Mgr. Danuše Chrastecká Matematika 2. ročník Mocninná funkce ChrM613 říjen 2013 Číslo klíčové aktivity:III/2.
Lichoběžník VY_42_INOVACE_25_02.
MATEMATIKA Lineární nerovnice o jedné neznámé a jejich soustavy.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Mgr. Miroslava Černá ZŠ Volgogradská 6B Ostrava-Zábřeh
Písemné sčítání a odčítání do milionu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
AUTOR: Martina Dostálová
Početní operace v oboru přirozených čísel
GONIOMETRICKÁ FUNKCE SINUS
Násobení mnohočlenů Základní škola a Mateřská škola
Rozklad mnohočlenu na součin
(2a2 – b) . (-5a) 3a . (4a + 5) (2x + 3y) . (5x – 4y)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
MATEMATIKA Dělitel a násobek přirozeného čísla.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_29_Deleni_se_zbytkem Matematika - 3. ročník
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Mocniny s přirozeným mocnitelem pravidla pro počítání s nimi
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_18_M7_Hanak TÉMA: Celá čísla
Písemné dělení jednociferným dělitelem
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
AUTOR: Martina Dostálová
VY_32_INOVACE_23_Nasobeni_10_100_1000
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Násobení racionálních čísel
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Název prezentace (DUMu): Posloupnosti
LINEÁRNÍ FUNKCE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
MATEMATIKA Logaritmické rovnice.
Základní škola a mateřská škola v Novém Strašecí
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Mocniny s přirozeným mocnitelem
* Násobení celých čísel Matematika – 7. ročník *
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Početní výkony s celými čísly: násobení
AUTOR: Martina Dostálová
34.1 Obecná pravidla pro mocniny s přirozeným mocnitelem
Autor: Mgr. Monika Kysilková
AUTOR: Martina Dostálová
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Druhá mocnina a odmocnina
AUTOR: Mgr. Lenka Štěrbová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Autor: Mgr. Monika Kysilková
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
PRAVOÚHLÁ SOUSTAVA SOUŘADNIC
VY_32_INOVACE_Pel_I_08 Výrazy lomené – podmínky2
5 DRUHÁ ODMOCNINA.
MATEMATIKA Kvadratická funkce Příklady.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Dělení racionálních čísel
Transkript prezentace:

ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_07_Matematika pro 7.ročník_Násobení celých čísel - procvičování Téma: Násobení celých čísel - procvičování Vytvořeno: listopad 2011 CZ.1.07/1.4.00/21.1921

Anotace Digitální učební materiál Násobení celých čísel – procvičování je určen pro procvičování násobení celých čísel poté, co látka byla probrána a vysvětlena. Součástí jsou také příklady s kombinací násobení, sčítání a odčítání, u kterých si žáci zopakují přednosti početních operací. Materiál je určen k prezentaci na interaktivní tabuli.

Násobení celých čísel Procvičování

Součin dvou kladných čísel je číslo kladné! 3 . 9 = +27 100 . 321 = 215 . 100 = 11 . 6 = + . + = +

Součin dvou záporných čísel je číslo kladné! (-4) . (-5) = +20 (-8) . (-8) = (-7) . (-6) = (-365) . (-100) = - . - = +

Součin kladného a záporného čísla je číslo záporné! (-4) . 5 = -20 7 . (-8) = 25 . (-4) = (-365) . 10 = - . + = - + . - = -

+ . + = + - . + = - + . - = - - . - = + (-3).(+6)= +6 . (-5)= 9 . 11 = Vypočítej: (-3).(+6)= +6 . (-5)= 9 . 11 = (-7) . (-9) = -9 . 3 = + . + = + - . + = - + . - = - - . - = +

-2 . 3 . (-6) +(-30) . (-2) +(+6)

-3.9 +20 .(-5) : 7 .(-2) .(-3) : 6 .(-9)

0 . (-9) = - 100 . (-36) = (-1) . (-69) = 58 . (-1) = Vypočítej: 0 . (-9) = - 100 . (-36) = (-1) . (-69) = 58 . (-1) = (-4) . 250 = (-15) . (-40) =

Vypočítej: 35 . 50 . (-2) = 18 . (-4) . (-25)= (-2) . 36 . (-50) = (-20) . (-12) . (-5) = (-7) . (-1) . (-2) . (-10) . (-3) =

SUDÝ POČET ZNAMÉNEK MÍNUS KLADNÝ SOUČIN (-1) . (-1) . (-1) . (-1) . (-2) . (+9) . (-1) =

LICHÝ POČET ZNAMÉNEK MÍNUS ZÁPORNÝ SOUČIN (-1) . (-1) . (-1) . (-1) . (-2) . (+9) . (-1) . (-1) =

Vypočítej: 15 . (-3) + 15 . (-7) = 15 . [(-3)+(-7)] =

a . b + a . c = a . (b + c) Pro všechna celá čísla a, b, c platí: 3 . 5 + 3 . 6 = 3 . (5 + 6) Říkáme, že stejné činitele můžeme vytknout před závorku.

a . b + a . c = a . (b + c) (-8) . 16 + (-8) . 14 = Vypočítej: (-8) . 16 + (-8) . 14 = (-3) . 7 + (-3) . 4 = 6 . (-6) + (-7) . 6 = 9 . (-4) – (-4) . 3 =

Použité zdroje: http://microsoft.com ODVÁRKO, Oldřich; KADLEČEK, Jiří. Matematika pro 7.ročník základní školy : 1.díl. 1.vydání. Praha : Prometheus, 1998. 88 s. ISBN 80-7196-111-6.