88 % zadavatelů považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Případové studie Úvodní informace Zpracovávaná témata Ukázka zpracovaného tématu CZ.1.07/1.1.00/ My to umíme.
Advertisements

Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
Spolupráce OSPOD se školami a školskými zařízeními TENTO PROJEKT JE FINANCOVÁN Z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU PROSTŘEDNICTVÍM OPERAČNÍHO PROGRAMU LIDSKÉ.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Lidská společnost digitálního věku
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Insolvenční řízení v ČR Zmar nebo nová šance?. Uspokojení věřitelů: World Bank65 % (údaj z dotazníkové akce) Reálná data ,4 % Co víme o insolvenčních.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
» 1 FPguide - Financování katalog úvěrových a leasingových produktů a kreditních karet na českém trhu 1. ročník Charakteristika produktu:
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada44 Anotace.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
PhDr. Markéta Sanalla Katedra ekonomie a veřejné správy
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Zaměřeno na malé a střední podnikání aneb společenská odpovědnost firem v olomouckém kraji Martin Fink Brno,
Výzkum veřejného mínění v otázce výstavby obchodního centra
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Systém odměňování pracovníků
Marketing 6 Nástroje propagace.
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
MÁ SMYSL POŘÁDAT KONFERENCE?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza trhu biopotravin
Psychologie reklama.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Základní informace o poskytovateli
Název projektu: Moderní škola
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vítejte na Marketingu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr.Radka Škulaviková
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Digitální učební materiál
Vliv reklamy na společnost
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Děti jsou naše budoucnost
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Čtenáři časopisu FP-finanční poradce
Finanční arbitr 25. dubna 2018 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
Prodeji produktu nebo služby
Domy na půl cesty ve středočeském kraji
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
Transkript prezentace:

88 % zadavatelů považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004

Redakční koncept 1. Profil titulu Aktuální zpravodajství, data, analýzy, právní rozbory a fakta důležitá pro správné každodenní rozhodování. To je v kostce to hlavní, co přináší našim čtenářům detailní znalost oboru. Marketingové analýzy, komunikační strategie, nejzajímavější nápady z ČR i ze zahraničí, rozhovory a ohlédnutí za minulým týdnem. I to je Marketing & Media. Na případových studiích ukazujeme možná řešení problémů. Téma extra spolu se speciálními suplementy informují naše čtenáře o dění v jednotlivých oborech marketingové komunikace. Spolu s širokou paletou našich dopisovatelů z marketingových oddělení největších zadavatelů reklamy hledáme možná řešení problémů. Renomované marketingové agentury dodávají pro tyto přílohy tematické celky data. Hlavní redakční zásady: Důvěryhodné, exkluzivní a rychlé zpravodajství Všechny články se musí opírat o podrobnou znalost oboru Kvalitní rozhovory s klíčovými hráči Data, fakta, analýzy, trendy Srozumitelný styl psaní Komunikace je o lidech

1. Profil titulu Marketing&Media má nejvyšší prodaný náklad ve své konkurenční skupině a jednu z nejlépe situovaných cílových skupin vůbec. Díky těmto skutečnostem se pohybuje na předním místě na trhu odborných titulů. Uváděná zjištění vycházejí z výzkumu realizovaného v období květen – červenec 2003 členem sdružení SIMAR, společností STEM/MARK a.s. pro společnost ECONOMIA a.s. Čtenářská obec čtenářů 2 Prodaný náklad kusů Pohlaví muži ženy 22 750 6 500 12 262 54 % 46 % 10 487 v kusech

1. Profil titulu Věkové složení Vzdělání do 29 let 12 167 čtenářů SŠ 10 419 čtenářů VŠ 12 057 čtenářů zdroj: květen – červenec 2003

1. Profil titulu Sociální postavení Pracovní pozice student 1 501 čtenářů zaměstnanec 15 947 čtenářů soukromý podnikatel 5 050 čtenářů Pracovní pozice bez podřízených 8 326 čtenářů vedoucí pracovník s 1-9 podřízenými 10 260 čtenářů s 10 a více podřízenými 1 342 čtenářů s podřízenými útvary 2 821 čtenářů zdroj: květen – červenec 2003

Vývoj prodaného nákladu leden 2002 - červen 2003 1. Profil titulu Prodaný náklad Prodaný náklad v červnu 2003: 6 458 ks Průměrný prodaný náklad 2003: 6 225 ks Tištěný náklad: 6 700 ks Předplatitelé: 5 858 ks Prodej v obchod. síti: 550 ks Volné výtisky: 50 ks Vývoj prodaného nákladu leden 2002 - červen 2003 v kusech rekl. kampaň

Struktura čtenářů 1. Profil titulu Zadavatelé reklamy 42,4 % z toho: zboží dl. spotřeby 37,7 % zboží krátk. spotřeby 27,2 % telekomunikace 16,5 % finanční služby 14,1 % nonprofitní sféra 4,5 % Rekl. a med. agentury 27,3 % reklamní agentury 82,2 % mediální agentury 17,8 % Služby pro marketing 15,3 % direct mark., CRM 29,4 % public relations 25,9 % výzkum trhu 22,5 % grafické a DTP stud. 22,2 % Média 10,2 % vydavatelství 47,2 % elektron. média 33,8 % venk. reklama 19,0 % Ostatní 4,8 % zdroj: květen – červenec 2003

Struktura čtenářů 1. Profil titulu Marketing&Media W&V - největší obdobný titul v SRN v % zdroj: květen – červenec 2003

Devět z deseti čtenářů sleduje inzerci v časopise M&M 1. Profil titulu Devět z deseti čtenářů sleduje inzerci v časopise M&M Sledujete inzerci v časopise M&M? sleduji téměř vždy, je pro mě důležitým zdrojem informací sleduji velice často, mám o inzertní informace zájem sleduji jak kdy, záleží na obsahu inzerátu většinou nesleduji, inzerce mě příliš nezajímá inzerce mě vůbec nezajímá zdroj: květen – červenec 2003

Sledujete inzerci v časopise M&M? 1. Profil titulu Sledujete inzerci v časopise M&M? sleduji téměř vždy, je pro mě důležitým zdrojem informací sleduji velice často, mám o inzertní informace zájem sleduji jak kdy, záleží na obsahu inzerátu většinou nesleduji, inzerce mě příliš nezajímá inzerce mě vůbec nezajímá 3 435 4 618 11 649 2 252 796 v kusech zdroj: květen – červenec 2003

1. Profil titulu Využíváte inzertní informace umístěné v týdeníku M&M? ANO 69 % NE 31 % Využíváte inzertní informace umístěné v přílohách M&M? ANO 66 % NE 34 % zdroj: květen – červenec 2003

odpovídají následovně: 1. Profil titulu Jen málokdy si dáváme takový pozor jako tehdy, když máme něco doporučit. V takovém případě totiž na sebe bereme svůj díl odpovědnosti za produkt, který doporučujeme. I proto si velmi vážíme faktu, že čtenáři na otázku Kdybyste měl někomu, kdo pracuje v obdobném oboru jako vy, doporučit časopis věnovaný marketingu, reklamě a médiím, který by to byl? odpovídají následovně: zdroj: květen – červenec 2003

2. Rozhodovací pravomoci Skoro polovina čtenářů M&M rozhoduje o investicích a výdajích větších než 1 milion Kč O jak velkém objemu investic nebo jiných výdajů v průměru ročně rozhodujete nebo se podílíte na rozhodnutí ? v % Čtenáři M&M MML osoby s rozhodovacími pravomocemi zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: MML roční data 2002, Median, LAE-ČR-2002, GfK Praha, UVDT

Skoro polovina čtenářů M&M přímo rozhoduje o reklamě a podpoře prodeje 2. Rozhodovací pravomoci Skoro polovina čtenářů M&M přímo rozhoduje o reklamě a podpoře prodeje v % Čtenáři M&M MML osoby s rozhodovacími pravomocemi zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: MML roční data 2002, Median, LAE-ČR-2002, GfK Praha, UVDT

3. AUTA Čtyři z pěti čtenářů M&M se podílí na rozhodování o vozovém parku Jak se podílíte ve firmě na rozhodování o vozovém parku? v % zdroj: květen – červenec 2003

3. AUTA 55 % našich čtenářů (tj. více než 12 500 lidí) si do 2 let koupí osobní vůz v % čtenáři M&M Media projekt ´02 zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: Media projekt, 1. 1.-17. 12. 2002, Sdružení Gfk – TN Sofres – Stem/Mark, SKMO a výzkum společnosti Stem/Mark

Každý čtvrtý čtenář M&M si pořídí vůz za více jak půl milionu 3. AUTA Každý čtvrtý čtenář M&M si pořídí vůz za více jak půl milionu v % čtenáři M&M Media projekt ´02 zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: Media projekt, 1. 1.-17. 12. 2002, Sdružení Gfk – TN Sofres – Stem/Mark, SKMO a výzkum společnosti Stem/Mark

4. DIGITÁLNÍ SVĚT Plánujete Vy osobně koupi digitálního fotoaparátu v průběhu příštích 12 měsíců? NE 40 % ANO 60 % Plánujete Vy osobně koupi mobilního telefonu v průběhu příštích 12 měsíců? NE 41 % ANO 59 % zdroj: květen – červenec 2003

4. DIGITÁLNÍ SVĚT Skoro polovina čtenářů M&M si během následujících 12 měsíců koupí PC s příslušenstvím čtenáři M&M Media projekt ´02 zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: Media projekt, 1. 1.-17. 12. 2002, Sdružení Gfk – TN Sofres – Stem/Mark, SKMO a výzkum společnosti Stem/Mark

Naši čtenáři myslí na budoucnost 5. FINANCE A POJIŠTĚNÍ Naši čtenáři myslí na budoucnost Čtenáři M&M MML osoby s rozhodovacími pravomocemi zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: MML roční data 2002, Median, LAE-ČR-2002, GfK Praha, UVDT

Naši čtenáři chtějí bydlet ve svém 5. FINANCE A POJIŠTĚNÍ Naši čtenáři chtějí bydlet ve svém Čtenáři M&M MML osoby s rozhodovacími pravomocemi zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: MML roční data 2002, Median, LAE-ČR-2002, GfK Praha, UVDT

Čtvrtina čtenářů MM osobně rozhoduje o službách personálních agentur 6. PERSONÁLNÍ INZERCE Čtvrtina čtenářů MM osobně rozhoduje o službách personálních agentur Čtenáři M&M MML osoby s rozhodovacími pravomocemi zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: MML roční data 2002, Median, LAE-ČR-2002, GfK Praha, UVDT

Tři čtvrtiny čtenářů M&M sledují informace o pracovních pozicích 6. PERSONÁLNÍ INZERCE Tři čtvrtiny čtenářů M&M sledují informace o pracovních pozicích zdroj: květen – červenec 2003

6. PERSONÁLNÍ INZERCE Více než dvě třetiny našich čtenářů chtějí více personální inzerce v M&M zdroj: květen – červenec 2003

Marketing&Media mi pomáhá orientovat se v oboru 7.1. Jak nás vidí … Marketing&Media mi pomáhá orientovat se v oboru 93 % respondentů souhlasí Marketing&Media je pro moji práci důležitý 88% respondentů souhlasí Marketing&Media je nezaměnitelný 68 % respondentů souhlasí Marketing&Media přináší informace, které jinde nenajdu 66 % respondentů souhlasí zdroj: květen – červenec 2003

Odborný tisk je médium s přesně zacílenou skupinou čtenářů 7.2. Jak nás vidí … Odborný tisk je médium s přesně zacílenou skupinou čtenářů 95 % respondentů souhlasí Inzerce v odborném tisku zvyšuje image zadavatele 86% respondentů souhlasí Inzerce v odborném tisku je důležitá pro udržení či posilování pozice zadavatele na trhu 81 % respondentů souhlasí Inzercí v odborném tisku nejlépe oslovíte cílové skupiny obtížně zachytitelné jinými způsoby komunikace 72 % respondentů souhlasí zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004

7.3. Jak nás vidí … UŽITEČNOST ODBORNÉHO TISKU V POROVNÁNÍ S OSTATNÍMI MÉDII OBSAHUJE INZERCI, KTERÁ JE PRO MOU PRÁCI UŽITEČNÁ POSKYTUJE MI INFORMACE O NOVÝCH PRODUKTECH A SLUŽBÁCH 43% 28% 15% 3% 2% 1% 0% 5% B2B tisk Internet Odborné konference, výstavy, veletrhy Celostátní deníky Direct mail Všeobecné časopisy Televize Regionální deníky Rozhlas jiné 47% 20% 7% 5% 4% 3% 2% 1% 0% 6% B2B tisk Internet Celostátní deníky Všeobecné časopisy Odborné konference, výstavy, veletrhy Direct mail Regionální deníky Televize Rozhlas jiné žádné zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004

8. Ceník www.mam.cz

8. Ceník www.mam.cz

9. Harmonogram www.mam.cz

9. Harmonogram www.mam.cz

10. Kontakty Vydavatel: Economia a.s. Dobrovského 25, 170 55 Praha 7 Redakce: Daniel Köppl – šéfredaktor tel.: 233 073 150 fax: 233 072 021 e-mail: daniel.koppl@economia.cz Inzerce: František Frídl – vedoucí inzerce tel.: 233 073 160 fax: 233 072 033 e-mail: frantisek.fridl@economia.cz Magda Etzlerová – manažer inzerce tel.: 233 073 170 fax: 233 072 033 e-mail: magda.etzlerova@economia.cz Petra Kačírková - manažer inzerce tel.: 233 073 180 fax: 233 072 033 e-mail: petra.kacirkova@economia.cz www.mam.cz