Filip Tarant Můj web filfiltartar@outlook.cz Hudba Filip Tarant Můj web filfiltartar@outlook.cz.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POČÁTKY HUDEBNÍCH DĚJIN U NÁS
Advertisements

HUDBA.
USA jako kolébka jazzu a moderní populární hudby
Název SŠ: Střední škola živnostenská Sokolov, příspěvková organizace Číslo projektu:CZ.107/1.500/ Název projektu: Moderní škola Předmět:Český.
Řeč, jazyk, mluva.
Markéta Jelínková PC_ák 2013
Společenské TANCE Občanská výchova 7. ročník
I.HUDBA ARTIFICIÁLNÍ A NONARTIFICIÁLNÍ
AJ HROU ZAČÁTEČNÍK AJ HROU MÍRNĚ POKROČILÝ AJ HROU POKROČILÝ.
zpracovaný v rámci projektu
Hudba a tanec (music and dance)
Prezentace projektu „ CAVE BEAT 2012 “ mezinárodní hudební festival v jeskyních Jeskynní tep o.s. Správa jeskyní ČR Správa CHKO Moravský kras.
Obsah  Co to vlastně je ? Co to vlastně je ?  Vznik Vznik  Dělení hudby Dělení hudby  Žánry Žánry  Hudební nástroje Hudební nástroje  Nejprodávanější.
Rozčlenění hudebního vývoje
Dějiny umění Charakteristika uměleckého stylu
RVP ZUV: VZDĚLÁVACÍ OBSAH UM. OBORŮ
HUDBA V RENESANCI.
KULTURA Jitka Nešněrová.
Raný středověk Mgr. Jakub Tomala.
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
VÝZNAMNÁ SOUČÁST MODERNÍ POPULÁRNÍ HUDBY
Základní vzdělávání – Člověk a umění – Hudební výchova
Autor: Mgr. Hana Kalousková
Název Dělení hudby   Šablona CZ.1.07/1.4.00/    Poř.číslo HV 4
Tematická oblast: Dějiny hudebního umění
Píseň a její přeměna Od počátku k dnešku
Tematická oblast: Dějiny hudebního umění
Kněz dnes znamená osobu, většinou muž, který je v daném náboženském společenství oprávněn a povolán konat pravidelné bohoslužby, zejména přinášet oběti,
HUDBA.
Hudba je organizovaný systém zvuků. Anna Ptáčková
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Hudební výchova Téma: Koncert Klíčová slova: Koncert, hudba, skladba, nástroje Anotace: Žák je seznámen.
Tanec Pohybová činnost (akt) vyjadřující prostřednictvím pohybů a gest bezprostřední, subjektivní pocity tanečníka v rámci určité myšlenky (stylizace,
Hudba.
Hudba ♫ ►.
Druhy skladeb a hudební formy
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_356_Hudební formy AUTOR: Mgr. Markéta Lyková ROČNÍK, DATUM:
DRAMATICKÉ UMĚNÍ Mgr. Michal Oblouk
Hudba.
Periodizace nonartificiální hudby
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Horky nad Jizerou 35 Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: Občanská výchova Ročník:
Speciální základní škola a mateřská škola Litomyšl, 9. května 1181, Litomyšl Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název: Hudební slovník 1. část.
Jazz.
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 19/01 Název materiálu: Artificiální a nonartificiální hudba Zpracoval: Mgr. Bc. BcA. Michal Jančík.
1. OBLAST Dějiny hudby a její osobnosti. Starověké umění  Název školy: Základní škola Francova Lhota  Autor: Mgr. Lada Martinková  Název: VY_12_INOVACE_03_Starověké.
Středověk Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Komunikace hudebního umění se znakovými systémy uměleckých.
AFRICKÝ TANEC A HUDBA. TANEC Při svém vzniku tento tanec sloužil skutečně jako prostředek k vyjádření různých významných událostí, které se ve vesnici.
Název školyZŠ a ZUŠ J. E. Purkyně Libochovice AutorBc. Jiří Grüner NázevVY_32_INOVACE_07_Počátky hudby TémaPočátky hudby Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_29_06_HV8_Skála AUTOR: Mgr. Aleš Skála Základní škola Libina, příspěvková organizace, Libina.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
VY_32_INOVACE_41 DĚJINY KULTURY. VY_32_INOVACE_41 DĚJINY KULTURY.
Počátky hudebních dějin v Čechách
UMĚNÍ, VÍRA A NÁBOŽENSTVÍ
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Prezentace je určena pro výuku hudební výchovy v 1. ročníku
ESTETICKÁ SKUPINOVÁ GYMNASTIKA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
ROMANTISMUS období historizujících slohů tzv.pseudoslohy
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 26/04
Mgr. Lenka Vrzáňová VY_32_INOVACE_5B_O9_JAZZ Dějiny hudby 8. ročník
Obecné poučení o jazyce
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou
Současné umění na pomezí
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Středověká hudba Název školy: SPgŠ Litoměřice
Název: Středověká hudba VY_32_inovace_HV6789_13 Oblast: Hudební výchova Stručná anotace: Materiál je určen k seznámení žáků s hudbou období středověku,
JAZZ ICT Financováno z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR.
Transkript prezentace:

Filip Tarant Můj web filfiltartar@outlook.cz Hudba Filip Tarant Můj web filfiltartar@outlook.cz

Co je to vlastně Hudba Označoval hru na strunný nástroj, u nás hudebník. Hudba byla velmi dlouho vázána na ritus a za samostatné umění byla uznána poměrně pozdě. Hudba se vyvinula napodobováním zpěvu ptáků. Hudba vznikla jako doprovod společné práce. Hudba se vyvinula společně s řečí.

Druhy hudby Duchovní – váže se k duchovnu, náboženství Světská – zahrnuje ostatní témata, náměty. Spadá sem hudba koncertantní, milostná, taneční. Umělá – je výsledkem práce konkrétního jednotlivce či skupiny. Lidová – autor je zde kolektivní, tato hudba se samovolně časem dovytváří a mění. Artificiální - Autor se snaží do hudby vložit vysokou uměleckou a estetickou hodnotu. Nonartificiální - Autor se nesnaží o vysoké umělecké a estetické cíle.