Stany Řešení hlavolamu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tato prezentace byla vytvořena
Advertisements

Vkládání a úprava tabulek do Wordu 2003
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka 454 Projekt SIPVZ 2005.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Gaussova eliminační metoda
K OMBINATORIKA, PRAVDĚPODOBNOST, STATISTIKA Variace VY_32_INOVACE_M4r0107 Mgr. Jakub Němec.
obecný rovinný pohyb tělesa analytické řešení pólová konstrukce
Metoda 2: Konstrukce kružnic - Podrobné řešení
Porovnávání přímek v rovině
ČLOVĚK JAKO OBČAN V DEMOKRATICKÉM STÁTĚ STÁTNÍ SYMBOLY
Fakulta životního prostředí Katedra informatiky a geoinformatiky
Textový procesor (MS Word)
Vztažné soustavy Sledujme pohyb skákajícího míče v různých situacích.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Oskulační rovina křivky
Křivky. Tečná a oskulační rovina. 6. Křivky. Tečná a oskulační rovina Tečna křivky. z y x O P1P1 P0P0 t 1.Na křivce k zvolíme dva různé body P 0,
Zápis logických funkcí
Dynamika I, 6. přednáška Obecný rovinný pohyb Obsah přednášky : obecný rovinný pohyb tělesa, analytické řešení, pólová konstrukce rozklad pohybu Doba studia.
VY_42_INOVACE_407_KRUŽNICE OPSANÁ TROJÚHELNÍKU Jméno autora VMMgr. Václav Hendrych Datum vytvoření VM duben 2012 Ročník použití VM 6. ročník Vzdělávací.
Hanjie 10 x 10 – řešení Zadání:
Zdroj obrazového materiálu
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Vzájemná poloha dvou kružnic
Zoner Callisto V této prezentaci najdete různé návody a rady jak pracovat s programem Zoner Calisto.
Vzájemná poloha dvou kružnic
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Přírodní vědy aktivně a interaktivně
OŘÍŠKY2 Výuka pro druhý stupeň. Knedlíky Paní Nováková uvařila na oběd knedlíky. Dva snědla ona, čtyři snědl pan Novák. Každé z jejich tří dětí snědlo.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Marek Killar. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785, financovaného.
Lucie Rendlová 9.B 2.ZŠ Plzeň 2015
Rovnice s parametrem. Vypočítejte rozměry obdélníku, pro který platí: Délku zmenšíme o 5 m a šířku zvětšíme o 10 m, a tím se obsah zvětší o 300 m 2. a)
ŠKOLA:Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna, nám. Míru 6, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:Peníze do.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: RADEK KLAPUCH Název materiálu: VY_32_INOVACE_06_GEODETICKÉ.
UMĚNÍ ŘEŠIT MATEMATICKÉ PROBLÉMY Jan Kopka Stejně jako v záři Slunce blednou všechny hvězdy, tak také učenec může v obecném shromáždění zastínit slávu.
Název školyHotelová škola Mariánské Lázně Adresa školyKomenského 449/2, Mariánské Lázně Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUMuVY_32_INOVACE_G-M2-19.
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva: Dělitelnost Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Šárka Macháňová. Dostupné.
CorelDRAW – vizitka (20). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
Jak řešit kakuro Autor: Jakub Solovský. Jak řešit kakuro Nejdříve najdeme místa kde je jen jedna možnost řešení Tady můžeme napsat jen čísla 1; 2; 4 Tady.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Stín Číslo DUM: III/2/FY/2/3/4 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Optika Autor: Ing. Markéta.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
2. Hra v normálním tvaru, hra s konstantním součtem Martin Dlouhý VŠE v Praze.
Mosty (Hashi) Jak vyřešit hlavolam.
Ukázka Výklad pravidel Bodování
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Stín
CorelDRAW – vlastnosti objektů
Technické zobrazování
Lineární rovnice Druhy řešení.
Název: Tabulka ve Wordu DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_09
Grafické znázornění pohybu
Výpočetní technika Akademický rok 2008/2009 Letní semestr
Sociální politika EU Dávky v nemoci.
VY_32_INOVACE_VJ40.
Sikaku řešení hlavolamu.
ZLOMEK JAKO ČÁST CELKU.
Bodu a přímky. Dvou přímek.
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Lineární rovnice Druhy řešení.
Lineární rovnice Druhy řešení.
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Vzorce, vkládání vzorce, kopírování vzorce
I. Podmínky existence výrazu
7.1 Základní pojmy Mgr. Petra Toboříková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Dělitelnost přirozených čísel
Interaktivní procvičování
téma vyjádření Obrázek SmartArts obrázky na červeném pozadí
Mgr. Jan Ptáčník - GJVJ - Fyzika - Prima
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Soustava dvou lineárních rovnic se dvěma neznámými
Transkript prezentace:

Stany Řešení hlavolamu

Vyznač polohu všech stanů podle následujících pravidel: Stanů je stejný počet jako stromů. U každého stromu smí být jeden stan (vodorovně nebo svisle), který mu „náleží“. Žádné dva stany se nesmí dotýkat ani v rozích! Čísla na krajích udávají počet stanů ve sloupci nebo řádku.

… to ale znamená, že tady musí být stan a patří stromu co stojí vedle V těchto dvou sloupcích musí být tři stany, jsou tu ale jen dva stromy … … to ale znamená, že tady musí být stan a patří stromu co stojí vedle

… a kolem tohoto stanu už další stany být nemohou V tomto sloupci není žádný stan …

Tento strom to být nemůže! V tomto obdélníku mají být čtyři stany, ale jsou tady jen tři stromy. Který strom „dodá chybějící stan? Bude to tento! Tento strom to být nemůže!

Označíme místa kolem stanu, kde nemohou být stany. A druhý řádek už má „plno“ stanů!

V prvním a třetím řádku jsou jediná místa, kam můžeme umístit požadované stany.

Tento strom už může mít stan na jediném místě

Stan chybějící v tomto řádku může být jedině tady

Kam se dvěma stany v tomto řádku?

Kam se stanem pro tento strom?

A můžeme končit!