0. Ukázky úloh z logiky Matematická logika Mgr. Michal Švarc

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_06_CENTRALNI.
Advertisements

Číslo projektu CZ.1.07/ / Název školy SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Matematické vzdělávání Předmět Matematika Tematický.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Pardubice - Spo ř ilovAUTOR : Hana SlavíkováNÁZEV : VY_42_INOVACE_MATEMATIKA 5_30. Po č ítání s kilogramyTÉMA :Po č ítání s kilogramy Č.
Prvňáci a matematika Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Jméno autora: Marie Roglová Škola: ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): březen 2012 Ročník: 8. Tematická oblast: Matematická gramotnost Téma: Slovní úlohy.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Blanka Vamberová DATUM VYTVOŘENÍ: říjen 2011 NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Matematika.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Slovní úlohy s přechodem přes 10 Název sady: Matematika 2.ročník.
SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast
2. Stručně z historie logiky
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
1. Logika (výklad) Matematická logika Mgr. Michal Švarc
Název školy: Základní škola, Husova 276, Podbořany, okres Louny Autor:
Práce se sloupkovými diagramy
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Lineární rovnice a nerovnice III.
TAŽNÍ PTÁCI.
VÁZÁNÍ ADVENTNÍCH VĚNCŮ
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV PROJEKTU: ICT ve výuce OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_UCE_596 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Jedno-indexový model a určení podílů cenných papírů v portfoliu
Následující hra je složena ze 4 otázek, které nám dovolí vás kvalifikovat jako "profesionála". Otázky nejsou příliš obtížné, proto se nesnažte podvádět.
Vlastnosti trojúhelníku
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_11_M6_Hanak TÉMA: Trojúhelník
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
1.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková NÁZEV: VY_32_INOVACE_102_Prvoci
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
Autor: Mgr. Dana Bednářová Datum: Název: VY_32_INOVACE_05_Český jazyk
První matematická lekce
Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název: VY_52_INOVACE_07_FYZIKA
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_129_Hmyz - brouci
Název školy Autor Název Téma Číslo projektu Anotace Plavská škola
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
VY_32_INOVACE_90.
Digitální učební materiál
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
První matematická lekce
18 Matematické hádanky – násobení a dělení
Podnik je organizace, která má vytvářet hodnotu pro vlastníky.
MATEMATIKA Logaritmické rovnice.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_13_M6_Hanak TÉMA: Trojúhelník
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_01_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_09_M8_Hanak TÉMA: Lineární rovnice
Výroková logika Analyzuje způsoby skládání jednoduchých výroků do výroků složených pomocí logických spojek. 1.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_149_M1
ROČNÍ OBDOBÍ JAKÉ ROČNÍ OBDOBÍ JE NA TOMTO OBRÁZKU?
Opakujeme čísla do 20 2 Druháci a matematika 1 a < 13
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ,Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková org.
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3B_13
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR: Mgr
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Následující hra je složena ze 4 otázek, které nám dovolí vás kvalifikovat jako "profesionála". Otázky nejsou příliš obtížné, proto se nesnažte podvádět.
Název projektu: Učíme obrazem Šablona: III/2
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Přijímací řízení pro školní rok 2019/20
Informace pro vycházející žáky a jejich rodiče
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Podzim čaruje … VY_32_INOVACE_02_03
Autor: Mgr. Eva Procházková Název: VY_32_INOVACE_14_Les - shrnutí
MATEMATIKA Lineární rovnice s neznámou ve jmenovateli.
MATEMATIKA Lineární rovnice - procvičování.
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
Co si myslí děti o své mamince….
Transkript prezentace:

0. Ukázky úloh z logiky Matematická logika Mgr. Michal Švarc michal.svarc@oaneveklov.cz

0. Ukázky úloh z logiky Význam implikace Ekvivalence Pepík byl hodný. Pepíku: jestliže budeš zlobit, zůstaneš po škole. Pepík byl hodný. Může Pepík zůstat po škole? Ekvivalence Pouze tehdy a jen tehdy, když budeš zlobit, zůstaneš po škole.

0. Ukázky úloh z logiky Ekvivalentní výroky Jestliže mám jedničku z matematiky, pak budu přijat na VŠ bez přijímaček. Který z následujících výroků říká to samé? Jestliže nemám jedničku z matematiky, pak nebudu přijat na VŠ bez přijímaček. Mám jedničku z matematiky a na VŠ budu přijat bez přijímaček. Jestliže budu přijat na VŠ bez přijímaček, pak mám jedničku z matematiky. Jestliže nebudu přijat na VŠ bez přijímaček, pak nemám z matematiky jedničku. Nemám jedničku z matematiky nebo budu přijat na VŠ bez přijímaček.

0. Ukázky úloh z logiky Ekvivalentní výroky Jestliže mám jedničku z matematiky, pak budu přijat na VŠ bez přijímaček. Který z následujících výroků říká to samé? Jestliže nemám jedničku z matematiky, pak nebudu přijat na VŠ bez přijímaček. Mám jedničku z matematiky a na VŠ budu přijat bez přijímaček. Jestliže budu přijat na VŠ bez přijímaček, pak mám jedničku z matematiky. Jestliže nebudu přijat na VŠ bez přijímaček, pak nemám z matematiky jedničku. Nemám jedničku z matematiky nebo budu přijat na VŠ bez přijímaček.

0. Ukázky úloh z logiky Sylogismy Všichni papoušci jsou ptáci. Někteří papoušci jsou žlutí. Vyplývá z předchozích výroků výrok následující? Někteří ptáci jsou žlutí.

0. Ukázky úloh z logiky Sylogismy Všichni papoušci jsou ptáci. Někteří papoušci jsou žlutí. Vyplývá z předchozích výroků výrok následující? Někteří ptáci jsou žlutí.

0. Ukázky úloh z logiky Sylogismy Všechny hrušky jsou ovoce. Některé ovoce roste na stromech. Vyplývá z předchozích výroků výrok následující? Některé hrušky rostou na stromech.

0. Ukázky úloh z logiky Sylogismy Všechny hrušky jsou ovoce. Některé ovoce roste na stromech. Vyplývá z předchozích výroků výrok následující? Některé hrušky rostou na stromech.