Název školy Autor Název Téma Číslo projektu Anotace Plavská škola

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_05_15_ZRAK TÉMA: SMYSLOVÁ SOUSTAVA.
Advertisements

ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_10_11_F9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Elektromagnetické zařízení Základní škola Libina,
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_15_F7_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Mechanické vlastnosti kapalin a plynů Základní.
POČASÍ VY_32_INOVACE_5A_05 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Sada 1 Člověk a jeho svět Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola Trhové Sviny.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název VY_32_INOVACE_20_MA_Řešíme_slovní_ úlohy Téma Číslo projektu Anotace Ma 2 – Násobení a dělení čísly.
Název školyPlavská škola AutorMgr. Jana Kneřová NázevVY_32_INOVACE_16_ČJ_Podstatná jména_stroj Téma Číslo projektu Anotace ČJ 4 – Podstatná jména - skloňování.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivityIII/2 SadaMatematika 6 NázevDesetinná čísla_8.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Slovní úlohy o společné práci
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_04_M7_Hanak TÉMA: Zlomky
Poměr.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
MATEMATIKA Dělitel a násobek přirozeného čísla.
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
PRÁCE SE SLOVY, SLABIKAMI A PÍSMENKY
Násobíme, dělíme 5 2 Druháci a matematika 17 MA 1 TE 3 TI 4 KA
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_18_M7_Hanak TÉMA: Celá čísla
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Procvičení a upevnění učiva
Poměr v základním tvaru.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
MATEMATIKA Poměr, úměra.
Digitální učební materiál
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Slovní úlohy o společné práci stejný čas
Násobíme, dělíme 3 2 Druháci a matematika 18
Prvňáci a matematika Poznáváme čísla do
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_01_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
Násobení a dělení číslem 5
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Dalekohled
Zlomky Sčítání zlomků..
PRV 3 – Neživá příroda Název školy Plavská škola Autor
Slovní úlohy o společné práci
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_14_M9_Hanak
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Číslo projektu MŠMT: Číslo materiálu: Název školy: Ročník:
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Poměr v základním tvaru.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_06_M9_Hanak TÉMA: Lomené výrazy
Opakování 2. písemná práce
NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_18_M8_Hanak TÉMA: Druhá mocnina a odmocnina
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
20.1 Malá násobilka - násobení
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_07_M7_Hanak
Slovní úlohy o společné práci − 3
Transkript prezentace:

Název školy Autor Název Téma Číslo projektu Anotace Plavská škola Mgr. Jana Kneřová Název VY_32_INOVACE_04_MA_Násobení_ číslem_3 Téma Číslo projektu Anotace Ma 2 – Násobení a dělení čísly 0 – 5 CZ.1.07/1.4.00/21.1135 Procvičení a rozšíření násobení číslem 3, slovní úlohy. Příklady z praktického života. Na každé straně animace. DUM obsahuje hypertextový odkaz, nutné připojení k internetu. Rozvoj logického a tvořivého myšlení.

Násobení číslem 3 Je možné diskutovat se žáky o obrázcích – proč jsou zrovna tady?... (Tři králové, tříkolka)

Tříkolka Tříkolku známe všichni, má tři kolečka. Kolik koleček napočítáme, jestliže v obchodě mají 5 tříkolek? 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 15 nebo 5  3 = 15 Napočítáme 15 koleček. Žáci postupně s názorem počítají. Po zadání je vhodná nejdřív diskuze, jak řešit. Pak následuje samotné řešení. Kliknutím na obrázek Velorexu se otevře video – 1 min. k doplňující otázce. Víte, že naše země se proslavila i výrobou tříkolových vozítek Velorex, zvaných také lidově: hadrák, hadraplán, hadrolet, montgomerák, velouš, netopýr, splašené trubky, či prchající stan? Vozítko totiž mělo koženkovou nebo plátěnou karosérii.

Násobilka čísla 3 činitel činitel součin (násobení) 0  3 = 0 1  3 = 3 2  3 = 6 3  3 = 9 4  3 = 12 5  3 = 15 6  3 = 18 7  3 = 21 8  3 = 24 9  3 = 27 10  3 = 30 7  3 = 21 činitel činitel součin (násobení)

Vypočítej 6  3 = 18 10  3 = 30 1  3 = 3 8  3 = 24 9  3 = 27 3  3 = 9 5  3 = 15 0  3 = 7  3 = 21 4  3 = 12 Řešíme po sloupcích, kliknutím na obrázek se ukáže výsledek.

3, 6, 9 Počítáme s beruškami: 30 21 27 18 9 6 12 15 24 3 3  3 = 8  3 = 27 18 2  3 = 5  3 = 9 6 7  3 = 10  3 = 12 15 4  3 = 9  3 = 24 První kliknutí – „přiletí“ ještě berušky na kytičku. Potom počítání po sloupcích s příklady, kliknutím se ukáže kontrola. 3 6  3 = 1  3 = Vyjmenujte rychle všechny násobky čísla 3. Vyjmenujte násobky čísla 3 menší než 10. 3, 6, 9

Přemýšlejte Honzík koupil 6 lízátek, každé stálo 3 koruny. Kolik zaplatil za lízátka dohromady? 18 3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 = 6  3 = Honzík zaplatil 18 Kč. Vymýšlejte příklady pro spolužáky na různé nakupování. Společně je potom vyřešte.

Obrázky: www.office.microsoft.com Velorex: BAKKER. wikipedia.cz [online]. [cit. 27.1.2013]. Dostupný na WWW: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/88/Elorex_16_350.jpg?uselang=cs Informace: http://cs.wikipedia.org/wiki/Velorex