Skleníkový efekt Neboli skleníkový jev.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Proč se tělesa zahřívají při tření?
Advertisements

Zemská atmosféra - stavba - soustředné vrstvy - různé vlastnosti
SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
Počasí a podnebí Počasí Podnebí ( klima )
Tepelné záření (Učebnice strana 68 – 69)
Globální klimatické změny
Globální oteplování Marek tecl 2L.
Přenos tepla Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, Petr Jeřábek. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT techniky do.
Využití solární energie A5M13VSO soubor přednášek
Oxidy I VY_32_INOVACE_CH1 – 13 AUTOR: Mgr. Jana Krajinová
Země ve vesmíru.
OZONOVÁ VRSTVA, SKLENÍKOVÝ EFEKT
Záleží na tom, že dochází ke změně klimatu? Martin Hedberg, meteorolog Švédské meteorologické středisko.
Ozonová vrstva.
Sluneční energie.
Infračervené záření.
Prezentace 2L Lukáš Matoušek Marek Chromec
Název příjemce Základní škola, Bojanov, okres Chrudim Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Škola nás baví Výukový materiál.
Globální oteplování Vít Kmoch.
ZEMĚ VE VESMÍRU 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Křivánková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace ICT.
David Juran.  je proces, při kterém dochází ke snadnému pronikání slunečního záření do naší atmosféry  ale také zároveň špatné propouštění tepelného.
Globální oteplování Štěpánka Štindlová.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
SLUNEČNÍ SOUSTAVA.
Slunce Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.11
V ý u k o v ý m a t e r i á l zpracovaný v rámci projektu Šablona: Sada: Ověření ve výuce: Třída:Datum: Pořadové číslo projektu: VIII.A CZ.1.07/
HYDROLOGIE věda, která se systematicky zabývá poznáváním zákonů výskytu a oběhu vody v přírodě Voda - nejrozšířenější látka v přírodě. Vyskytuje se trvale.
ATMOSFÉRA Vzdušný obal Země Video: počasí, klima, tornádo a hurikán.
Věda, která se zabývá PŘÍRODOU
Planetky, měsíce, komety, meteory
Skleníkový efekt Natálie Gajanová,kvarta.
ZŠ, ZUŠ a MŠ Kašperské Hory, Vimperská 230 Předmět: FYZIKA Ročník: 8.
Šíření tepla Milena Gruberová Jan Hofmeister Lukáš Baťha Tomáš Brdek
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Meteor.
VY_32_INOVACE_01_Sluneční záření Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
Nela Bártová Opava,2010 Březen
DÁLKOVÝ PRŮZKUM ZEMĚ.
Vesmír a hvězdy Vesmír Soubor všech kosmických těles
OBRÁZEK ZNÁZORŇUJE 1.ERUPCE NA SLUNCI 2.VYZAŘOVÁNÍ SVĚTLA 3.MAGNETICKÉ VÝBOJE.
Stavba a složení atmosféry. Globální oteplování.
Země ve vesmíru Filip Bordovský.
Tepelné akumulátory.
Skleníkový efekt.
Sluneční soustava Autor: Mgr. Marian Solčanský Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova , září.
Výukový materiál EK Tvůrce: Ing. Marie Jiráková Projekt: S anglickým jazykem do dalších předmětů Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/ Tento.
Na této prezentaci spolupracovali:
Životní prostředí. Rešovské vodopády Životní prostředí Zhoršující se stav životního prostředí přímo souvisí s globálními problémy dnešního světa. Řada.
Sluneční soustava.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště AUTOR: Mgr. Diana Jančářová NÁZEV: Skleníkový efekt TÉMATICKÝ CELEK: Přírodní.
Skleníkový efekt Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Radomír Hůrka. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Atmosféra Složení a stavba Projekt: Mozaika funkční gramotnosti Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.02/ ZEMĚPIS.
Změny vnitřní energie. Struktura prezentace otázky na úvod teorie příklad využití v praxi otázky k zopakování shrnutí.
Sluneční soustava. Struktura prezentace úvod otázky na úvod výklad příklad/praktická aplikace otázky k zopakování shrnutí.
Sesterská planeta Země Zuzana Prášilová Lucie Ulehlová Matěj Plevák1.a.
VENUŠE Venuše je po Měsíci nejjasnější objekt na noční obloze. Má na to nárok, protože je druhá planeta ve sluneční soustavě a je Zemi nejblíže. Venuši.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Eduard Šram
6. ATMOSFÉRA VY_32_INOVACE_11_Z4
FVE.
VY_32_INOVACE_C9-013 Název školy ZŠ Elementária s.r.o Adresa školy
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
ATMOSFÉRA.
zpracovaný v rámci projektu
Změna vnitřní energie.
ATMOSFÉRA.
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 CHEMIE
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_04-07
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_07_ Vzduch
Transkript prezentace:

Skleníkový efekt Neboli skleníkový jev

Co to je ? jev nastávající po průchodu slunečního záření sklem nebo atmosférou; prošlé záření zahřívá předměty uvnitř, ty pak vysílají dlouhovlnné tepelné záření, které sklo nebo atmosféra propouštějí ven jen v omezené míře. Výsledkem je zvýšení teploty, např. ve skleníku, na povrchu Země, Venuše.

Sluneční energie dopadne na Zemi a ohřívá její povrch…

…30% světelného záření je odraženo zpět do vesmíru…

…Infračervené záření je vyzařováno ze zemské atmosféry. atmosféra