RISKUJ Marketingový mix. RISKUJ Marketingový mix.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Advertisements

Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Publicita v hotelnictví.
Marketing obchodu. Obsah 1. Specifika ceny v obchodní firmě 2. Metody tvorby ceny 3. Rozhodování o ceně, cenová strategie 4. Další možnosti práce s cenou.
Distribuce Marketing © Ing. Jan Weiser. Obsah 1. Distribuce 2. Úrovně distribučních cest (kanálů) 3. Distribuční systémy 4. Franšiza 5. Druhy dopravy.
Marketing obchodu. Obsah tématu 1. Funkce obchodu a jeho pozice ve vztahu k výrobě 2. Vymezení specifik obchodu 3. Charakteristické rysy obchodu 4. Současnost.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
REKLAMA & NEETICKÁ REKLAMA. Reklama  z latinského „reklamare“ (znovu křičeti)  proces komerční komunikace, jehož účelem je poskytnout spotřebiteli informace.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.08 Ročník2. ročník.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Trh, tržní vztahy Trh Představuje určitý prostor, kde se setkávají kupující a prodávající. Na trhu se uskutečňuje akt koupě a prodeje – dochází ke směně.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
FINANČNÍ GRAMOTNOST CENA. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
REKLAMA a její klady a zápory. Co je to REKLAMA ? Placená nebo neplacená propagace výrobku, služby, obchodní značky nebo myšlenky. Slovo reklama vzniklo.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Zahraniční obchod Vývozní operace. Obsah výkladu 1. Vývozní operace 2. Příprava vývozní operace 1. Průzkum trhu 2. Získávání zákazníků 3. Předběžná kalkulace.
Trh, ekonomika. ekonomická činnost výroba spotřeba obchod, směna.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
9. Obchodní činnost podniku charakteristika, hlavní prodejní cesty velkoobchod, maloobchod franchising průběh obchodní činnosti, stanovení ceny ochrana.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Ing. Veronika Dostálková MBA TRŽNÍ MECHANISMUS Podnik a podnikání 3. ročník Srpen 2012.
Akvizice Získání nového výrobku koupí patentu nebo celé firmy Analýza ABC Rozděluje výrobky do tří skupin, podle toho jak se podílejí na obratu firmy.
Základy marketingu Podniková ekonomika Podniková ekonomika Co je marketing? Marketing je… „…manažerská funkce zodpovědná za identifikaci, předvídání.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Marketing obchodní firmy. Obsah 1. Volba lokality 2. Volba vhodných forem prodeje 3. Analýza chování zákazníka ve vztahu k prodejně.
Vítejte na Základech marketingu Vítejte na Základech marketingu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Měření výkonu ekonomiky 2. seminář – TNH 2
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
Obchod, trh Základy hospodaření.
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Distribuce.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Obchod a význam obchodu
Zavádění nového produktu na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI PSYCHOLOGIE ZBOŽÍ, NABÍDKY A POPTÁVKY.
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Chování spotřebitele: užitečnost, poptávka
Základní formy prodeje
PRACOVNÍ LIST ZÁSILKA NA DOBÍRKU
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Tržní rovnováha a efektivnost
Vítejte na Marketingu.
Ing. Lenka Bombera Piskačová
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Propagace.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Digitální učební materiál
Vliv reklamy na společnost
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Ivana Francová, SOU Liběchov
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
TRŽNÍ EKONOMIKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Zuzana Sýbková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Marketing a management 2. ročník
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Výpočet Q – obchod se zbožím OBCHODNÍ MARŽE, PŘIRÁŽKA
Transkript prezentace:

RISKUJ Marketingový mix

RISKUJ Výrobek 1 000 2 000 3 000 4 000 Cena 1 000 2 000 3 000 4 000 Distribuce 1 000 2 000 3 000 4 000 Propagace 1 000 2 000 3 000 4 000

Výrobek za 1 000 Co je jádrem výrobku? užitná hodnota

doprava, balení, servis, záruka, úvěr Výrobek za 2 000 Uveďte příklady obchodně technických služeb doprava, balení, servis, záruka, úvěr

zavedení, růst, zralost, úpadek Výrobek za 3 000 Vyjmenuj fáze životního cyklu výrobku zavedení, růst, zralost, úpadek

Výrobek za 4 000 K čemu slouží EAN kód? identifikace zboží kontrola zásob zboží evidence prodeje inventarizace zásob zboží

cena končící číslicí 9 – vypadá nižší Cena za 1 000 Co je baťovská cena? cena končící číslicí 9 – vypadá nižší

cenová strategie založená na stanovení vysokých cen Cena za 2 000 Co je sbírání smetany? cenová strategie založená na stanovení vysokých cen

schopnost poptávky rychle reagovat na změnu ceny Cena za 3 000 Co je cenová elasticita poptávky? schopnost poptávky rychle reagovat na změnu ceny

takové množství prodaných výrobků, kdy výnosy z prodeje uhradí náklady Cena za 4 000 Co vyjadřuje bod zvratu (kritický bod)? takové množství prodaných výrobků, kdy výnosy z prodeje uhradí náklady

Distribuce za 1 000 Co je cash & carry? typ velkoobchodu s omezenými službami- pouze platby v hotovosti a bez zajištění dopravy

Distribuce za 2 000 Co je hypermarket? typ maloobchodu – velká samoobslužná prodejna s širokým sortimentem zboží a dlouhou prodejní dobou

Distribuce za 3 000 Jaké jsou možnosti prodeje bez vlastní prodejní plochy? stánkový prodej, pojízdné prodejny, prodejní automaty, zásilkový obchod, internetový obchod, přímý prodej

Distribuce za 4 000 V čem spočívá selektivní distribuce? zboží se nabízí ve vybraných specializovaných prodejnách, aby byla zaručena úroveň prodeje

vnější reklamní nosič pro velkoplošnou reklamu Propagace za 1 000 Co je billboard? vnější reklamní nosič pro velkoplošnou reklamu

Propagace za 2 000 Co je telemarketing? forma přímého marketingu, která je založena na oslovení vybraných zákazníků prostřednictvím telefonu

Propagace za 3 000 Co je PR? public relations – forma propagace, jejímž cílem je vytváření pozitivního obrazu o firmě v očích veřejnosti

propagační strategii zaměřenou na spotřebitele Propagace za 4 000 Co označujeme zkratkou B2C ? propagační strategii zaměřenou na spotřebitele