HYdroponie.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
BOTANIKA ORGANELY ROSTLINNÝCH BUNĚK
Advertisements

Výuková centra Projekt č. CZ.1.07/1.1.03/
Růst a vývoj rostlin Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Růst a vývoj rostlin.
Jak se rostliny přizpůsobily
Anotace: Soubor se skládá z prezentace, která je námětem
Jezevčíci Alice Žáčková.
Vytvořili nej borci z devítky…
Minerální výživa rostlin
GYMNÁZIUM, VLAŠIM, TYLOVA 271 Autor Mgr. Eva Vojířová Číslo materiálu 4_2_CH_15 Datum vytvoření Druh učebního materiálu prezentace Ročník 4.ročník.
VÝŽIVA ROSTLIN.
Biologie E
PŘECHOD ROSTLIN NA SOUŠ- členění rostlinného těla
Rostliny Pokojové rostliny.
Konvalinka vonná.
Minerální výživa VY_32_INOVACE_3.1.Bi1.08/Li
Název Vodní režim rostlin 1 Předmět, ročník Biologie, 1. ročník
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
POHANKA OBECNÁ (Fagopyrum Vulgare).
ROSTLINNÉ ORGÁNY I. KOŘEN Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Uspořádání rostlinného těla
POVRCHY ROSTLIN Stavba rostlinné buňky
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola: Střední.
Základní struktura živých organismů
MRKEV OBECNÁ Daucus carota.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková.
Růst a vývin rostlin - rozmnožování pomocí semen
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
SEMENNÉ ROSTLINY STAVBA TĚLA KOŘEN.
Podříše: Vyšší rostliny
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Evropský sociální fond Gymnázium, Praha 10, Voděradská 2 Projekt LITERACY Minerální výživa rostlin.
HYDROPONICKÉ PĚSTOVÁNÍ ROSTLIN Vypracovala: Bečvářová, Hudcová.
Hydroponické pěstování rostlin Adriana Javůrková, Nikola Bajerová, Emílie Zárubová, Sára Bendová.
„JAKO RYBA VE VODĚ“ EXPERIMENT TŘÍDY KVINTA A – SKUPINA „VÁPNÍK“
MAKROELEMENTY (2. část) Předmět Pěstování rostlin Obor Agropodnikání.
Projekt:OP VK Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Autor:Mgr. Alena Přibíková Číslo DUM:Pě Datum ověření ve výuce: Ročník:9.
P RAKTICKÉ ČINNOSTI Hydroponie Vypracoval: Lukáš Karlík.
KOŘEN Biologie, 2. ročník, Botanika. Obecná charakteristika kořen patří mezi tzv. vegetativní orgány společně se stonkem a listem pravý kořen se poprvé.
Projekt do biologie a chemie. VODĚNKA - DUSÍK EXPERIMENT – JAKO RYBA VE VODĚ  DEN 1. – ZAKLÁDÁNÍ EXPERIMENTU  DEN 9. – KONTROLA  DEN 12. – KONTROLA.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Magnoliovité, leknínovité, mákovité.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_111_Pokojové a okrasné rostliny.
Průmyslová hnojiva. s rozvojem zemědělství postupně přestalo postačovat použití statkových hnojiv => rozvoj výroby průmyslových hnojiv dodávají do půdy.
Dusík a potos. = bezpůdní pěstování rostlin  Charakteristické je pěstování v lehce prostředí s lehce stravitelnými živinami – v roztoku  Půda přináší.
Předmět:chemie Ročník: 2. ročník učebních oborů Autor: Mgr. Martin Metelka Anotace:Materiál slouží k výkladu učiva týkajícího se průmyslových hnojiv a.
Len přadný (Linum usitatissimum L.) Juta (Corchorus olitorius L.) Bavlník (Gossypium L.) Kopřiva dvoudomá (Urtica dioica L.) Konopí (Cannabis sativa L.)
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Stavba rostlinného těla KOŘEN.
ROSTLINY BOTANIKA = věda o rostlinách.
LISTOVÁ ZELENINA Předmět: Potraviny a výživa pro obor Kuchař – číšník druhý ročník Klíčová slova: hlávkový,salát, čekanka, špenát, polníček Autor:
Diana Šťastná Gymnázium Židlochovice Oktáva, cvičení z biologie
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Lékařská mikrobiologie I Růst bakterií, růstová křivka
Vedení vody v rostlinách
BUŇKA – základ všech živých organismů
VY_32_INOVACE_07_Rostlinná buňka
Stavba rostlinného těla
Utíká ti trepka! Pavlicová Kristýna, Mintělová Tereza, Vincena Petr, Augustin Marek, Gűcklhorn David, Škvára Jan.
Jako ryba ve vodě Kopřiva africká.
Škůdci hrnkovek okrasných listem
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_52_INOVACE_21_ Vlastnosti rostlin
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
vodní režim příjem, vedení a výdej množství vody v těle funkce
Pletiva a tkáně Petra Jůzlová.
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Nádobová hydroponie.
Vzdělávací materiál v rámci projektu EU peníze školám
Půdy.
Transkript prezentace:

HYdroponie

Hydroponie Hydroponie je pěstování rostlin bez půdy ve vodném roztoku Je nutné, aby makrobiogenní prvky v roztoku byly v ideální rovnováze pro danou rostlinu Nejčastěji se používá knotový nebo rezervoárový systém K výhodám patří např. kontrolovaný růst, absence alergenů z půdy, rychlejší růst…

Potos Jedna z nejrozšířenějších pokojových rostlin Je to liána Velmi snadno se rozmnožuje Může dorůst až 2 metrů Nesmí se přelít, jinak hnije

Vápník Řadí se mezi makrobiogenní prvky Napomáhá růstu rostlin a hydrataci proteinů v buňkách Důležitý je hlavně při kvetení rostliny. Ovlivňuje barvu a velikost květu. Zabezpečuje pevnost buněčných stěn, nedostatek oslabuje růst kořenů a stonků

S živným roztokem Roztok bez vápníku Datum Váha Délka 14.5.2012 18,8 g 50 cm 21.5.2012 18,58 g ; 18,22 g 28.5.2012 18,00 g Roztok bez vápníku Datum Váha Délka 14.5.2012 27,6 g 50 cm 21.5.2012 27,57 g ; 27,23 g 28.5.2012 27,14 g

Při založení experimentu

1 týden po založení

2 týden po založení

Rozloučení Za pozornost děkují Tomáš Hrabal, Petr Vincena, David Gücklhorn , Vladimír Krátký a Michael Dokoupil