zpracovaný v rámci projektu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zdravá strava- básnička
Advertisements

Přiřaď k pomůcce povolání
Identifikátor materiálu: III/2-10/2 Základy práce s počítačem Bezpečná práce v učebně VT Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Práce s informacemi Autor: Eva Trávníčková, ZŠ Gabry a Málinky Štítná nad Vláří Informatika 5. ročník.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Identifikátor materiálu:
zpracovaný v rámci projektu
Identifikátor materiálu: V/2-1/5 Česká republika - kvíz
Identifikátor materiálu: III/2-10/14 Test Internet Základy práce s počítačem 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Identifikátor materiálu: V/2-1/6 Praha – hlavní město ČR
Count shapes Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Pojmenuj domácí zvířata
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: III/2-1/10 VZORY PODSTATNÝCH JMEN- PROCVIČOVÁNÍ 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ Projekt EU – OPVK, projekt číslo:CZ.1.07/1.4.00/ Anotace: cvičení čtení ze známých písmen,
Anotace Žák se seznámí s aplikací MS Word Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže spustit aplikaci MS Word Speciální vzdělávací potřeby.
1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského 540, Kynšperk nad Ohří, Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Identifikátor materiálu: III/2-1/9 Vzory rodu ženského - procvičování Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského.
Anotace Žák se seznámí s textovými editory Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže vysvětlit pojem textový editor a ví jeho funkci Speciální.
Křížovky s VS po L III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět,
Kamarád Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Identifikátor materiálu: III/2-10/15 Test - počítač Základy práce s počítačem 1 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace,
Křížovka – příbuzenské vztahy
Draw a monster Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Křížovky s VS po B III. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Volně žijící zvířata – pole, louka, les
Stupeň a typ vzdělávání: první stupeň, první období Typická věková skupina: 6 až 7 let Metodické doporučení: některé snímky lze žákům vytisknout Ověřeno.
Anotace: Zelenina a houby na podzim, třídění přírodnin Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný výstup:
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace Upevňování tvorby času v anglickém jazyce. Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci ovládají tvorbu času. Speciální.
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
Anotace Opakování – jednoduché stroje Autor Dagmar K a isrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním. Schopnost vyhledávání informací.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
AnotacePracovní list k procvičení základních poznatků o zvuku AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova k.
AnotacePracovní list k procvičení znalostí o tepelných motorech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
AnotacePracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Anotace Výklad, procvičení plynulého čtení s porozuměním, vlastní reprodukce textu a schopnost ukázat jednotlivé části na modelu. Autor Dagmar Kaisrová.
AnotacePracovní list k procvičení znalostí o tepelných motorech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je ….
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Autor : Mgr. Ludmila Jakubcová Jazyk : Čeština
Pracovní list k procvičení základních poznatků o práci a výkonu Autor
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Čtyřsměrka – příbuzenské vztahy
Zvládnutí jednoduchých cviků s krátkou tyčí pro správné držení těla.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Základní škola Kynšperk nad Ohří,
Základní škola Kynšperk nad Ohří,
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Transkript prezentace:

zpracovaný v rámci projektu Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Poznáváme sebe a svět, chceme poznat více Pořadové číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2970 Identifikátor materiálu: III/2-7/2 Základní škola Kynšperk nad Ohří, okres Sokolov, příspěvková organizace, Komenského 540, Kynšperk nad Ohří, 357 51 Autor: Mgr. Margita Malá Ověřeno ve výuce.

Vyhledávání informací a komunikace Název materiálu Vyhledávání informací a komunikace Práce s informacemi Typ interakce Kombinované Anotace Žáci si uvědomí důvěryhodnost, pravdivost a důležitost informací, které nás obklopují. Pochopí důležitost výběru zdroje informací a nutnost třídění informací. Očekávaný výstup Vyhledává informace na portálech, v knihovnách a databázích. Speciální vzdělávací potřeby Žádné Klíčová slova Informace Druh učebního materiálu Prezentace PowerPoint 2007 Stupeň základního vzdělávání První stupeň Cílová skupina Žák Typická věková kategorie/ročník 10 - 11 let / 5.

Provozováno Základní školou v Kynšperku nad Ohří. Práce s informacemi Autorem materiálu a všech jeho částí, pokud není uvedeno jinak, je Mgr. Margita Malá. Dostupné z <http://kynsperk.cz/mestske-organizace/zakladni-skola/>, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Základní školou v Kynšperku nad Ohří. Vytvořeno dne: 2. 12. 2011 Ověřeno dne: 9. 12. 2011 Kým: Mgr. Margitou Malou Ve třídě: V. B Zveřejněno: 5. 1. 2012

Co je to informace? Informace je zpráva, kterou se lidé dozvídají, získávají ji nebo si ji předávají. Informace je jedním ze základů vzniku lidské civilizace.

Informace jsou jako odpadky Informace jsou jako odpadky. Když je nebudeme třídit, nikdo se v ničem nevyzná! Hyena

Jsme obklopeni informacemi reklamní letáky billboardy noviny a časopisy rozhlas a televize novinky od kamarádů Johannes Vermeer ŠJů ŠJů Informace přijímáme prakticky na každém kroku, od rána až do večera.

Jak rozlišit dobré a špatné informace? Ne všechny informace jsou pravdivé, důležité a potřebné. Většinu informací si nemůžeme sami ověřit. Musíme vědět, kdo informaci přinesl – znát zdroj informací. Seriózní noviny jsou přesnějším zdrojem informací než sousedka, která má informaci od své známé, která ji má od své vzdálené příbuzné. Informace, že „to hlásili v rádiu“ ještě neznamená, že je informace správná.

Kde vzít kvalitní informace? Z kvalitních a ověřených zdrojů. Informaci o počasí u nás převezmu od meteorologického ústavu, to že souseda loupe v kříži, a proto bude pršet není seriózní informace. Čím je kvalitnější zdroj informací, tím je kvalitnější informace.

Rozpoznáš kvalitní a nekvalitní zdroj informací?

Wikipedie jako zdroj informací Přispívají do ní jednotliví uživatelé internetu. Jde o jeden z největších zdrojů informací na internetu. Její využití je vhodné pro praktickou potřebu, ne však pro odbornou práci. I zde si musíme informace ověřovat.

Informace - shrnutí: znát zdroj rozpoznat - pravdivá/nepravdivá vyhodnotit důvěryhodnost dokázat informace třídit

Škrtni nedůvěryhodné informační zdroje lékař televizor drb internet bulvár noviny učitel reklama babča leták kuchařka (kniha)

Úkol: Napiš v MS Word tři informace pravdivé a tři nepravdivé. Formát: Times 16 – zelená. Ulož do své složky jako info.

Použité materiály a odkazy: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0f/Overful_trash_cans_%28prague%29.jpg/800px-Overful_trash_cans_%28prague%29.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/66/Dopravn%C3%AD_zna%C4%8Dka.png/415px-Dopravn%C3%AD_zna%C4%8Dka.png http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9d/Dr%C3%A1bsk%C3%A9_sv%C4%9Btni%C4%8Dky%2C_star%C3%A9_zna%C4%8Dky.jpg/800px-Dr%C3%A1bsk%C3%A9_sv%C4%9Btni%C4%8Dky%2C_star%C3%A9_zna%C4%8Dky.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/af/Svat%C3%BD_Jan_pod_Skalou%2C_turistick%C3%A9_zna%C4%8Dky_na_zdi_kl%C3%A1%C5%A1tera.jpg/450px-Svat%C3%BD_Jan_pod_Skalou%2C_turistick%C3%A9_zna%C4%8Dky_na_zdi_kl%C3%A1%C5%A1tera.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/3c/Westfield_Downtown_Billboards.jpg/800px-Westfield_Downtown_Billboards.jpg http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/99/Wikipedia-logo-cs.png