NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
2012 / 2013 Hospodaření Kateřina Hrdličková - Matýsek Fiscus.
Advertisements

Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: Mgr. Lenka Hanušová Název:VY_32_INOVACE_1807_SLOVNÍ_ÚLOHY_O_SMĚSÍCH Téma: Řešení.
Proč je voda důležitá? Život Každá živá hmota obsahuje vodu –embryo 94%, dítě 65%, starý člověk 55% –krev 83%, mozek 75%, kosti 22% –okurek 98%, jablko.
VY_32_INOVACE_Mil_II_12 Obvod obdélníku Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název VY_32_INOVACE_20_MA_Řešíme_slovní_ úlohy Téma Číslo projektu Anotace Ma 2 – Násobení a dělení čísly.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav AUTOR: Jana Valášková NÁZEV: VY_32_INOVACE_17_FYZIKA TÉMA: Jak měříme elektrickou energii ČÍSLO PROJEKTU:cz.1.07/1.4.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_6_INOVACE_MAT49 Název školy SPŠ a.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_13  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Rachotová Markéta Název: VY_32_INOVACE_11C_15_Slovní úlohy o pohybu-příklady.
Anotace: Žáci se v prezentaci seznámí s pojmem aritmetický průměr a jeho výpočtem. Procvičují si výpočty u tabule nebo na pracovním listě. Snímek 5 je.
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Blanka Vamberová DATUM VYTVOŘENÍ: říjen 2011 NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Matematika.
 Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov  Autor : Mgr. Irena Nešněrová  Datum : květen 2012  Název :VY_42_INOVACE_4.2.1.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
PROCENTA Vymezení pojmu procento, základ, počet procent.
 NÁZEV: VY_42_INOVACE_06  AUTOR: Petr Kubec  OBDOBÍ:  ROČNÍK: 9  VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Matematika a její aplikace  VZDĚLÁVACÍ OBOR: Matematika.
Trojčlenka Ing. Kamila Kočová
Slovní úlohy řešené rovnicemi
SLOVNÍ ÚLOHY ŘEŠENÉ ROVNICEMI.
Název prezentace (DUMu): Geometrická posloupnost – řešené příklady
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
MATEMATIKA Funkce.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Matematika Koule.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Název prezentace (DUMu): Jednoduché úročení
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_08
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_17 _Zaokrouhlování čísel nad
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Vzdělávací oblast: MATEMATIKA A JEJÍ APLIKACE
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
4.1 – 4.3 Lineární nerovnice i jednoduchý podílový tvar
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Finanční matematika 4. (finanční gramotnost) Složené úrokování
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Základy finanční matematiky 1
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_108_M6
VY_32_INOVACE_Pel_II_17 Soustavy rovnic – slovní úlohy5
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název prezentace (DUMu): Posloupnosti
Název: Jednoduché úročení Autor: Mgr. Ivona Vochozková
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Procenta v „autařské“ praxi
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Miroslava Tomanová
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
Autor: Ing. Jitka Michálková
M-Ji-CU058-Slovni_ulohy_o_pohybu
DIGITÁLNÍDIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
PŘÍMÁ ÚMĚRNOST - TROJČLENKA
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR: Mgr
Kontrolní test znalostí
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Úměrnost přímá a nepřímá Mgr. Petra Toboříková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KOLÍN V. , Mnichovická 62 AUTOR: Mgr
M-Ji-CU055-Slovni_ulohy_na_smesi
Poměr a trojčlenka - opakování
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr. JAROSLAVA URBANCOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_20_M8_finanční gramotnost – cestovné finanční matematika 8. ročník Září 2012

Vyplatí se jezdit hromadnou dopravou? Každý den jezdím do práce autem. Je to téměř přesně 13 km. Se mnou jezdí můj syn. Spotřeba mého auta je 6 l nafty na 100 km. Jeden litr nafty nyní stojí 34,60 Kč. Autobus i vlak stojí jedním směrem 26 Kč. Kolik zaplatím za cestu tam i zpět? Je to levnější nebo dražší, než cesty hromadnou dopravou? Kolik Kč zaplatím za měsíc (počítejme 20 pracovních dní )?

Řešení Spotřeba na 1 km….. 0,06 l 26 km…..1,56 l……….53,35 Kč …….jeden den Hromadná doprava..56 Kč/osobu….112 Kč/2os. Kolik ušetřím?

Kolik mě stojí cesta za jeden měsíc? jeden den………. 53,35 Kč 20 dnů…………… 53,35 . 20 = 1067 Kč

ANOTACE Jednoduchá úloha na procvičení v rámci domácího rozpočtu a orientace v běžném denním životě. Lze použít v rámci celého 2.stupně ZŠ.

Urči jmenovatele 9 2 3 8 11 3 5 4 10 5 9 20

Řešení 9 2 3 8 11 3 5 4 10 , ale i 3 5 4 10 5 9 20 ,ale i 5 9 20 1