Algoritmizace a programování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_15.
Advertisements

Slouží ke grafickému znázorn ě ní množin, vztah ů mezi množinami a operací s množinami. Vennovy diagramy Projekt OP VK - CZ.1.07/1.1.26/ „Matematika.
…aneb sušenky v akci!. Co to vlastně je? Programování učí počítač vykonávat určitou činnost. Vytváření složitějších pokynů pomocí souhrnu základních pokynů.
Název školy: ZŠ A MŠ ÚDOLÍ DESNÉ, DRUŽSTEVNÍ 125, RAPOTÍN Název projektu: Ve svazkové škole aktivně - interaktivně Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
ZAL – 5. cvičení Martin Tomášek Pole - opakování Základní datový typ. V poli držíme více elementů (jednoho typu) S elementy v poli můžeme manipulovat.
Algoritmizace a programování Cykly – While – příklady 2.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Řetězce v jazyce C ● řetězec je posloupnost znaků ● řetězcové konstanty se v C vkládají mezi uvozovky, např. "Ahoj Hugo!" ● v paměti je řetězec uložen.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Mnohočleny Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Matematika – výrazy s proměnnými Datum vytvoření
VY_32_INOVACE_67.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
VY_32_Inovace_4.3.4 Násobení a dělení 4 Matematika 3. ročník
Algoritmizace a programování
Postup pro aktualizaci seznamu doporučené literatury a učitelů uvedených u předmětu ve studijní agendě STAG.
EIZ - bilance Profesionální informační zdroje
Batové dávky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Vojtěch Mrózek. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Způsoby zápisu algoritmů
Lineární rovnice a nerovnice III.
Obrázky Ram Rom Nástupci ROM Počítačová pamět Obrázky Paměti Ram rom
Číslo v digitálním archivu školy
Uživatelem definované datové typy
Algoritmizace a programování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
WORD Číslování stránek
Ruby on Rails framework vývoj aplikací pro WWW
PERMUTACE S OPAKOVÁNÍM
Operační výzkum Lineární programování – cvičení
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Algoritmizace a programování
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
C# konzole – Součet dvou čísel
Kritéria dělitelnosti
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
Jméno autora:  Marie Roglová Škola:  ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_66.
ČÍSLO PROJEKTU ČÍSLO MATERIÁLU NÁZEV ŠKOLY AUTOR TÉMATICKÝ CELEK
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Dělitelnost přirozených čísel
Není příloha, jako příloha
Společný dělitel … a jak ho najít.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_01_M6_Hanak TÉMA: Dělitelnost
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Autor: Předmět: Ročník: Název: Označení: DUM vytvořen:
Střední hodnoty Udávají střed celé skupiny údajů, kolem kterého všechny hodnoty kolísají (analogie těžiště). Aritmetický průměr - vznikne součtem hodnot.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Procenta kolem nás Jednoduché úrokování VY_42_INOVACE_34_01.
Lomené výrazy (2) Podmínky řešitelnost
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
NEJMENŠÍ SPOLEČNÝ NÁSOBEK
Lineární rovnice Druhy řešení.
18 VÝRAZY S PROMĚNNÝMI.
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
20 MNOHOČLENY.
Dneska se něco naučíme o matematice
Algoritmizace a datové struktury (14ASD)
Hromadné dokumenty opakující se pro kolekci osob
5 DRUHÁ ODMOCNINA.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Opakování ze 4. cvičení int a; printf("Zadej číslo: ");
Opakování ze 4. cvičení int a; printf("Zadej číslo: ");
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

Algoritmizace a programování Pole – Příklady 2

Generátor náhodných čísel Slouží ke generování náhodných čísel v daném rozsahu Pro použití je potřeba na začátku programu importovat knihovnu obsahující funkci náhodného generování import random

Generátor náhodných čísel Syntaxe random.randint(0,10) Vygeneruje náhodná čísla v rozsahu 0 – 10 Příklad pokus.insert(i,random.randint(0,10)) Pole vyplní náhodnými hodnotami v rozsahu 0 - 10

Generátor náhodných čísel import random pokus=[] for i in range(10): pokus.insert(i,random.randint(0,10)) print(pokus)

Dynamická pole Předem neznáme počet polí Možnosti vytvoření dynamických polí Velikost není deklarována ani v kódu ani od uživatele Python vytváří velikost pole dle aktuálního počtu hodnot v poli, viz. funkce append, insert, remove Uživatel si jejich počet sám zvolí Postup: Nejprve velikost pole od uživatele uložit do proměnné Dosadit získanou proměnnou do cyklu for

Příklady 2 Napište program, který vygeneruje pole 5ti náhodných čísel (0-29) - určete kolik z nich je sudých Vygenerujte pole n náhodných celých čísel (10-100). Velikost pole zadejte z klávesnice. - určete max. a min. prvek.

Pěkný zbytek dne 