Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Advertisements

Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra.
Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Propagace a reklama na facebooku
Sociální sítě.
Děti vyrůstají v podstatě online. Na síti se dokáží skvěle orientovat, často lépe než rodiče. Není divu, počítač mají doma, ve škole a někteří i v mobilu.
Beach Centrum Club o.s. Nabídka spolupráce Sezóna
Jak budovat turistický potenciál města?. Známé destinace PÍSEK KARLOVY VARY ČESKÝ KRUMLOV BRANDÝS NAD LABEM Turisté nezůstávají přes noc. Průměrná délka.
Google spouští Vyhledávání v reálném čase globálně.
Název: Co nám hrozí na internetu
PSYCHOLOGICKÁ PŘÍPRAVA - ÚVOD
Regionální knihovna Karviná na Facebooku Praha listopad 2010.
KIV/ZIM Twitter Pavel Fidranský Základní informace síť založena roku 2006 téměř 300 milionů aktivních uživatelů denně posláno 500 milionů tweetů.
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
K čemu slouží facebook? Díky Facebooku můžete navázat kontakty s lidmi a sdílet s nimi své zážitky.
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
(Electronic Sports World Cup).  Electronic Sports World Cup je celosvětová soutěž videoher, začínajíc vnitrostátní kvalifikací a končící světovým finálem,
Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Facebook je rozsáhlý společenský webový systém sloužící hlavně k tvorbě sociálních sítí, komunikaci mezi uživateli, sdílení multimediálních dat, udržování.
Jídlo z blízka – vzdělávání kuchařů a zemědělců pro vytvoření regionální gastronomie jako součást udržitelného cestovního ruchu Olomouckého kraje.
 Facebook. Facebook vlétl na č eský internet doslova jako uragán. B ě hem velice krátké doby si tato komunitní sí ť vytvo ř ila statisíce fanoušk ů,
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není –li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
 Podle řady nezávislých zdrojů se sociální sítě staly nejčastější aktivitou na internetu, čímž sesadily pornografii. A to je pravděpodobně jen začátek.
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
Sociální sítě Štěpán Hýža.
Zálohování fotografií
CO O FACEBOOKU (FB) NEVÍTE
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Sociální sítě Sociální síť, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem ovlivňují. Sociální síť není tvořena na základě zájmů, vazeb nebo z podobných.
_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.
Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR.
V čem jsme jiní? 1. Zpravodajsko populární web s velkou dávkou virálu 2. Originální zprávy s vlastním pohledem 3. La dolce Vita celebrit 4. Pozitivní.
TWITTER Sociální sít ě. Co to je TWITTER? Sociální síť Funguje na principu tzv.mikroblogu Vedle Facebooku patří k nejpopulárnějším sítím na světě Uživatelé.
Co je EUROGYM 2016? celoevropská sportovně – společenská akce s téměř dvacetiletou tradicí, desátý ročník proběhne od 18. do 24. července 2016 v Českých.
Vancouver je daleko! Věřte mi jsem divák ! O MĚSTĚ VANCOUVER Vancouver se nachází v Kanadě a je.
Chmatákov Je nejlepší hra Autor :Gyzmo Tým : Sam #12, bigdragon,DJ Miky, BaRs, Spid3r.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
UŽIVATELÉ SOCIÁLNÍCH SÍTÍ V ČR
Analýza nových forem marketingu
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
Český Instagram Jaro května
Sociální Sítě Plhák Šumperk 5.B.
Aplikace nových forem marketingu
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Badmintonové centrum mládeže Středočeského kraje
PROČ JSEM SI VYBRAL … Za týden to bude jeden rok od doby, kdy jsem se zaregistroval na facebook.Důvod proč jsem se na něj zaregristroval je takový: používám.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Občanská výchova 6. třída, ZŠ Mikoláše Alše Matouš Bořkovec
Městská knihovna jevišovice
Badmintonové centrum mládeže Středočeského kraje
Jak lze využívat internet
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_21-09
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
HR NÁBOROVÉ SPOTY 1 x měsíčně
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací Jenda Perla 18. 11. 2014

Co je to sociální síť?

Každý jsme médiem

Snažíme se budovat blízké vazby

A hlavně zaujmout!

Různé cílové skupiny

Sociální sítě v ČR 4 400 000 českých účtů = cca 2,5 až 3 miliony uživatelů 198 923 českých a slovenských účtů, spíše velká města až 400 000 českých účtů, neznámý počet aktivních přes 5,1 milionů návštěv měsíčně 93 950 indexovaných českých účtů, odhadem až 200 000

Facebook metriky Počet fanoušků Demografie fanoušků Počet interakcí People Talking About Interaction Rate Socialbakers Engagement Rate Engage Users Engagement Rate (by Total Reach/ by Total Fans)

Twitter a YouTube metriky Počet followerů Počet interakcí Poměr interakcí Počet mentions Využití hashtagu Počet zhlédnutí Hodnocení videa

Český FB Sports. Jaromír Jágr vede mezi celebritami, Sáblíková je dvanáctá

Světový FB Sports. Cristiano Ronaldo je druhý mezi celebritami (102 159 545 fans) a Leo Messi je devátý (75 412 149 fans)

Český TW Sports

Český TW Celebrities

Světový TW Sports. Mezi Celebritama žádný sportovec není

Český YT Sports

Světový YT Sports

Facebook versus YouTube Facebook začíná zvýhodňovat svá videa na úkor YouTube a útočí tak na jeho pozici v oblasti video obsahu Miliarda zhlédnutí videí na FB denně! Krátká zábavná či důležitá videa na FB / Delší sestřihy na YT

Co ovlivňuje organický zásah? Předchozí interakce Zda je cílová skupina online První reakce Šíření pomocí Stories A stovky dalších faktorů ...

Nějaké ty ukázky Sport se snaží využít všechny možné značky ke své propagaci Sport ale musí propagovat také sám sebe

Po vyřazení Mexika Nizozemskem tweetlo KLM toto Po vyřazení Mexika Nizozemskem tweetlo KLM toto. Muselo se začít ve velkém omlouvat a hasit tuhle krizi.

Mexické aerolinky zareagovaly následovně: Díky za skvělý šampionát, jsme na vás hrdí a čekáme vás doma.

Instagram se stává velkým trendem komunikace jednotlivých sportovců Instagram se stává velkým trendem komunikace jednotlivých sportovců. Lidé mají pocit, že jsou jim nablízku a že s nimi komunikují stejně, jako se svými přáteli.

Instagram frčí i v Čechách, třeba PCE mají téměř 2000 followerů

Facebook Českého olympijského týmu nabral obrátky během her v Soči Facebook Českého olympijského týmu nabral obrátky během her v Soči. Byl nejsledovanější stránkou na Facebooku během her, narostl o více jak sto tisíc fanoušků, měl neskutečný zásah. Jenže co po olympiádě? Stránce se daří i nadále být takovým hlavním bodem sportovní komunikace na českém Facebooku o sportech, které jsou olympijské.

HC Lev Praha byl na začátku všemi odsuzovaný k neúspěchu HC Lev Praha byl na začátku všemi odsuzovaný k neúspěchu. První sezóna asi ideální nebyla, ale díky výkonům týmu a výborné otevřené komunikaci na sociálních sítích si rychle našel fanoušky a dobře s nimi pracoval. Zajímavé je, že se o komunikaci snaží i nadále, po konci týmu v KHL.

Boston dělá super shrnutí zápasů

Sport je téma, které v sociálních sítích táhne! Dlouhodobě udržovaná komunita přináší sportovci nebo týmu kýžené publikum. Čím větší a nadšenější publikum, tím vyšší “cena“

KOMUNITA!!! O Komunitě a jejím udržování více Luboš.

Zajímavé zdroje http://www.slideshare.net/josefslerka/olympijsk-hry-a-second-screening-33932184 http://www.slideshare.net/josefslerka/esk-a-slovensk-instagram-jaro-2014 www.socialbakers.com http://www.forbes.com/sites/darrenheitner/2014/04/14/nfl-players-able-to-more-successfully-sell-social-media-access-with-new-activate-platform/ http://www.nflplayers.com/activate/ http://www.amazon.com/How-Play-Game-Sports-Attorney/dp/1614389160/ http://www.nba.com/pulse/