VY_32_INOVACE_10_1_03.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Centrální zamykání Tematická oblast:Speciální elektrická zařízení motorových vozidel.
Advertisements

Snímače teploty Pavel Kovařík Rozdělení snímačů teploty Elektrické Elektrické odporové kovové odporové kovové odporové polovodičové odporové polovodičové.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Snímače otáček Tematická oblast:Zapalování Ročník:2. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 30 Anotace.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Dynamo – regulace Tematická oblast:Zdroje elektrické energie motorových vozidel.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co je větší? 15 cm30 cm 100 m6000 mm 15 cm3 m.
Dřevoobráběcí stroje pily frézky vrtačky dlabačky brusky.
TRANSFORMÁTOR Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_18_32.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Délka Délka jako fyzikální veličina. Fyzikální veličina základní –p–přímo měřitelná k měření délek (velikostí) těles k porovnávání délek (velikostí) těles.
Tento projekt je spolufinancován z Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU OP vzdělávání pro konkurenceschopnost.
CZ.1.07/1.5.00/ Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/ Střední odborná škola elektrotechnická, Centrum odborné přípravy.
Technologie – spojování materiálů – pevné rozebíratelné spoje – šroubové spoje.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 38 Anotace.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Objem Objem jako fyzikální veličina Měření objemu.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_05 Délka.
Technologie – Měřidla používaná ve strojírenství pro měření délek a úhlů.
VY_32_INOVACE_10_4_11.
VY_32_INOVACE_10_4_10.
Vrtání, vyhrubování, vystružování děr na soustruhu
Senzory pro EZS.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření elektrického proudu a napětí Číslo DUM: III/2/FY/2/2/8 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast:
Měření délky pevného tělesa
Frézování ozubených kol, drážek ve šroubovici - test
Počítačová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
17. Zpracování technolog. postupu pro výrobu dílu - Držák měřidla
Technologie – Měření a orýsování
VY_32_INOVACE_17_1_04.
10 Z ČEHO SE TĚLESA SKLÁDAJÍ
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Technické prostředky v požární ochraně
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06-01
VY_32_INOVACE_10_4_07.
VY_32_INOVACE_10_4_14.
AUTOMATIZAČNÍ TECHNIKA Mechanické řízení
OP VK VYT 2.5 Chladiče a ventilátory
Technické prostředky v požární ochraně
VY_32_INOVACE_10_1_11.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Přenos tepla Požár a jeho rozvoj.
VY_32_INOVACE_10_1_07.
DRUHY ZÁVITŮ VY_32_INOVACE_30_613
Základní škola, Jičín, Soudná 12 Autor: PaedDr. Jan Havlík Název:
VY_32_INOVACE_10_1_04.
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace Určen pro: ročník oboru strojírenství.
VY_32_INOVACE_10_2_12.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Počítačová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
VLASTIVĚDA 5. ROČNÍK VY_32_INOVACE_03_07_světové strany.
VY_32_INOVACE_10_1_08.
VY_32_INOVACE_10_4_01.
VY_32_INOVACE_10_1_05.
Technické prostředky v požární ochraně
Název vzdělávacího materiálu křížovka ve fyzice
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření objemu pevných látek
Ruční obrábění plastu II
Měření délky.
Mezní kalibry Představují největší nebo nejmenší přípustné rozměry měřených těles a kromě rozměru umožňují někdy i kontrolu tvaru, například válcovitosti.
Základy měření délek, hmotnosti, určování objemu a vlhkosti
VY_32_INOVACE_33_CJ_ 2 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ DOLNÍ BENEŠOV
Fyzika pro 8. ročník (IV. díl)
Člověk-zuby Autor: Mgr. Iveta Váňová VY_32_INOVACE_15_Člověk-zuby
Geometrie pro 9. ročník Autor: Mgr. Hana Vítková Datum:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
Počítačová grafika.
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_10_1_03

Měřidla s přesností do 0,01 mm 1) mikrometry 2) pasametry 3) mezní kalibry

Mikrometr Měřidla s přesností měření 0,01 mm Skládá se z: 1 - pevný dotyk 2 - pohyblivý dotyk 3 - válec s hlavní stupnicí 4 - mikrometrická stupnice 5 – řechtačka 6 – zajištění polohy 7 - třmen Mikrometr

Princip měření: Mikrometrický šroub má stoupání 0,5 mm, na hlavní stupnici čteme rozměr s přesností na 0,5 mm. Mikrometrická stupnice je dělena na 50 dílků. To znamená, že jeden dílek představuje 0,01mm. Na hlavní stupnici přečteme rozměr s přesností na 0,5mm a na mikrometrické stupnici přečteme zbytek rozměru v setinách mm a přičteme ho k rozměru z hlavní stupnice .

Mikrometry se vyrábí v řadách s rozsahem 25 mm (např. 0 – 25, 25 – 50 mm apod.) Obdobně jako třmenový mikrometr fungují další mikrometrická měřidla – odpichy, dutinoměry, hloubkoměry …

Tento výukový materiál je plně v souladu s Autorským zákonem (jsou zde dodržována všechna autorská práva). „Pokud není uvedeno jinak, autorem textů a obrázků je Ing. Miroslav Soukup“.