Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Regionální produkty a jejich využití pro zvýšení tržeb maloobchodní jednotky Autor bakalářské práce: Petra Stodolovská Vedoucí bakalářské práce: Ing. Roman Švec, Ph. D. Oponent bakalářské práce: Ing. Romana Křížová České Budějovice, únor 2017
Motivace a důvody k řešení daného problému Osobní zájem o téma Aktuálnost tématu Nové téma Rozšíření svých znalostí
Cíl bakalářské práce Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající situaci v nabídce produktů s regionální značkou ve vybrané obchodní jednotce. Na základě spotřebitelských preferencí a možností konkrétní obchodní jednotky popř. řetězce, navrhnout možnosti rozvoje prodeje regionálních produktů.
Tesco stores, a. s. Sídlo : J. Boreckého 1590, 370 02, České Budějovice Nabídka potravinářských a nepotravinářských produktů včetně finančních a telekomunikačních služeb Aktuálně 200 prosperujících obchodů Důvod zvolení maloobchodní jednotky
Výzkumné otázky Mají lidé zájem o koupi regionálních či místních produktů? Nakupují regionální potraviny převážně rodiny s dětmi?
Použité metody výzkumu Dotazníkové šetření Řízený rozhovor
Dosažené výsledky a přínos práce Dotazník: 100 respondentů Odpovědi na výzkumné otázky Rozhovor: 2 vedoucí pracovníci Vedoucí pracovníci x zákazníci
Otázka oponenta práce Čím byste u zástupců Vámi analyzované maloobchodní jednotky argumentovala, aby jste je přesvědčila o šíři nabídce regionálních produktů?
Návrhy opatření Ochutnávka Nový akční leták Merchadising Kampaň pro Mateřské školy
Otázky vedoucího práce Proč myslíte, že by Vámi navrhovaná kampaň ve školkách měla úspěch? Existují nějaká zákonná omezení, která se týkají stravování dětí v mateřských školách?
Závěrečné shrnutí Výzkumné otázky – zodpovězeny Dotazníkové šetření Řízené rozhovory Návrhy opatření Cíl - splněn
Děkuji Vám za pozornost!