COLD WAR Žánr: 3rd person stealth akce Délka vývoje: 2,5 roku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Něco málo o ICNET s.r.o. Správa kódu v historii – přechod na TFS (TF Server) Nové platformy – přechod na TFS (TF Service) Integrace TFS s nástroji třetích.
Advertisements

Adobe After Effects CS4. Popis programu Adobe After Effects je software pro operační systém Windows a Mac OS. Jeho primární zaměření je tvorba pohyblivé.
Software (programy) Vypracoval: Mgr. R. Jančar ZŠ Na Planině 1393/3, Praha 4 Krč Zdroj obrázků: Alfacomp.cz (pokud není uvedeno jinak)
INFORMATIKA - PC 6. Ročník Zpracoval: Mgr. Tomáš Rajnoha vyučující informatiky a komunikační technologie 1.
..ze světa designu Vladimír Geršl
Indie vývoj … pro různé platformy. Typy her dle zaměření Casual: casual znamená dělat „stupidní, ale velmi líbivé hry“ (60% casualistů jsou ženské) -
Microsoft team. Create demand 0% Prospect 10% Qualify 20% Develop 40% Solution 60% Proof 80% Close 100% Win.
Chronologický přehled vývoje médií Marek Matějka.
VYUŽITÍ 3D SENZORŮ V ERGOTERAPII
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Software – úvod.
CryEngine3 Show Off Michal Hapala. Proč (ne)platit za hotové SDK Výhody obecně: –Hotové řešení (export, level editor, engine) Ušetří tisíce hodin práce.
CMS Moodle Petr Korviny Témata příspěvku úvod o CMS Moodle úvod o CMS Moodle tvorba kurzu tvorba kurzu správa kurzu (z pohledu lektora,
Teorie propagace 5 základních forem propagace
osobní prezentace konzultant ICT
Virtualizace PC.
Tomáš Koška, Lukáš Křovák Divize Windows Client | Microsoft ČR a SR |
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
Počítačové hry a animace
Počítačové hry a animace Cvičení 1. (2) Úvod PHA mail:
Online hry MMORPG-(Massive(ly)-Multiplayer Online Role-Playing Game), nebo pouze masová online hra na hrdiny. MMORTS.(Massively-Multiplayer Online Real-Time.
Počítačové hry a animace
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Operační systém Číslo DUM: III/2/VT/2/2/21 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Software.
GNU/Linux BRUNO PFOHL. Co je to Linux ?  Operační systém založený na Linuxovém jádru  Vychází z myšlenek unixového jádra a proto se občas můžete setkat.
 MS-DOS (Microsoft Disk Operating System) je operační systém firmy Microsoft, který patří do rodiny mnoha podobných a kompatibilních DOS systémů pro.
L&L finance a reality Naše služby. Nabízíme tyto služby: 1.Prohlídka nemovitosti 2.Kontrola a případné zajištění potřebných dokladů 3.Zpracování nabídkové.
Open-Source programování RM35OSP Tomáš Procházka ČVUT FEL 2014/2015.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
ESKALÁTOR – Komplexní systém rozvoje jazykové gramotnosti žáků ve Středočeském kraji CZ.1.07/ /
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_IVT_1_KOT_12_OPERACNI_SYSTEMY_FIRMY_MICROS.
Jak přistupovat k inovačním možnostem s dotacemi Richard Lev Ředitel odboru Projektového poradenství Mob:
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Setkání se studenty přijatými na FCHT Petr Zámostný proděkan pro pedagogickou činnost.
Microsoft Xbox y7rGDhKFtH30_dB_V1LIsnbsCmLG1HxerJeLNH H9h_Yi
Svobodný software Alternativy ke komerčním produktům Operační systémy
OBEC PODHRADNÍ LHOTA.
GTA V Autor:Štěpán Žilinčár Zdroj:google obrázky.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
MICROSOFT WINDOWS.
Chronologický přehled vývoje médií
Praktické dovednosti absolventa
DOKUMENTACE ANEB CO CHCETE ZLEPŠIT
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
ŽIVOTOPIS Osobní údaje Kontaktní údaje Vzdělání Pracovní zkušenosti
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Pedagogická psychologie
Vítejte na Marketingu.
Ing. Lenka Bombera Piskačová
VELETRH TECHNICKÝCH POVOLÁNÍ
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové prohlížeče
RUBY.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Grafické editory
Ing. Karel Ondřej ZEAL s.r.o.
Informační a komunikační technologie Informatika
Název školy: Základní a Mateřská škola Bečváry, okres Kolín Autor: Mgr
Právo, Účetnictví, Webový design a grafika, Ekonomika a mezinárodní obchod, PÍSEMNÁ A ELEKTR. KOMUNIKACE, Reklamní a marketingová komunikace, Právo Evropské.
Bibliografické odkazy a citace změny oproti starší verzi normy ISO ČSN 690 Mgr. Zdeňka Firstová Univerzitní knihovna ZČU v Plzni
, FlexiBee Developers Day 2015
Software (programy) Vypracoval: Mgr. R. Jančar
Telesales je mrtvý, ať žije telesales! UniCall Communication Group
Základní obeznámení s programem
Program workshopu a harmonogram soutěže Bohatství Země
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
První český medicínský portál
Praktická cvičení Úvodní hodina David Malý kabinet 205.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
Právo, Účetnictví, Webový design a grafika, Ekonomika a mezinárodní obchod, Reklamní a marketingová komunikace, Právo Evropské unie, Veřejné finance, Firemní.
Solární mobilář Energie kdekoliv.
Program rozvoje Rychlých železničních spojení v ČR
Transkript prezentace:

COLD WAR Žánr: 3rd person stealth akce Délka vývoje: 2,5 roku Platformy: Xbox, PC Win, PC Linux, MacOS Vydání první verze: listopad 2005 Tým: Mindware Studios, cca 20 vývojářů Publisher: Dreamcatcher Interactive

0. Co bylo před Cold Warem? Jak jsme dělali demo / dema Jak jsme prodávali dema Jak jsme dělali hru – styl Jak jsme dělali hru – grafika Jak jsme dělali hru – design Jak jsme dělali hru – technologie Co dělal náš publisher? Jak to nakonec dopadlo Je z toho nakonec nějaké poučení?

Co bylo před Cold Warem?

Jak jsme dělali demo/dema

Jak jsme prodávali dema (první kontakt, publisheri, smlouvy)

Jak jsme dělali hru - styl (grafika, komunismus, scénář)

Jak jsme dělali hru – grafika (levely, postavičky, interface etc.)

Draftove levely

Jak jsme dělali hru – design (primarní design, dokumentace, featury – xray/gadgety, implementace, tutorialy)

Nakresy z twiki

Nakresy z twiki

Jak jsme dělali hru – technologie (Lightwave, GW, Meng, konzole)

Screenshot z gw

screeenshot z mengu

Co dělal náš publisher? (komunikace, marketing, placení)

Jak to nakonec dopadlo? (hodnocení,prodeje, perspektivy)

Je z toho nakonec nějaké poučení?