COLD WAR Žánr: 3rd person stealth akce Délka vývoje: 2,5 roku Platformy: Xbox, PC Win, PC Linux, MacOS Vydání první verze: listopad 2005 Tým: Mindware Studios, cca 20 vývojářů Publisher: Dreamcatcher Interactive
0. Co bylo před Cold Warem? Jak jsme dělali demo / dema Jak jsme prodávali dema Jak jsme dělali hru – styl Jak jsme dělali hru – grafika Jak jsme dělali hru – design Jak jsme dělali hru – technologie Co dělal náš publisher? Jak to nakonec dopadlo Je z toho nakonec nějaké poučení?
Co bylo před Cold Warem?
Jak jsme dělali demo/dema
Jak jsme prodávali dema (první kontakt, publisheri, smlouvy)
Jak jsme dělali hru - styl (grafika, komunismus, scénář)
Jak jsme dělali hru – grafika (levely, postavičky, interface etc.)
Draftove levely
Jak jsme dělali hru – design (primarní design, dokumentace, featury – xray/gadgety, implementace, tutorialy)
Nakresy z twiki
Nakresy z twiki
Jak jsme dělali hru – technologie (Lightwave, GW, Meng, konzole)
Screenshot z gw
screeenshot z mengu
Co dělal náš publisher? (komunikace, marketing, placení)
Jak to nakonec dopadlo? (hodnocení,prodeje, perspektivy)
Je z toho nakonec nějaké poučení?