SEMESTRÁLNÍ PRÁCE - OCS

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola autor Mgr. Venuše PLÁŠILOVÁ název VY_32_INOVACE_11_NJ_POMOCNESLOVESOSEIN téma Pomocné sloveso sein.
Advertisements

Tabulkový procesor Práce se souborem – otevření, tvorba a použití šablony, tisk, propojení tabulky Excel s Wordem, nastavení Excelu, uložení Autorem materiálu.
NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI VY_32_INOVACE_16_1_5 NÁHRADA MZDY PŘI DOČASNÉ PRACOVNÍ NESCHOPNOSTI Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338 Hradec Králové Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_11_C_08.
Ekonomicko-matematické metody č. 11 Prof. RNDr. Jaroslav Ramík, CSc.
MĚŘENÍ NA INTEGROVANÝCH OBVODECH ELEKTRICKÉ MĚŘENÍ.
Anotace Materiál je určen pro výuku předmětu Motorová vozidla u studijního oboru Autotronik a příbuzných učebních a studijních autooborů. Inovuje výuku.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Inf Tabulkový procesor - funkce. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Anotace Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Manipulace s materiálem, inovuje výuku použitím multimediálních.
Volný pád a svislý vrh Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Radim Frič. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace.
Brigáda Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Pobořil, Ph.D.. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky MEIII Dekodéry pro.
Odborný výcvik 1. Co nás dnes čeká? Seznámení Seznámení s předmětem Řád OV Bezpečnost práce První pomoc Základní pojmy v elektrotechnice.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Hospodářský proces Hospodářský proces. Hospodářský proces Hospodářský proces rozdělujeme na následující fáze: a) výroba b) rozdělování a přerozdělování.
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
ŠKOLA: Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna,
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Číslicová technika.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
ZŠ. J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Základní logické funkce
Autor Mgr. Hana Drchotová Škola ZŠ Bor, Školní 440, Bor, Téma
NÁZEV PROJEKTU: INVESTICE DO VZDĚLÁNÍ NESOU NEJVYŠŠÍ ÚROK
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Semestrální práce z předmětu číslicové zpracování signálu (31CZS)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Sčítání desetinných čísel
Číslicová technika.
Název prezentace (DUMu): Princip klasického zapalování
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Rozpisy témat a odevzdávárny
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Regulátory spojité VY_32_INOVACE_37_755
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Název školy: Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola
MATEMATIKA Druhá písemná práce a její analýza.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Informační a komunikační technologie
Lineární rovnice Opakování na písemnou práci
Číslicové měřící přístroje
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Programovatelné automaty (Programmable logic controllers – PLC)
Logické funkce a obvody
Základní komponenty počítače
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ26 Excel – funkce Současná hodnota.
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
TRANZISTOROVÝ JEV.
Interaktivní elektrický obvod
Digitální učební materiál
Co ukazuje váha? z m m m.
„IS není složitý, IS je pouze obsáhlý.“
Příklady - opakování Auto se pohybovalo 3 hodiny stálou rychlostí 80 km/h, poté 2 hodiny rychlostí 100 km/h, pak 30 minut stálo a nakonec 2,5 hodiny rychlostí.
Slovní úlohy o společné práci − 3
Transkript prezentace:

SEMESTRÁLNÍ PRÁCE - OCS AUTOŘI: MICHAL MŰNZBERGER MICHAL LEVÁK SEMESTR: LETNÍ 2004-2005 ZADÁNÍ: NAVRHNĚTE OBVOD PRO KONTROLU STŘÍDY 50 Hz TTL SIGNÁLU. ZAŘÍZENÍ BY MĚLO ZOBRAZOVAT STŘÍDU NA 7-SEGMENTOVÝ DISPLAY PODLE NÁSLEDUJÍCÍ TABULKY:

SEMESTRÁLNÍ PRÁCE - OCS 50 Hz SIGNÁL A URČENÍ JEHO STŘÍDY

SEMESTRÁLNÍ PRÁCE - OCS CO MUSÍ UMĚT HLEDANÝ OBVOD?? ZAČÍT ODPOČÍTÁVAT S NÁBĚŽNOU HRANOU TTL SIGNÁLU ODPOČÍTAT ČASOVÉ INTERVALY 8 ms A 12 ms V TĚCHTO OKAMŽICÍCH ZAZNAMENAT HODNOTU (LOG.1 nebo LOG.0) VSTUPUJÍCÍHO 50 Hz TTL SIGNÁLU VYHODNOTIT ZÍSKANÁ DATA PODLE PŘEDCHOZÍ TABULKY OVLÁDAT 7-SEGMENTOVÝ DISPLAY

SEMESTRÁLNÍ PRÁCE - OCS KONSTRUKCE OBVODU: R = 100 ohm, TRANSISTOR PNP, DISPLAY MAN8410

SEMESTRÁLNÍ PRÁCE - OCS ČASOVACÍ OBVOD – 74LS123 x 2 Doba trvání pulsu: t = 0,37.Rext.Cext C1 = C2 = 1uF 8 ms: R1 = 21,6 kOhm  20K + 3K tr. 12 ms: R2 = 32,4 kOhm  30K + 3K tr. VYHOVUJE KATALOGU? OMEZENÍ Cext – NENÍ OMEZENÍ Rext – 5 - 260 kOhm

SEMESTRÁLNÍ PRÁCE - OCS LOGIKA OVLÁDÁNÍ DISPLAYE LOG.0 – SEGMENT SVÍTÍ LOG.1 – SEGMENT NESVÍTÍ X – STAV V ČASE 8 ms Y – STAV V ČASE 12 ms LOGICKÉ FUNKCE:

SEMESTRÁLNÍ PRÁCE - OCS LOGIKA OVLÁDÁNÍ DISPLAYE – SCHEMA ZAPOJENÍ

SEMESTRÁLNÍ PRÁCE - OCS KOMPLETNÍ SCHÉMA ZAPOJENÍ POTŘEBNÉ INTEGROVANÉ OBVODY A SOUČÁSKTY: IO: 1 x 74LS123, 1 x 74LS08, 1 x 74LS86, 1 x 74LS74 R: 7 x 100R, 1 x 20K, 1 x 30K, 2 x 3K tr. C: 2 x 1uF TRANSISTOR: 6 x PNP [MPS3638A] DISPLAY: MAN8410

SEMESTRÁLNÍ PRÁCE - OCS VYPRACOVALI [A DOUFAJÍ, ŽE DOSTANOU ZÁPOČET]: MICHAL MŰNZBERGER [MMTHEO@SEZNAM.CZ, WWW.MMTHEO.WZ.CZ] MICHAL LEVÁK [MAPLESITE@SEZNAM.CZ, WWW.MAPLESITE.WZ.CZ] TATO PRÁCE BYLA VYTVOŘENA JAKO SEMESTRÁLNÍ PRÁCE PRO PŘEDMĚT OCS V LETNÍM SEMESTRU 2004-2005. PREZENTACE BUDE VYSTAVENA NA VÝŠE UEVEDENÝCH ADRESÁCH A VOLNĚ STAŽITELNÁ. © 2005