Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Advertisements

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Systém odměňování pracovníků
Aktuální možnosti přímých zahraničních investic v Indii
Procesní management v oddělení logistiky
Analýza konkurenčního prostředí
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Analýza dopravní obslužnosti v Mikroregionu Jindřichohradecko
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálového a informačního toku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Strategická analýza vybraného podniku Orsay s.r.o.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza controllingu ve vybraném podniku Autor bakalářské práce:
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Moderní trendy v cyklistické dopravě
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Optimalizace materiálových toků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza konkurenčního prostředí
Marketingový plán společnosti
Finanční analýza ve vybraném podniku ve vztahu k podpoře řízení
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Zdanění provozu motorových vozidel v České republice Autor Bakalářské práce: Irena Záhorková.
Realizace obchodního případu ve vybrané společnosti
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Vliv reklamy na společnost
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Transkript prezentace:

Regionální produkty a jejich využití ke zvýšení tržeb maloobchodní jednotky Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D. Oponent: Ing. Romana Křížová

Motivace a důvody k řešení daného problému Zájem o téma Důležitý bod rozvoje domácí produkce Dopad na ekologii Velmi diskutované téma z hlediska preferencí spotřebitelů Zvýšení podvědomí spotřebitelů o daném tématu „Každý region má svůj vlastní neopakovatelný charakter. Je daný přírodním a kulturním bohatstvím, historií a staletými tradicemi místních obyvatel, které jsou často jedinečné a typické pro ten daný region.“ (Štensová, 2013)

Cíl bakalářské práce Cílem bakalářské práce je analyzovat stávající situaci v nabídce produktů s regionální značkou ve vybrané obchodní jednotce. Na základě spotřebitelských preferencí a možností konkrétní obchodní jednotky popř. řetězce, navrhnout možnosti rozvoje prodeje regionálních produktů.

Výzkumné otázky 1. Je čerstvost chuť a ekologie pro zákazníka důležité kritérium při nákupu a výběru prodejny? 2. Dávají lidé při nákupu přednost lokálním potravinám a vyhovují jejich zvyklostem. 3. Jsou si lidé ochotni za lokální potraviny a považují je za zdravější a kvalitnější? 4. Dávají spíše ženy než muži přednost nákupu lokálních potravin.

Použité metody Sběr dat Analýza dat Matematická a statistická metoda Knihovna Internet Analýza dat Matematická a statistická metoda Konzultace

Výzkumná otázka č.1 Je čerstvost chuť a ekologie pro zákazníka důležité kritérium při nákupu a výběru prodejny? Čerstvost a chuť NE Ekologie

Výzkumná otázka č.2 Dávají lidé při nákupu přednost lokálním potravinám a vyhovují jejich zvyklostem? České potraviny ANO dává přednost 67% spotřebitelů Potravinám označených regionální značkou ANO Dává přednost 47% spotřebitelů Potraviny od místních výrobců ANO Dává přednost 51% spotřebitelů

Výzkumná otázka č.3 Jsou si lidé ochotni připlatit za lokální potraviny a považují je za zdravější a kvalitnější? Potraviny od místních výrobců ANO 50% zdravější, 56% kvalitnější, 56% dražší než ostatní výrobky Potraviny označené regionální značkou ANO 40% zdravější, 42% kvalitnější, 43% dražší než neoznačené výrobky

Výzkumná otázka č.4 Dávají spíše ženy než muži přednost nákupu lokálních potravin? Chí-kvadrát test – zvolená hladina významnosti 5% (0,05) Přednost nákupu lokálních potravin = 0,122532 ANO Přednost nákupu produktů s regionální značkou = 0,454361 ANO Přednost nákupu produktů od místních výrobců = 0,476974 ANO

Návrhy opatření Rozšíření akčního letáku na magazín Mobilní aplikace Pro určitou skupinu zákazníků Regionální Měsíční periodicita Mobilní aplikace Aplikace pro operační systémy iOS i Android Zaměření na cestovní ruch

Reklama v souvislosti s cestovním ruchem. Doplňující otázky Oponent bakalářské práce Čím byste zákazníka přesvědčila, aby dal při nákupu přednost regionálním produktům? !Reklama! Reklama v souvislosti s cestovním ruchem. V roce 2001 dosáhly celkové příjmy z cestovního ruchu 118,13 miliardy Kč. 2016 = 9,3 milionů turistů. V roce 2015 se uskutečnilo 11 mil. dovolených, z toho 7 milionů v tuzemsku.

Doplňující otázky Vedoucí bakalářské práce Popište jak by konkrétně měla vypadat Vámi navrhovaná mobilní aplikace a jak si představujete její využití?

Závěrečné shrnutí a zhodnocení Problematika daného tématu Překvapivost výsledků z výzkumu Budoucnost v cestovním ruchu Vlastní zhodnocení práce: klady a zápory práce

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Děkuji za pozornost Natálie Jankůjová Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Obhajoba červen 2017