Dotazník Sen Market Veronika Kašparová, Soňa Hemzalová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Multichannel – partnerské řešení pro malé trhy Konference multichannel marketing & sales POPRON MÉDIA s.r.o. - Office Park Nové Butovice.
Advertisements

Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Anežka Šmídlová Eva Zíbarová Nikola Michalcová
10. dubna 2013 Roztoky Prahy. Naši členové Minulost, současnost a budoucnost obchodu s TZB  Několik poznámek k 20. výročí založení Asociace odborných.
Význam informací v podnikání
VYHODNOCENÍ DOTAZNÍKU PRO RODIČE. Myslíte si, že pro vaše dítě nyní existuje bezpečná cesta do (ze) školy?
Výsledky šetření agentury STEM mezi prodejci tabákových výrobků, výsledky kontrolních nákupů Aliance Zákon 18 Únor 2009.
Ing. Martin Kocourek ministr průmyslu a obchodu Jednotný energetický trh – blízká vize nebo vzdálená budoucnost?
© 2014 N APISEMEZAVAS. CZ Napisemezavas.cz C HCI BYDLET, ALE NEMÁM PENÍZE Závěrečný projekt.
Real Estate Market 29. června Brand Commitment Měření oddanosti k nákupním centrům v Praze Terén – duben 2005.
Soudní znalec …aneb, co je důležité…. Soudní znalec patří do kategorie expertů patří do kategorie expertů vidí detaily… vidí detaily… je perfekcionalista…
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
EKONOM – nové formy výuky ekonomických odborných předmětů© OA Projekt vypracovali: Daniel MÜLLER, Kateřina KUBANÍKOVÁ, Monika ŠOMANOVÁ, Roman LUKAČ.
EURO a česká veřejnost Prezentace výsledků sociologických výzkumů PSP ČR dne 17. září 2008.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_03/A 1 AutorIng. Liběna Krchňáková Období vytvořeníZáří.
Koncepce marketingového řízení
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_219.
Vstup na zahraniční trhy při výrobě v domácí zemi
Propagace ve firmách Zlínského kraje
KOFOLA Lucia Bruncková Nina Dravecká Marcela Drexlerová
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Výzkum akademických pracovníků ČR Prezentace pro 7. zasedání sněmu Rady vysokých škol 17. února 2005 Návrh společného projektu Rady vysokých škol a Sociologického.
Rozbor celkové úrovně vzdělávání na ZŠ Olbramovice po ukončení celkové rekonstrukce školy (ve školních letech 2012/2013 a 2013/2014) Vyhodnocení dotazníku.
Marketingový výzkum. podstatou je systematické plánování, podstatou je systematické plánování, shromažďování, analýza a vyhodnocování shromažďování, analýza.
122 - Katedra ekonomiky a řízení ve stavebnictví Teorie řízení.
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
MARKETINGOVÝ VÝZKUM TABÁKOVÝCH VÝROBKŮ Monika Ferdová Radka Hejzlarová Petra Stádníková Kristýna Voborníková VSRR 3. ročník, cvičení - středa 15:45hod.
Spolupráce obcí a málotřídních škol v České republice Dana Knotová, Kateřina Trnková Ústav pedagogických věd FF MU Brno.
Znalost pojištění ve veřejném mínění Bc. Petr Horák Brno, červen 2012 Vedoucí: Ing. Zuzana Hrdličková, Ph.D. Obhajoba bakalářské práce Oponent: Ing. Ondřej.
Příručka k tvorbě oříšků. Tak do toho!. Co by měly a neměly obsahovat kvalitní oříšky Co by měli obsahovat: -Měli by obsahovat hlavně otázky na logické.
Podnikatelský záměr: farmářský obchod Výsledky dotazování.
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
PRICE MAGIC Pavel Škařupa. P&GMcKinseyRajfkaInogami SKOLA.
2. Úloha marketingu ve firmě
HOSPODA 2.0 prezentace web 2.0 projektu. O projektu ● 2 fáze: ● zřízení webové stránky obsahující: - chat, blogy - on-line přenosy z kamer umístěných.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
Dotazníkový průzkum ARZ Petr Chroust.
Národní týden manželství „Manželství je víc než kus papíru“ únor, 2015.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
Vysoká škole technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
PŘÍLOHA Č. 4 – PROFIL OSOB ŽIJÍCÍCH V DOTÁZANÝCH RODINÁCH
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Statistika „Jak by měl vypadat tvůj ideální den?“
Autor bakalářské práce: Dominika Ješová
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Povolání logistický manažer
Dotazník. Dotazník Může být v písemné nebo elektronické podobě Může být předán osobně Může být součástí balení výrobku, v obchodě, příloha novin, časopisů.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vítejte na Marketingu.
Marketingový systém řízení
Koncepce kontinuity Čs. Státního zřízení po 2. světové válce
Nákupní chování. Nákupní chování Typy kupujících individuální kupující – sám rozhoduje o nákupu, snaží se uspokojit vlastní přání a potřeby.
Průzkum trhu. Průzkum trhu Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu Význam Předpoklad úspěchu podniku = dobrá znalost trhu.
Výzkum veřejného mínění
OBCHODNÍ ČINNOST A JEJÍ PSYCHOLOGICKÁ HLEDISKA
Ing. Veronika Dostálková MBA
Transkript prezentace:

Dotazník Sen Market Veronika Kašparová, Soňa Hemzalová

Myslíte si, že má projekt Sen Market šanci se uchytit na trhu?

Domníváte se, že by senioři takové prodejny uvítali?

Prodejna zaměřena především na seniory je dobrý nápad?

Myslíte si, že senioři o projektu Sen Market vědí?

Měly by tyto prodejny v MB konkurenci?

Jaká forma propagace by přilákala nejvíce seniorů?

Mělo by být v ČR mnoho takovýchto prodejen?

Měl by být v této prodejně lékař?

Měli by pracovníci být ve stejné nebo přibližné věkové kategorii jako zákazníci?

Jezdí Vaše prarodiče na nákupy do velkoobchodů?

Vyhodnocení Otázky zodpovědělo 20 dotazovaných osob ve věku 17 – 20 let. Závěr = Projekt Sen Market je reálný!

Děkujeme za pozornost!