CAN/CAN’T /ACTIVITIES/ Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/21.2165
Sestaví správně jednochuché písemné sdělení, reprodukuje obsah textu. Anotace Obsahuje návod na činnosti, při kterých se žáci seznamují s používáním modálního slovesa can, can’t. Výstupem může být v rámci opakování či názoru opět nějaká forma miniprojektu. Autor Mgr. Ivana Tesařová Předmět Anglický jazyk Očekávaný výstup Doplňuje a obměňuje jednoduché texty, využívá při tom znalost gramatiky, Sestaví správně jednochuché písemné sdělení, reprodukuje obsah textu. Druh učebního materiálu Pracovní listy, miniprojekt. Cílová skupina Žáci 4. a 5. ročníku Metodický postup Je uveden v textu. Datum : 9. 1. 2012
Find the verbs as fast as you can: Skiswimhelpcookreadwatcheatlistenridegomakeplaydancedo ………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………….. Use them in sentences. E.g. : I can dance very well. ……………………………………………………………………………………………………… well quite well very well not very well not at all
Ansver the questions. Use : Yes, I can. No, I can’t. Can you swim? …………………………… . Can you cook?................................... Can you wash the dishes? …………………………… . Can you dance zumba? …………………………… Can you play tennis? …………………………….Can you……. / Pokračuj a předávej štafetu /. Další možnost procvičení slovíček a gramatiky: CHAIN I can play tennis, ……….. /Další zopakuje a přidá aktivitu/. Another kind of chain: I can play football, but I can’t play tennis. Paul / swim Paul can play tennis, but he can’t swim. Lucy / dance on Sunday Lucy …………………………………………………… Simona / read the book Simona ……………………………………………… Tom / ride the bike Tom …………………………………………………….
Can you … Make questions. Ask your friend. play football in the bathroom Can you play football in the bathroom? No, I can’t. read the book in the WC room ………………………………………………………………………….. listen to the music in the living room …………………………………………………………………. eat ice – cream in the bedroom …………………………………………………………………………. watch TV after 10 ……………………………………………………………………………………………….. What can you do in spring, summer, autumn and winter / miniprojekt - skupinová činnost /:
SPRING I can … SUMMER AUTUMN WINTER